2013-09-21, 04:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Finn det fler än jag som köper larvbandsmodulerna?

På bl.a T30, vk4502a och amx 50 100 kunde jag montera bästa kanonen efter att ha lagt X00.000 pesetas på en larvbandsmodul + lite andra grejer.

Köper dem rätt ofta, ibland skippar jag helt att forska fram tracks på vagnar om jag snabbt vill igenom dem.
Citera
2013-09-21, 04:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weekends
Vad finns det för CW-aktiva svenska klaner förutom A-P? MOOSE? Min nuvarande klan lyckas inte få CW att funka trots rejält med individuell talang, så jag kollar runt lite och funderar på att gå svenskt istället för europeiskt.

Edit: Come to think about it, så tror jag A-P skulle passa faktiskt. Har de något WN7-krav? Ligger på ~1600 totalt, och ~1800 recent.
tror nog du passar som handen i handsken där
Citera
2013-09-21, 10:54
Medlem
Hur funkar Assault mode? Jag körde en bana och blev kvar sist, räcker det med att det andra laget börjar cappa för att vinna eller måste de cappa klart? Jag borde åkt och gömt mig i någon buske, inser jag. Hade 6 utslagna, men de var 3 kvar. Och de tog mig när det var 3 sekunder kvar av spelet.
Citera
2013-09-21, 15:03
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av estone
Hur funkar Assault mode? Jag körde en bana och blev kvar sist, räcker det med att det andra laget börjar cappa för att vinna eller måste de cappa klart? Jag borde åkt och gömt mig i någon buske, inser jag. Hade 6 utslagna, men de var 3 kvar. Och de tog mig när det var 3 sekunder kvar av spelet.
Ja, de måste cappa klart för att vinna. Så ibland kan det faktiskt vara lönt att bara åka och gömma sig.
Citera
2013-09-21, 22:07
Medlem
Bearforceones avatar
Hur är de brittiska Heavys efter tier 5? Tycker att Churchill är rätt kass hittills, har dock inte bästa bössan än och den ser i alla fall på pappret, rätt mycket bättre ut än de tidigare ärtbössorna. Som visserligen har en underbar sikt/ormladdningstid, men mest verkar dinga alla andra heavys, vilket gör att man förlorar duellerna.

Annars känns Churchill som en rätt kass uppgradering av Mathilda, som var en underbar tank för sin tier. Hade önskat mer sådana vagnar, blev faktiskt ruggigt sugen på att köpa Black Mathilda för att farma loss, men det tar emot.
Citera
2013-09-21, 22:18
Medlem
Ace Venturas avatar
Avd. "Nu snackar vi!!"

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/article17516948.ab

http://youtu.be/v1yViYiQ2Bw
(Kolla hur de lobbar in skotten!??)

--------

Citat:
Ursprungligen postat av Bearforceone
Hur är de brittiska Heavys efter tier 5? Tycker att Churchill är rätt kass hittills, har dock inte bästa bössan än och den ser i alla fall på pappret, rätt mycket bättre ut än de tidigare ärtbössorna. Som visserligen har en underbar sikt/ormladdningstid, men mest verkar dinga alla andra heavys, vilket gör att man förlorar duellerna.

Annars känns Churchill som en rätt kass uppgradering av Mathilda, som var en underbar tank för sin tier. Hade önskat mer sådana vagnar, blev faktiskt ruggigt sugen på att köpa Black Mathilda för att farma loss, men det tar emot.
Jag tycker att alla heavys från Churchill VII och upp har varit skitskoj! Långsamma med ärtbössor men med en grym rof och bra pen. Är på Conqueror (tier IX) nu och då ändrar den lite karaktär. Snabbare tank med tyngre kanon. Fortfarande riktigt skoj dock.
Senast redigerad av Ace Ventura 2013-09-21 kl. 22:24.
Citera
2013-09-21, 22:40
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Jag tycker att alla heavys från Churchill VII och upp har varit skitskoj! Långsamma med ärtbössor men med en grym rof och bra pen. Är på Conqueror (tier IX) nu och då ändrar den lite karaktär. Snabbare tank med tyngre kanon. Fortfarande riktigt skoj dock.

Låter bra, gillar verkligen de snabba och träffsäkra kanonerna, om de penetrerar dvs.
Citera
2013-09-21, 23:14
Medlem
swebarbs avatar
Citat:

tyckte churchills var rena skitet helt värdelösa topguns när man möter tiptiers på ryska som äger sönder en ändå me sina 122or.. ja menar en sketen 66mm på churchil vii är ju ett skämt.
Citera
2013-09-21, 23:36
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=V8YDO9OLaLU

läge att beställa snart?

300 dollar... https://www.oculusvr.com/order/

jobbigt bara att chatta man kanske tvingas bli 1988 (just joking mate)
Citera
2013-09-21, 23:44
Medlem
Littlebear34s avatar
Citat:

Om du inte gillar att grinda "ärtbössor" så rekommenderar jag inte att fortsätta på den brittiska linjen. Tills du har 120mmen på conqueroren så kommer du alltid ha sämst dps men bäst rof i nästan(undantaget är väl tier 5) varje tier jämfört med alla andra nationers heavies. churchill vagnar är bara bra i vissa situationer, cearnarvon är okej så länge man kan använda dess rof men skulle säga att britterna blir inte bra förän i tier 9.
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Avd. "Nu snackar vi!!"

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/article17516948.ab
http://youtu.be/v1yViYiQ2Bw
(Kolla hur de lobbar in skotten!??)
Undrar om dom fick inspiration från GuP/WoT :P
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Finn det fler än jag som köper larvbandsmodulerna?

På bl.a T30, vk4502a och amx 50 100 kunde jag montera bästa kanonen efter att ha lagt X00.000 pesetas på en larvbandsmodul + lite andra grejer.
bara när jag har toppkanonen(från en annan tank t.ex.) innan tracksen så brukar jag köpa det
Citera
2013-09-22, 00:55
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Littlebear34
Om du inte gillar att grinda "ärtbössor" så rekommenderar jag inte att fortsätta på den brittiska linjen. Tills du har 120mmen på conqueroren så kommer du alltid ha sämst dps men bäst rof i nästan(undantaget är väl tier 5) varje tier jämfört med alla andra nationers heavies. churchill vagnar är bara bra i vissa situationer, cearnarvon är okej så länge man kan använda dess rof men skulle säga att britterna blir inte bra förän i tier 9.

Har grindat ikväll till toppkanonen nu ikväll på Churchill 1 och det blev genast mycket roligare, ligger på stabila 67% wr efter 30 matcher hittills. Den är faktiskt riktigt kul att köra med, tror inte jag ligger på så bra wr på någon annan vagn efter 30 matcher, undantaget VAE Type B då kanske, där jag kan dominera totalt ibland.
Citera
2013-09-22, 01:05
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av estone

På assault(som kan stängas av i inställningarna) så vinner man genom att ta basen eller slå ut fiendens alla vagnar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in