Citat:
Ursprungligen postat av
Kvillebacken1
Om du med uppmärksamhet menar text-TV nyheter eller mindre notiser i tidningarna som "Bråk vid nazistdemonstration"....
Aftonbladet och Expressen körde live-rapportering under senaste demon och hade den som största nyhet på båda webb-sidorna. Hur det såg ut i den tryckta tidningen vet jag inte eftersom jag inte läser dem. Samma sak var det efter 1 maj och efter Almedalen. Vi kan ju dessutom se hur vår besökstatistik, informationsbeställningar och medlemsansökningar ökar efter dylika tillställningar, så de har naturligtvis en stor funktion.
Vår hemsida har flera månader i rad varit den mest välbesökta partihemsidan i hela landet - alla inräknade och är väl det fortfarande om jag förstår saken rätt. Nu är det väl möjligt att det inte är vi som är så vansinnigt bra utan att det är övriga partier som är väldigt dåliga, men det är ändå kul.
Citat:
Dessutom blev det väl en flopp när det bara dök upp runt 200-250 personer i Stockholm. Organisatörerna hade ju räknat med 500 deltagare.
Ja, vi hade räknat med fler deltagare, och det var lite undermålig uppslutning för att vara i huvudstaden. Det är helt riktigt. Det får bli bättre till nästa gång helt enkelt.
Citat:
Men som vanligt är det väl bekvämare för SvP:s elitgarde att sitta hemma framför datorn och leka internetkrigare istället
Internetkrigande har väl sina fördelar det också, inte sant? Det finns väl en anledning till att hälften av de som skriver i den här forumavdelningen röstar på SD? Det du menar är kanske att internetkrigande är någonting dumt, hemskt och dåligt när det utförs av någon vars åsikter du inte delar?
Jag har värvat ansenliga mängder röster och fått personer att ansluta sig och bli aktiva och teckna medlemskap tack vare mitt internetkrigande. Är det något jag borde sluta med? Varför då i så fall?
Citat:
På vilket sätt skulle "radio Framåt" vara kända ? Inte många som vet vad det är.
Allt är ju relativt. Antalet lyssnare är väl tämligen lågt och det är väl inte direkt något som Svensson känner till och lyssnar på. Men för nationalister och politiskt intresserade är det ju en relevant kanal, eftersom den erbjuder sådant som inte finns på andra ställen. En nationalistisk pratradio helt enkelt.
Citat:
Realisten ligger dessutom ganska långt efter Avpixlat.
Ja, det stämmer nog.
Citat:
Nä, det stämmer som någon sa. SvP kommer kanske att växa med några promille för varje val.
Grattis, ni får 1% i valet 2030 !
Vill man att SvP ska växa så röstar man med fördel på partiet. Det är dessutom det enda partiet idag som är kompromisslöst nationalistiskt och som arbetar för svenskarnas överlevnad och exklusiva rätt till Sverige. Ser man ett värde i att det svenska folket finns kvar även i framtiden och motsätter sig riksdagspartiernas liberalism och rasrelativism och våldtäkt av Sverige och dess folk så bör man naturligtvis rösta på SvP.
Det handlar om överlevnad helt enkelt och vad som måste föras för att säkra den. Eftersom övriga partier inte tycks vara intresserade av att värna om svenskarna, så får ju vi agera intresseorganisation åt dessa istället. Att övriga är svenskfientliga förrädare som spottar och pissar på det folk de är satta att skydda är ju inte vårt fel. Eller hur?