Citat:
Ursprungligen postat av
dumboear
Jag tror vi kan konstatera att det inte ligger ett nobelpris och väntar på detta stolpskott.
Fast som rent tankeexperiment...
Om penis är pluspol, är då inte röven minuspol?

Jag tror en magnet har en Nord- och en Sydpol. Inte plus- och minuspol. Kunskap som tycks finnas även i Nigeria. I övrigt håller väl hans 'forskning' genomsnittlig obefintlig Nigeriansk standard och nivå.
Det är nog fler än jag som har svårt att se att människor skulle kunna ha fler än (högst) två egenskaper, och att dessa endast kan vara kopplade till könet? Norr och Söder. Allt annat är ju helt ovetenskapligt, nigerianskt sett alltså! (Varför försöka krångla till världsbilden mer än så?)
Hästskomagneter som ju bekant har både nord- och sydpol riktade åt samma håll; Är de bisexuella? Är det också fel? Två hästskomagneter dras ju till varandra om de är 'lagda åt fel håll'!
Varfär dras magneter till järn? Är kvinnor och män alltid intresserade av asexuella personer av könlös karaktär? Järn har varken nord- eller sydpol.
Nej, tillbaka in i labbet, och stanna gärna där!
Det kryllar väl inte direkt av nobelprisvinnare från Afrika? (Om vi undantar det politiskt nervöst korrekta litteraturpriset och ett och annat förfluget fredspris.)