2013-09-12, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lisa-tr
Så hade jag nog gjort... Det finns ju en del som följer programmet och inte veta hur det ska sluta...

Skvaller är väl ENDÅ skvaller? Vad gör du här inne om du inte är redo för skvaller?
Citera
2013-09-12, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biteus
Skvaller är väl ENDÅ skvaller? Vad gör du här inne om du inte är redo för skvaller?
Jag följer inte programmet så mig kvittar det. Men så svårt är det väl inte att klicka på spoilerknappen? De som vill veta klickar och de som inte vill veta hur serien slutar klickar inte på knappen.
Citera
2013-09-12, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lisa-tr
Jag följer inte programmet så mig kvittar det. Men så svårt är det väl inte att klicka på spoilerknappen? De som vill veta klickar och de som inte vill veta hur serien slutar klickar inte på knappen.

Vilken tur att du fixade det åt mig då!
Citera
2013-09-13, 08:26
Medlem
mickelinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likeabawz
Varenda deltagare skulle egentligen bara vilja pissa på mammorna och slå stöten på milfen Graaf istället.
Sate vad fager hon är alltså.
Var då nånstans?
Citera
2013-09-13, 08:29
Medlem
mickelinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Jo, då är man white trash. Kort och gott. Rakt av.
Jaha. Och Du är en idiot. Kort och gott. Rakt av.
Citera
2013-09-13, 17:46
Medlem
Haha, fan vad stört, Madelene var ett krogragg till mig för drygt 2 år sedan.

Spelade basket och vi hade en bortamatch i Eskilstuna, vi sov över i WT-staden då vi hade bortamatch i Stockholm dagen efter och boende är betydligt billigare i Eskiltuna än Stockholm.

Hur som helst, efter att ha piskat Eskilstuna i basket så begav vi oss ut för att checka stadens nattliv, ganska glädjelöst ställe med tråkiga klubbar och människor. Vi träffade dock på ett tjejgäng på tre som drog med oss till något kebabhak vid namn Phoenix eller Philly, något sånt.

Madelens tjejkompisar var ganska tråkiga men tösen själv var inte ett dåligt krogragg och hon var på också, inte det minsta blyg. Fick med henne hem och vi hade en riktigt lång och skön natt, riktig gudinna när det kommer till avsugningar men kommer ihåg att hon inte ville köra analt vilket jag inte ens föreslog att vi skulle göra. Skulle inte tveka på att sära på hennes ben igen, synd bara att jag numera har en flickvän som inte är WT, outbildad och korkad. Lite tragiskt också måste jag erkänna, hade ingen aning om att hon hade en unge och oansvarigt beteende utav en småbarnsmamma..
Citera
2013-09-13, 17:53
Medlem
Haha, tror ta mig fan att jag har lite bilder på henne på min gamla mobil, ska kolla upp det snarast.
Citera
2013-09-13, 18:14
Medlem
TheyWillKillUsAlls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThankYou
Även om nu Madelene är WT och allmänt blåst, så har hennes barn varken valt namn eller att vara med i programmet. Och ja, är lite low life att vara med över huvud taget.

Är du farsa till ungen kanske?
Citera
2013-09-13, 18:18
Medlem
SlurpareNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheyWillKillUsAll
Är du farsa till ungen kanske?

Tänkte just skriva det
Citera
2013-09-13, 18:22
Medlem
TheyWillKillUsAlls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linsanity
Haha, tror ta mig fan att jag har lite bilder på henne på min gamla mobil, ska kolla upp det snarast.

Du blir kung i tråden om du ordnar det,
Citera
2013-09-14, 01:15
Medlem
Jag har så mycket skvaller om Madelene att det skulle räcka till en extra bilaga i kvällspressen.
Citera
2013-09-14, 01:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av N.Y
Jag har så mycket skvaller om Madelene att det skulle räcka till en extra bilaga i kvällspressen.
Det hjälper ju inte oss någonting ifall du inte skriver ut det...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in