2013-09-16, 19:20
Medlem
Ronilles avatar
Faktiskt intervju!
Citera
2013-09-16, 20:11
Medlem
JohnniePumas avatar
Winnerbäcksintervjun var helt ok faktiskt. Framförallt eftersom att Winnerbäck så sällan gör intervjuer att de han gör faktiskt bli intressanta. Nu var det visserligen inte mycket nytt under solen, men ändå en trevlig intervju.
Citera
2013-09-17, 00:00
Medlem
Vad var det som var beepat i winnerbäck-intervjun?
Citera
2013-09-17, 16:25
Medlem
någon som har den första intervjun med ebbot att dela med sig av?
Citera
2013-09-17, 18:28
Medlem
robomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuelforfire
någon som har den första intervjun med ebbot att dela med sig av?
Länken finns i tråden, säkert bara ett 20-tal inlägg bak. Den är knäpp och underhållande så mycket jag har lyssnat.
Citera
2013-09-18, 19:20
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av untribium

Vet bara de två. Kanske Håkan?
Citera
2013-09-18, 20:39
Medlem
robomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av untribium
Verkligen svårt att veta. Någon manlig, svensksjungande singer-songwriter får man väl anta. Som föregående skribent skriver kan man ju tänka sig Håkan Hellström, jag tänker att Triumf hemskt ogärna skulle vilja stöta sig med honom. Kanske att han skulle våga lämna kvar ett mindre "stort" namn.
Citera
2013-09-18, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roboman
Verkligen svårt att veta. Någon manlig, svensksjungande singer-songwriter får man väl anta. Som föregående skribent skriver kan man ju tänka sig Håkan Hellström, jag tänker att Triumf hemskt ogärna skulle vilja stöta sig med honom. Kanske att han skulle våga lämna kvar ett mindre "stort" namn.

Jag blev direkt övertygad om att det var Gessle som "beepades", Håkan låter dock också rimligt.
Citera
2013-09-18, 22:37
Medlem
robomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reyad
Jag blev direkt övertygad om att det var Gessle som "beepades", Håkan låter dock också rimligt.
Gessle är ju också rimligt. Han är ju verkligen en nödrimmare.
Citera
2013-09-19, 03:45
Medlem
Verkar som att Triumfs lilla svacka på sämre gäster är över, nästa är tomas ledin sen kommer steve angelo inom en snar framtid. Kul. Winnerbäck var ju ganska bra intervju ändå, hoppas resten håller måttet också!
Citera
2013-09-19, 06:46
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Pillow
Verkar som att Triumfs lilla svacka på sämre gäster är över, nästa är tomas ledin sen kommer steve angelo inom en snar framtid. Kul. Winnerbäck var ju ganska bra intervju ändå, hoppas resten håller måttet också!

Han är definitivt inne i en våg av extremt breda svennebanankändisar i alla fall. Om de sedan är bättre går ju att diskutera...
Citera
2013-09-19, 07:30
Medlem
JohnniePumas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Svenne Banan

Sven Neba Nan?

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto