2013-09-24, 16:45
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiniGangster
Bra, då är vi ganska jämlika i skills.

Vad har itembuild med skill att göra?

Genja är fruktansvärt skillad mekaniskt (om än absolut inte väst i världen), men han bygger jävligt skumma items. Aka han är skillad, men bygger inte som alla ändra. Är han då inte skillad?
Citera
2013-09-24, 17:34
Medlem
MiniGangsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N3ss3
Vad har itembuild med skill att göra?

Genja är fruktansvärt skillad mekaniskt (om än absolut inte väst i världen), men han bygger jävligt skumma items. Aka han är skillad, men bygger inte som alla ändra. Är han då inte skillad?

För att om man är duktig vet man vad man ska köpa och när. Genja är riktigt bra, han vet vad som behövs i varje situation. På samma sätt är jag och replique väldigt bra på gubbarna vi spelar, vi vet vad som ska köpas och när, eller hur replique?
Citera
2013-09-24, 17:48
Medlem
irkens avatar
Citat:
För att om man är duktig vet man vad man ska köpa och när. Genja är riktigt bra, han vet vad som behövs i varje situation. På samma sätt är jag och replique väldigt bra på gubbarna vi spelar, vi vet vad som ska köpas och när, eller hur replique?
Fast bara för man köper bork på quinn är man inte väldigt bra.. haha. Är ju lite hur den används också.
Citera
2013-09-24, 17:49
Medlem
Repliques avatar
Citat:

Jag är inte bra på alla gubbar jag spelar.
Citera
2013-09-24, 18:02
Medlem
MiniGangsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Fast bara för man köper bork på quinn är man inte väldigt bra.. haha. Är ju lite hur den används också.
nee det är klart men det visar att man har ett hum om vad som champinjonen går ut på.

Citat:
Ursprungligen postat av Replique
Jag är inte bra på alla gubbar jag spelar.
nää inte jag heller men gubbarna vi är bra med är vi riktigt bra med, eller hur??
Citera
2013-09-24, 18:15
Medlem
irkens avatar
Citat:
nee det är klart men det visar att man har ett hum om vad som champinjonen går ut på.
Nja, räcker ju att man köper rekomenderade items eller tittar en guide till exempel och köper rätt items. Betyder ju inte att man har ett hum vad champen går ut på & att man är bra på att spela den.
Citera
2013-09-24, 18:20
Medlem
MiniGangsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Nja, räcker ju att man köper rekomenderade items eller tittar en guide till exempel och köper rätt items. Betyder ju inte att man har ett hum vad champen går ut på & att man är bra på att spela den.

hahaaaa sant..... sant.....
Citera
2013-09-24, 18:23
Medlem
Repliques avatar
Citat:

nää inte jag heller men gubbarna vi är bra med är vi riktigt bra med, eller hur??

hahaha vem är du, du är så troll
Citera
2013-09-24, 18:40
Medlem
MiniGangsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Replique
hahaha vem är du, du är så troll

Jag är minigangster, jag har följt tråden rätt länge och du har alltid verkat som en mycket bra spelare som kan mycket om spelet och många champions. Jag känner likadant om mig själv så.. haha, låter jävligt fjantigt att skriva vad jag tänkte så skit samma
Citera
2013-09-24, 18:56
Bannlyst
Citat:
Jag är minigangster, jag har följt tråden rätt länge och du har alltid verkat som en mycket bra spelare som kan mycket om spelet och många champions. Jag känner likadant om mig själv så.. haha, låter jävligt fjantigt att skriva vad jag tänkte så skit samma
lol
Citera
2013-09-24, 18:59
Bannlyst
Citat:
Säg vilka piller du har tagit. Vill gärna ha ett.

"We're looking at giving everyone the option between: A wriggles ward, a mini-CV and a one-shot oracles peek effect.
When this happens, Clairvoyance may be obsolete."

Låter rätt intressant. Kan få en jumpstart för cv!
Citera
2013-09-24, 19:24
Medlem
TheReefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ph4TH4xx0r
Hur har folk ward skins? Har sett flera stycken med ward skins, men det går inte att hitta några i storen av vad jag ser?
duvä blind bror
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in