2013-09-17, 20:10
Medlem
vildors avatar
Fortsätter med ögonblicksbilderna:

Carmina
Citera
2013-09-17, 20:28
Medlem
Failminens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vildor

Carmina
Riktigt nice, provade dem på Skoaktiebolaget en gång men ångrar att jag inte köpte ett par nu när jag ser dina.

Vad är det för byxor du har förresten?
Citera
2013-09-17, 20:58
Medlem
vildors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Failminen
Riktigt nice, provade dem på Skoaktiebolaget en gång men ångrar att jag inte köpte ett par nu när jag ser dina.

Vad är det för byxor du har förresten?

Tack, det är ett par chinos från Charles Tyrwhitt.
Citera
2013-09-17, 21:06
Medlem
BadkarsfilosofeNs avatar
Citat:

Carmina

Galet snygga kängor! Modellnummer?
Citera
2013-09-17, 21:17
Medlem
vildors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadkarsfilosofeN
Galet snygga kängor! Modellnummer?

Tack, det är model 80092 robert last, http://www.skoaktiebolaget.se/news/80092-robert-grain-boot?page=2
Citera
2013-09-17, 21:21
Medlem
AlisterGs avatar
Citat:

Carmina

Härliga kängor ja, riktigt eleganta!

Ni är uppenbarligen en del "lurkare" här i tråden, fint att ni börjar göra er tillkänna allt mer, inte minst med bilder. Fortsätt med det, och delta i diskussionerna också!
Citera
2013-09-17, 21:50
Medlem
AlisterGs avatar
Jag blir ju också sugen på att lägga upp bilder när alla andra gör det. Hade ingen tagen idag dock, så ni får en med några veckor på nacken istället: http://i.imgur.com/RhlrZRx.jpg

Skorna är Gaziano & Girling Cambridge, kostymen från Caruso.
Citera
2013-09-17, 22:26
Medlem
vildors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlisterG

Ni är uppenbarligen en del "lurkare" här i tråden, fint att ni börjar göra er tillkänna allt mer, inte minst med bilder. Fortsätt med det, och delta i diskussionerna också!

Tack, ska försöka lurka mindre och delta mer aktivt!

Citat:
Jag blir ju också sugen på att lägga upp bilder när alla andra gör det. Hade ingen tagen idag dock, så ni får en med några veckor på nacken istället: http://i.imgur.com/RhlrZRx.jpg

Skorna är Gaziano & Girling Cambridge, kostymen från Caruso.

Fantastiska skor, men jag gillar även bilden skarpt, skulle kunna användas som produktbild!
Citera
2013-09-17, 23:20
Medlem
Kopparstadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyDungeon
Fy fan! Nog bland det vidrigaste jag sett i tråden på länge. Ska det verkligen få ut så där? Hela marken är ju täckt med löv! De ska sitta på träden i en månad till i varje fall.

Visst är det hemskt! För min del hade det gärna fått vara sommar året runt Sen ska väl sägas att det finns mycket löv kvar, ställde mig där för jag tyckte det skulle bli en bättre bild.
Citera
2013-09-17, 23:54
Medlem
BadkarsfilosofeNs avatar
Gårdagens.

Nyligen gått i en en regnskur, därav prickarna på skinnet. Snigeln (eller vad det nu var) reflekterade jag inte över förens efter jag tagit kortet.
Citera
2013-09-18, 07:29
Medlem
RolleFCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Funke
Tänkte fortsätta gårdagens ögonblicksparad med två egna bilder, varav en i någon form av rock your socks-anda, i förhoppning att det den här gången kan bli en vana för alla KSoE:are att då och då slänga upp en bild.

Alfred Sargent Hunt

Hunt är verkligen en kanonfin sko! Sockorna rockar 😉
Citera
2013-09-18, 09:47
Medlem
Wedgies avatar
Citat:

Jag ska, så fort mina pågående MTOs levereras. De skor jag har nu passar inte i tråden (och har redan blivit eliminera en gång). Adelaiden från Carmina har dock blivit försenad pga att de inte hittar rätt nyans av skinnet

Galwayen borde väl dyka upp inom ett par månader, november senast.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in