2013-09-18, 18:10
Medlem
WizKhalifass avatar
Fan, kommer inte kunna spela online då jag har CFW på mitt PS3
Citera
2013-09-18, 23:46
Medlem
Finns det någon fördel med att spela online just nu?

Hur ser det ut sen?
Citera
2013-09-19, 00:19
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swingtrader
Finns det någon fördel med att spela online just nu?

Hur ser det ut sen?
Hur kan du missa vad som står i trådens rubrik?
Citera
2013-09-19, 08:44
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silverbeer
Kan inte komma åt social club (ps3) när jag försöker joina från pausmenyn i spelet, står bara "connecting to rockstar games social club..." sedan händer inget, eller så avbryts det och då står det att det inte är tillgängligt.. Någon som är med om samma problem?
Japp, har bara lyckats ladda upp en enda bild från spelet till min Social Club då den konstant klagar på att uppkoppling saknas. Tror att servrarna helt enkelt blev överbelastade. Undrar då hur det kommer bli när GTA Online kommer, hoppas det inte blir som BF3-releasen där man fick göra trial-and-error cirka 60 gånger innan man ens kom in på en server.
Citera
2013-09-19, 09:36
Medlem
WalterSullivans avatar
Måste man ha guld medlemskap på xbox för o länka kontot med social club?
Citera
2013-09-19, 11:48
Medlem
Pa1n0fD3aThs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Måste man ha guld medlemskap på xbox för o länka kontot med social club?

Undrar också hur jag länka min social club med mitt spel. Min hund är ju asglad i ifruit-appen men ledsen in-game :P

Hur tänker ni vid investeringar i aktier, fastigheter och dylikt? Har inte riktigt greppat det ännu :/
Citera
2013-09-19, 14:21
Medlem
Goj-Jans avatar
360, Goj-Jan är gärna med i ett crew
Citera
2013-09-19, 15:10
Medlem
pulverhonungs avatar
Jag blir så extremt besviken om dem inte har lyckats riktigt bra med online till GTA nu, storyn var en sån jävla flopp enligt mig.
Citera
2013-09-19, 17:19
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung
Jag blir så extremt besviken om dem inte har lyckats riktigt bra med online till GTA nu, storyn var en sån jävla flopp enligt mig.

Herregud seriöst? Jag tycker det är det bästa i story väg på länge
Citera
2013-09-20, 11:32
Medlem
Hej!

Hållt mig av Internet helt dagarna kring releasen för att slippa riskera att någonting spoilas osv...
Dessutom så ville jag spela klart storyn innan. Men nu är jag tillbaka, herrejävlar vad snabbt vi har vuxit.
Citera
2013-09-20, 11:43
Medlem
eribabsis avatar
Läste detta i den vanliga tråden.

Multiplayer verkar vara det de lägger mest på. Möjligheten att köpa hus, bilar, 500 missions, bankrån, race, ha kul med polarna.

Deathmatch och sånt vetifan om det ens kommer.

Jag ser mest fram emot att ha möjligheten att göra min egen karaktär från grunden. Man ska ju tydligen välja mor och far och allting för att göra sin gubbe precis som man vill ha den.

Ligger det något i detta? Om dom lägger allt krut på online-delen, då är det magiskt. Hur kul som helst om man verkligen får göra sina föräldrar så man ser vad som format en. 500 missions, låter helt sinnessjukt mycket. Kan knappt sitta still, men vågar inte tro på det fullt ut än.
Citera
2013-09-20, 13:06
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Herregud seriöst? Jag tycker det är det bästa i story väg på länge

Uppdragen blev inte roliga försen man kom över typ 30% i mainuppdragen, tog cirka 20 timmar att klara ut, vad är det som är bra med det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in