Citat:
Ursprungligen postat av
1979
Det är några år sedan man tjänade en hacka på LMT och den har gjort en bra resa sedan dess.

Om du tror att den inte kollapsar utan Bernanke bör du ha koll på pensionsåtagandena.

Lycka till!

Ja, alltså, det är inte så att jag tänkt kliva in just nu (tycker den ligger en aning högt), samt att det isf skulle röra sig om en post på kanske 15k. Är mest att jag vill kunna säga att jag "äger" en liten, liten del av LMT
Att det skulle hända något som sänker LMT totalt ser jag som otänkbart - USA lär fortsätta spendera massa pengar på alla de stridsflyg, fraktflyg, missiler (Hellfire-missilen t.ex. har fått många, många talibaner att pulvriseras genom åren och är mäkta populär hehe) m.m. LMT producerar många år framöver.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mynicname
Kärnvapen

Själva kärnvapenstridsspetsarna i sig vet jag inte om Lockheed tillverkar men, ja, Tridentmissilerna tillverkar de ju. Har inga som helst moraliska betänkligheter över det