2013-09-19, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wille11111
Tack för svar. Okej då vet jag ungefär hur det ligger till! Har du något tips till testet hos psykologen? Nej hoppas inte att det är som i dataspelen

Var ärlig och överdriv inte saker, självklart ska du inte berätta vissa saker men ofta får du uppföljningsfrågor och då kan det bli svårt om du hittar på =)
2013-09-19, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prz11
Var ärlig och överdriv inte saker, självklart ska du inte berätta vissa saker men ofta får du uppföljningsfrågor och då kan det bli svårt om du hittar på =)
Okej. Vad är de vill folk ska svara? Söker de stridspittar?
2013-09-19, 21:19
Medlem
VxoOis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrHigginsen
Ett tips: logga in lite då och då på rekryteringsmyndighetenssida,
Går fortare att se där än att vänta på brevet..
Kan du boka tågbiljett, då får du i alla fall
antagningspröva.

Jag gick in och kollade detta och såg att jag nu kunde boka tågbiljett. Så då har jag blivit kallad?

Så in och kolla ni som inte orkar vänta på brevet!
2013-09-19, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VxoOi
Jag gick in och kollade detta och såg att jag nu kunde boka tågbiljett. Så då har jag blivit kallad?

Så in och kolla ni som inte orkar vänta på brevet!

Jag gick just in och kollade.. Inget boka tåg för mig.Crap!
Men kul för dig!!
Alltid nåt liksom!
2013-09-20, 13:14
Medlem
VxoOis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrHigginsen
Jag gick just in och kollade.. Inget boka tåg för mig.Crap!
Men kul för dig!!
Alltid nåt liksom!

Jag vet ju inte om det stämmer att man blivit kallad om man kan boka. Någon här kan säkert bekräfta detta!
2013-09-20, 16:00
Medlem
Whitewidow1s avatar
Jag är i princip otränad, finns det någon chans för mig att klara av antagningsprövningen?
2013-09-20, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VxoOi
Jag vet ju inte om det stämmer att man blivit kallad om man kan boka. Någon här kan säkert bekräfta detta!

Jag kunde boka tåg igår kväll, fick kallelse till prövning idag.

Någon som vet vad som gäller kring övernattning och tågtider? Ska anmäla mig i receptionen i kristianstad senast 10.00 1 oktober och det enda normala tåget kommer fram 9.52 - alternativet är ett nattåg med byte och väntetid mitt i natten. Kommer jag få övernatta på plats om jag kommer kvällen innan istället? Eller ska jag förbereda mig på att testas utan sömn?
2013-09-20, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av monotone
Jag kunde boka tåg igår kväll, fick kallelse till prövning idag.

Någon som vet vad som gäller kring övernattning och tågtider? Ska anmäla mig i receptionen i kristianstad senast 10.00 1 oktober och det enda normala tåget kommer fram 9.52 - alternativet är ett nattåg med byte och väntetid mitt i natten. Kommer jag få övernatta på plats om jag kommer kvällen innan istället? Eller ska jag förbereda mig på att testas utan sömn?

Var klickar man för att se om man är antagen eller inte?

Fan fan fan
2013-09-20, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paugadrul
Var klickar man för att se om man är antagen eller inte?

Fan fan fan

Det stod inte uttryckligen "antagen" nånstans men det gick att klicka på "boka resa" typ två gånger tills man kom till sj:s hemsida med rekryteringsmyndigheten som betalare. Det borde ju inte vara säkert att de bestämt alla som ska prövas än, testandet ska ju pågå under två månader så det kanske bara är de med prövning snart som kan boka?
2013-09-20, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av monotone
Det stod inte uttryckligen "antagen" nånstans men det gick att klicka på "boka resa" typ två gånger tills man kom till sj:s hemsida med rekryteringsmyndigheten som betalare. Det borde ju inte vara säkert att de bestämt alla som ska prövas än, testandet ska ju pågå under två månader så det kanske bara är de med prövning snart som kan boka?

Ah okej, man loggar in på samma ställe som man fyllde i lämplighetsundersökningen på?
Det är helt vitt på den sidan för mig och jag kan typ bara klicka vidare till "Mina uppgifter"

Sen kanske det inte är säkert att jag får upp "boka biljett" som alternativ då jag bara tar tunnelbanan dit man mönstrar..
2013-09-20, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paugadrul
Ah okej, man loggar in på samma ställe som man fyllde i lämplighetsundersökningen på?
Det är helt vitt på den sidan för mig och jag kan typ bara klicka vidare till "Mina uppgifter"

Sen kanske det inte är säkert att jag får upp "boka biljett" som alternativ då jag bara tar tunnelbanan dit man mönstrar..

Precis.
För mig står det:
"Välj e-tjänst
* Mina uppgifter
* Fråga Rekryteringsmyndigheten
* Boka resa till antagningsprövning" i menyn till höger. Det vore ju typ konstigt om du kunde boka en biljett som du inte behöver så du får nog vänta på kallelsen :/
2013-09-20, 18:33
Medlem
Fick hem kallelsen för antagningsprövning idag.
Hur är det med sovplats? Är det något man ska ordna själv, eller erbjuds det sovplats?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in