2013-09-14, 02:21
Medlem
mrnitrouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firre
Det där är ju knullbart..

Ja men inte mer
Citera
2013-09-14, 08:39
Medlem
eight8t8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stressad
Var det bara jag som tyckte att Madelene "bröt" lite när hon pratade?

Nej, hon bryter inte, men har säkert en tungpiercing som gör att talet blir lite speciellt.
Citera
2013-09-14, 09:14
Medlem
HumpingDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag har tyvärr inget skvaller att komma med. Bara mina omdömen efter första programmet.

My: Driftig tjej med huvudet på skaft. Har skaffat sig ett bra liv på egen hand, trots en massa motgångar tidigare i livet. Min klara favorit. Hoppas verkligen hon hittar sitt livs kärlek nu, och inte blir bedragen igen.

Madelene: Fet WT-bimbo så det skriker om det. Korkad och obildad undersköterska som skaffade barn redan på gymnasiet. Döper dottern till WT-namn, och dottern är redan vid 6 års ålder, precis som mamman, överviktig. Urk. Kommer säkert att bli ihop med nån tribaltatuerad lastbilschaffis, gå ut i media om hur lycklig hon är, för att göra slut månaden efter.

Therese: Någonstans mitt emellan de båda tidigare beskrivna. Har inte fått någon klar bild av henne än. Mest intetsägande så här långt.

Vad tycker ni andra?

Varför skriva om du inte har skvaller? Du gör om tråden från en skvallertråd till en gissa och såhärtyckerjagtråd.
Citera
2013-09-14, 09:22
Medlem
Aviarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThankYou
Nu är det så att jag känner till Madelene, och hennes dotter defenitivt inte överviktig pga osund mat eller onyttigheter, och ja hon fick sin dotter när hon var 18, dotterns far jobbade då och Madelene tog ett sabbatsår. WT vet jag inte riktigt, och obildad? Nej tvärtom. Madelene öppnade ett spa i eskilstuna 2010/11 som faktist gick väldigt bra. Hon sålde det då hon ville jobba med människor. Inte så mycket till obildad där. Men det var väl bara din åsikt du ploppade ur dig så, då får det vara så. Men kalla ett sexårigt barn överviktigt när det ligger nåt kilo över genomsnittet?

Feta barn är lika äcklande som lakrits, och jag HATAR lakrits.

OnT Vem är så socialt efterbliven att dom inte kan träffa någon på egen hand? Inser dom inte att killarna som är med antagligen är attentionwhores som ser en chans att få vara med i TV?
Citera
Cousin Cocaines avatar

Moderatormeddelande

Postat av Cousin Cocaine 2013-09-14, 16:45
Medlem
Den här tråden handlar inte om programmet per se och absolut inte om programledaren. Vill ni diskutera programupplägget, programledaren och TV3 så finns det ett forum för tv-program. Det handlar heller inte om vilka av Flashbacks medlemmar som vill sätta på deltagarna. Nu håller vi oss till skvaller om de samma. Dessutom finns det en stor tråd om vad som klassas som WT eller ej.

OT raderat.

/Moderator
2013-09-14, 19:18
Medlem
zupdawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krasigt
Så man ska inte alls ha hänsyn till hur utbildningssystemen/arbetslösheten/fattigdomen ser ut? I så fall finns det ju även en global definition av vad en fattig människa är.

Hela showen är värdelös. Om man väljer att delta i detta skräpet så är man en mycket dålig individ som kräver medial uppmärksamhet.

Om du nu tycker att hela showen är så jävla WT får du väl tycka det, det säger mycket om din personlighet samt självbild.

Angående att folk som väljer att delta är WT... Tja, dessa personer har säkert mer att erbjuda det svenska folket än vad lilla du har..

Sitt inte och kasta skit över en serie som du inte ens har den minsta förståelse över lilla vän.
Senast redigerad av zupdawg 2013-09-14 kl. 19:45.
Citera
2013-09-14, 21:33
Medlem
TheyWillKillUsAlls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zupdawg
Om du nu tycker att hela showen är så jävla WT får du väl tycka det, det säger mycket om din personlighet samt självbild.

Angående att folk som väljer att delta är WT... Tja, dessa personer har säkert mer att erbjuda det svenska folket än vad lilla du har..

Sitt inte och kasta skit över en serie som du inte ens har den minsta förståelse över lilla vän.

Snälla. Förklara för oss vad som är så oerhört bra med den här jävla skitserien. Vad det är som gör att vissa människor "inte har den minsta förståelse" för den. Det här TV-formatet är ett Happy Meal, en femtiokronors hora, något att fördumma och sälja reklamtid med. Försök inte få det till något annat. Det är helt okay om folk tycker det är roligt, to each his own, men det är inte finkulturellt, bildande och smalt direkt.

Men den disskusionen kan vi ta i en annan tråd, här skall vi snacka skvaller om tjejerna i serien.
Citera
2013-09-16, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheyWillKillUsAll
Är du farsa till ungen kanske?

Haha. Nej, hade jag haft barn hade de aldrig fått exponerats sådär.
Citera
2013-09-16, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Y
Jag har så mycket skvaller om Madelene att det skulle räcka till en extra bilaga i kvällspressen.

Ös på då ? :s
Citera
2013-09-16, 17:30
Medlem
Geres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davemeister
Till alla som undrar vad som definerar WT:

Är man med i "Ensam mamma söker" är man på toppen utav WT-skalan. Exponerar sina barn och sin fitta för att kunna få lite extra kuk och gratisdrinkar på krogen.

Korrekt, vill man inte se WT-brudar i TV är det bara att undvika TV3 och Ensam mamma söker......
Citera
2013-09-16, 21:34
Medlem
Madelene och hennes dotter är inte överviktiga någonstans? Vad är ni? Anorektiker?
Citera
2013-09-17, 04:44
Medlem
MR-Vetarns avatar
My är en riktigt WT tjej!
Kan skriva en hel bok om henne!! Hela hon är fake! Kolla på henne? Silikon läppar, bröst!
Hon var stämplad i 14-20 års åldern, man ringde henne fredag/lördag natt, man visste hon säger aldrig nej..
Hon var rätt så mycket otrogen mot sitt X också! Men de vågar hon väl inte säga??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in