Citat:
Ursprungligen postat av
Viracocha
samt närmandet till counterjihad ligger långt bort från det genomsnittlige väljarens åsikter.
Kan du berätta vidare om detta närmande och hur det tar sig uttryck? Helst då genom något annat än det citat från Magnus Söderman som avhandlats 300 gånger i tråden redan. (ett par gånger av dig personligen dessutom tror jag?)
Citat:
Den nationaldemokratiska ledningen sitter kvar och behåller partinamnet, men ett gäng utbrytare startar ett nytt äkta nationalistiskt parti.
Jag är personligen inte nationaldemokrat och precis som partiledningen är jag starkt kritisk till det nuvarande parlamentariska systemet som handlar om allt annat än folkstyre och folkligt inflytande. Men är det något problem att Daniel Spansk och Dan Eriksson har en bakgrund i ND respektive NDU? Varför då?
Ska bara människor med en mångårig bakgrund i icke-parlamentariska kamporganisationer få inneha höga poster i partiet? Det låter som ett framgångsrecept för att växa.... Eller inte, däremot kan det vara det dummaste jag någonsin har hört.
Är du ute efter någon organisation där bara de mest renläriga av de renläriga tillåts och där dessa dessutom måste ha en särskilt och speciell bakgrund (en bakgrund som extremt få svenskar delar) så får du nog starta din egen organisation, något säger mig att denna inte kommer att bli särskilt stor, och dessutom tämligen fånig.