Citat:
Ursprungligen postat av
GRENDL
När du skriver "fel på hjärnan", menar du då i samma omfattning som det milda hjärnfel som ger en vänsterhänthet d.v.s. helt ofarligt, eller är du mer på nigerianens linje?
Om jag ska fortsätta i flumspåret som går i den här tråden kan jag som svar på din fråga använda mig av
W.Irving som lite tidigare skrev
Citat:
En vanlig vetenskaplig definition för liv är något som kan reproducera.
Och eftersom bögar/lesbiska inte kan reproducera när de endast har sex med sitt eget kön så uppfyller de inte den vetenskapliga definitionen för liv. Alltså kan de inte räknas som liv eftersom de inte innefattas inom kategorin "liv som reproducerar sig".
Skämt åsido så menar jag att det finns män och kvinnor på jorden. För att det ska kunna fortsätta att finnas män och kvinnor på jorden måste de ha sex med varandra annars dör mänskligheten ut. Om vi ska hårdra det så vill inte bögar knulla med kvinnor och lesbiska vill inte knulla med män. Någon gång i livet så kommer många av dessa homosexuella känna en önskan av att ha ett barn de kan uppfostra som kommer kalla dem "mamma" eller "pappa". Men eftersom de inte vill ha sex med någon av det motsatta könet så kommer de inte kunna uppleva det och går då alltså emot den naturliga ordningen till varför män och kvinnor finns och måste alltså ha ett fel på hjärnan som säger till dem "Jag vill bara knulla någon av samma kön som jag själv, men jag vill också vara förälder trots att jag inte vill knulla med den som behövs för att kunna bli det".
Som jag skrev ovan så hårdrog jag det som skrevs eftersom homosexuella kan idag ordna med insemination för att bli förälder (exempelvis Gardell/Levengood och deras väninnor) och på så sätt reproducera sig. Och som tur är finns det många vanliga människor och bisexuella så mänskligheten kommer inte att dö ut.
Men kontentan är att homosexuella har något fel på hjärnan.