2013-09-12, 12:59
Medlem
skogsrunkarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThankYou
Har inte heller sagt att nån påpekat att det är barnets fel, menade att påhopp mot barnet är fel. Nej det bevisar inte att man är smart, men det klagas på att hon är obildad och undersköterska.

... Vilket hon uppenbarligen är?
Hon har drivit ett spa, som du hävdar gick riktigt bra - sen gjorde hon sig av med det för att bli UNDERSKÖTERA?
Citera
2013-09-12, 13:06
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:
Har inte heller sagt att nån påpekat att det är barnets fel, menade att påhopp mot barnet är fel. Nej det bevisar inte att man är smart, men det klagas på att hon är obildad och undersköterska.

Och du hävdar att man är bildad för att man drivit ett spa? Du och jag har tydligen extremt skilda uppfattningar om vad bildning innebär. Dessutom begriper vilken idiot som helst att ingen driver ett framgångsrikt spa för att sedan återgå till att jobba som undersköterska, det säger sig självt. Men det är klart, vi kanske har vitt skilda uppfattningar om vad framgångsrikt betyder också. För mig betyder det att man tjänar bra med pengar på det man gör, men för dig så kanske det betyder att det ibland dök upp kunder på spat.
Citera
2013-09-12, 13:09
Medlem
TimTebows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fraKtur
Fotbollsmålvakten John Alvbåge (tidigare målvakt i ÖSK) har kommenterat följande på en av Therese Wickamans Facebook-bilder: "Ensam mamma söker.... "

Vilken relation har de till varandra?
Skulle tippa på att Johns fruga är kompis med Therese sen en tid tillbaka. Johns fru Lisa hade nämligen skrivit "MILF" på en av Therese bilder när jag kollade lite snabbt.
Citera
2013-09-12, 14:02
Medlem
zupdawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LibertasEtJustitia
Jo, det du beskriver är ett praktexempel på svensk WT.

Du blandar ihop svensk WT och amerikansk, här finns det i princip inga som bor i husvagn och brukar crack/meth. I det här landet är man WT om man är överviktig, fått barn i ung ålder, tribal-tatueringar eller liknande, mjukisbyxor, silverkedja, röker, lågutbildad, bor billigt, har överviktiga barn osv...

Rätt snygga tjejer för sin ålder ändå... Men jag tror inte ett dugg på att dejtingprogram är ett bra sätt att hitta sitt livs kärlek.

Njaa, varför skulle det ens vara någon skillnad? White trash är white trash oavsett nationalitet.
Citera
2013-09-12, 14:23
Medlem
Newkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zupdawg
Njaa, varför skulle det ens vara någon skillnad? White trash är white trash oavsett nationalitet.

Hamnade du väl nära definitionen av WT eller? :P Sluta tjata om det där nu. Hela showen är ju WT..
Citera
2013-09-12, 14:49
Medlem
Pixlars avatar
När spelades det här programmet in? Är allting redan klart eller gör de ett nytt avsnitt varje vecka? Om nu redan allting är inspelat, hur kommer det sig då att det tar en sån tid innan eventuell vinnare läcker ut?
Citera
2013-09-12, 15:20
Medlem
Krasigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zupdawg
Så man ska inte alls ha hänsyn till hur utbildningssystemen/arbetslösheten/fattigdomen ser ut? I så fall finns det ju även en global definition av vad en fattig människa är.

Hela showen är värdelös. Om man väljer att delta i detta skräpet så är man en mycket dålig individ som kräver medial uppmärksamhet.
Citera
2013-09-12, 16:44
Medlem
LibertasEtJustitias avatar
Citat:

Hehe... Hon är obildad och hon är undersköterska!

Ingen har gjort några påhopp på barnet heller, någon kommenterade bara det faktum att barnet är överviktigt (vilket h*n också beskyllde modern för).
Citera
2013-09-12, 17:47
Medlem
firres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
http://cdn.tv3.se/sites/tv3.se/files/styles/header_image_desktop/public/ems_topp_130826_2.jpg?itok=pXBWwcpo

Det där är ju knullbart..
Citera
2013-09-12, 18:29
Medlem
TheGamers avatar
Jag känner en som är med. Varit hans fyllechaufför vid många tillfällen och snackat mycket med honom, han vet direkt vem jag är om han läser detta.

Jag kommer inte säga hans namn, delvis för att jag just nu är i slutet av första avsnittet och jag vet inte "hur stor han blir" eller hur länge han stannar men jag kommer följa denna tråd med vakande ögon!

Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
http://cdn.tv3.se/sites/tv3.se/files/styles/header_image_desktop/public/ems_topp_130826_2.jpg?itok=pXBWwcpo

Vet inte vad kvinnan heter då jag inte kollar på Ensam mamma söker och aldrig gjort förrän nu men han "dejtar" "träffar" eller vad fan de nu kallar det den första kvinnan på bilden ovan, tror jag - är det hon som heter Therese eller något sånt?

Jag önskar honom dock något bättre än kvinnorna ovan ( de verkar lite speciella... ) men det är roligt att se honom på TV, får se om han går vidare.

EDIT: Nu såg jag hela klippet, helvete - grabben gick vidare och med gigantisk marginal!
Senast redigerad av TheGamer 2013-09-12 kl. 18:39.
Citera
2013-09-12, 18:53
Medlem
Var det bara jag som tyckte att Madelene "bröt" lite när hon pratade?
Citera
2013-09-12, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vurte3N
Bara reklam för sig själva!!

Som någon skrev få lite gratis drinkar osv.

WT hela bunten, förstår inte att sån här skit får plats i tv tablån!!!
Och ändå slår jag vad om att majoriteten av alla som läser tråden tittar på programmet... Ordet WT känns för övrigt väldigt uttjatat. Vafan, vem är ni att kritisera tjejerna livsval vad gäller familjesituation och jobb. Är alla härinne advokater eller läkare? Skulle själv aldrig ställa upp i liknande program, men för den sakens skull behöver man inte skriva elaka kommentarer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in