Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-09-21, 22:43
Medlem
Vikingabalks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rode-tjuren.
Det gör medlemmarna igenom att inte agera, det är väl klart som korvspad att partiet utåt inte kan sanktionera några hämndaktioner.

Det blir lite knepigt när många tongivande SVP:are har kritiserat SD för att dra på sig offerkoftan och inte försvara sig, när nu SVP uppenbarligen gör detsamma.

Vad fan vet du om vad som sker från SvP´s sida mot antifa? Du kanske tycker att vi ska göra som mupparna i RF och lägga upp en film varje gång det sker? Sitt inte och snacka en massa skit om saker du inte har någon som helst insikt i.
Citera
2013-09-21, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Antagligen för att man blir trög och fördummad under influens av cannabis.
Säger inte mycket. Varför ska man inte få vara lite trög på sin fritid?
Citera
2013-09-21, 23:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Saturnuspojken
Jag har märkt att SvP har problem med Paypal precis som ND har. Vad beror det på och har SvP hittat nån lösning på problemet? (Paypal verkar inte vara speciellt demokratiska av sig.)
Ja, man letar efter en ny lösning på det området, men det finns ju redan förskottsbetalning och bank/plusgiro. Givetvis är det judarna på Paypal som anser att partiet strider mot dess policy. Det är såklart tråkigt, men sådant får man ju räkna med händer förr eller senare.
Senast redigerad av Straybullet 2013-09-21 kl. 23:40.
Citera
2013-09-22, 00:12
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Säger inte mycket. Varför ska man inte få vara lite trög på sin fritid?
Dra inte upp den diskussionen igen. SvP har inte gjort något uttalande om droger så man är varken för eller emot. Det enda som har varit är väl att representanter pratat om att den nuvarande lagstiftningen inte är bra och behöver ses över.
Citera
2013-09-22, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
Dra inte upp den diskussionen igen. SvP har inte gjort något uttalande om droger så man är varken för eller emot. Det enda som har varit är väl att representanter pratat om att den nuvarande lagstiftningen inte är bra och behöver ses över.
Jaha, varför har man inte gjort ett uttalande?
Citera
2013-09-22, 00:43
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
För att frågan har låg prioritet och man känner antagligen inte att det är läge att arbeta fram ett program gällande narkotikalagstiftningen i nuläget.
Citera
2013-09-22, 00:46
Medlem
Citat:
Varför bryr du dig överhuvudtaget? Kommer du rösta på SvP om de skulle bli drogliberala eller vad är grejen?
Citera
2013-09-22, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
För att frågan har låg prioritet och man känner antagligen inte att det är läge att arbeta fram ett program gällande narkotikalagstiftningen i nuläget.
På så sätt. Vad är det man arbetar med i dagsläget?
Citera
2013-09-22, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Feru
Varför bryr du dig överhuvudtaget? Kommer du rösta på SvP om de skulle bli drogliberala eller vad är grejen?
För det är intressant. Nej, jag kommer inte rösta på SvP. Gillar inte att grejen med att staten ska beslagta privata egendomar och sparka ut folk jag känner.
Citera
2013-09-22, 00:53
Bannlyst
Citat:
På så sätt. Vad är det man arbetar med i dagsläget?
Bland annat olika projekt kring den här kampanjen: http://www.svenskarnasparti.se/2013/09/17/nytt-kampanjmaterial-i-lager/ som lanserades förra helgen. Så jag antar att den tar mycket fokus.
Man arbetar också med att sätta ihop vallistor och strategier inför det kommande valet om ett år och det ryktas att även andra dokument håller på att tas fram till den nya hemsidan som det arbetas på.

Ja, man arbetar med en mängd olika saker och verksamheter helt enkelt och olika personer arbetar förstås också med olika saker.

Citat:
För det är intressant. Nej, jag kommer inte rösta på SvP. Gillar inte att grejen med att staten ska beslagta privata egendomar och sparka ut folk jag känner.
En ganska märklig inställning om man på något sätt är nationalist själv eller bryr sig om det egna folkets överlevnad. Folk verkar tro att vi kan ha nio miljoner "undantag" här i landet. Underligt som sagt, fast du kanske även är rasrelativist och gillar olika?
Citera
2013-09-22, 04:15
Medlem
Bjornserkrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flummoxed
Min farhåga är att Svp ska använda gentester för svenskheten och inte fästa så stor vikt vid uppenbarheter i utseende. Italienare och spanjorer kan då räknas som svenskar trots att man uppenbart kan se att de inte passar in i den nordiska folkkroppen. Men kan man kombinera gentester med det visuella så är jag med på tåget.
Jag försäkrar dig om att detta aldrig kommer att ske i någon större utsträckning än en minimal sådan. Helt enkelt för att även om man skulle börja genomföra mass-DNA-tester för att ta reda på var människor kommer ifrån, så skulle man snabbt se vem som är svensk och vem som är italienare respektive spanjorer.
Citera
2013-09-22, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
En ganska märklig inställning om man på något sätt är nationalist själv eller bryr sig om det egna folkets överlevnad.
Jo, säkert. Men varför ska jag inte få äga en bit mark? Sätta egna potatisar osv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in