2013-09-01, 00:24
Medlem
techno_the_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mphummer
Har du testat att hålla in off knappen och cirkelknappen samtidigt? Om inte har du nära till täby C?
Tack detta fungerade
Fattar dock inte varför skiten inte startade när jag tryckte på onknappen, sen när jag körde igång den igen så fick jag se att den hade laddat upp sig till 93%.

Trodde att Apple hade lite bättre kvalite på sina prylar, har inte bara haft problem med detta utan programmen kraschar lite titt som tätt, det är samma sak på Ifånen.

Visst trots detta så är Ipaden fortfarande den bästa pryl jag någonsin har skaffat.
Citera
2013-09-02, 21:09
Medlem
Citat:
Testat chrome?
Ja det var Chrome jag använde .
Citera
2013-09-02, 22:59
Medlem
mphummers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av techno_the_king
Tack detta fungerade
Fattar dock inte varför skiten inte startade när jag tryckte på onknappen, sen när jag körde igång den igen så fick jag se att den hade laddat upp sig till 93%.

Trodde att Apple hade lite bättre kvalite på sina prylar, har inte bara haft problem med detta utan programmen kraschar lite titt som tätt, det är samma sak på Ifånen.

Visst trots detta så är Ipaden fortfarande den bästa pryl jag någonsin har skaffat.

Jag känner igen problemet, men har bara fått det när jag har haft jailbreak på min ipad. Om problemet kvarstår så kan du ju alltid dra till täby c om du inte har allt för lång tid och be att få den utbytt.

Jag hade ett fel på min iphone 5 som inte ens visade sig när jag va i butiken, men jag gick ändå därifrån med en helt ny iphone 5. Hur smidigt som helst!

Men skönt att du fick igång den iaf!
Citera
2013-09-02, 22:59
Medlem
mphummers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beamer2580
Ja det var Chrome jag använde .

Då antar jag att du även då har testat med Safari?

EDIT:

Testade själv på min ipad med chrome och när du går in på en tjej och chatten och bilden dyker upp så finns det som en grön ram längst upp där det står:

In-browser dhtml windows selected. Click here to use new tabs/pages, markera den så kommer det att funka.

Flyter på både på chatten och camen för mig.
Senast redigerad av mphummer 2013-09-02 kl. 23:03.
Citera
2013-09-03, 01:03
Medlem
Wosps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av techno_the_king
Tack detta fungerade

Det kan inte ha varit så att den har låst sig och bara haft en svart skärm hela tiden? Vet att jag fick något liknande en gång när jag hade jailbreak då jag trodde att den hade pajat men kom på lite senare tricket med att hålla in båda knapparna och det funkade.

Har haft problem med att det bara velat ladda upp till 98% några gånger, och då var det så gången efter jag laddade den också. Och då löste jag det igenom att ladda ur iPaden helt innan jag satte i laddaren igen. Detta har hänt på både iPhone och iPad och de knepet har funkat varje gång.

Wosp
Citera
2013-09-16, 21:10
Medlem
Ska antagligen inhandla en Ipad 3 nu från USA, då jag fick reda på att 5Sen inte hade garantin med sig därifrån (har ju iofs inte Ipaden heller)

Nu till frågan, är det många som har haft problem med sina Ipad 3? Med problem menar jag allt som möjligtvis kan ha hänt som inte ska hända, och därav behöver skickas in på lagning.

Kan bara relatera till en vän som har en Ipad 1 och med den har det aldrig varit några problem, så det känns som att det är ett bättre risktagande att köpa en Ipad än en Iphone med tanke på byggkvalitén och hur man använder sakerna.

Värt risken?
Citera
2013-09-16, 21:32
Medlem
Wosps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrfjalar
Ska antagligen inhandla en Ipad 3 nu från USA, då jag fick reda på att 5Sen inte hade garantin med sig därifrån (har ju iofs inte Ipaden heller)

Nu till frågan, är det många som har haft problem med sina Ipad 3? Med problem menar jag allt som möjligtvis kan ha hänt som inte ska hända, och därav behöver skickas in på lagning.

Kan bara relatera till en vän som har en Ipad 1 och med den har det aldrig varit några problem, så det känns som att det är ett bättre risktagande att köpa en Ipad än en Iphone med tanke på byggkvalitén och hur man använder sakerna.

Värt risken?

iPad 3 har väll gått ut ur sortimentet? Säker på att det är en iPad 3 och inte en iPad 4? Jag har i vart fall en iPad 3 och kvalitén är fantastisk. Aldrig haft ett enda problem.
Citera
2013-09-16, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wosp
iPad 3 har väll gått ut ur sortimentet? Säker på att det är en iPad 3 och inte en iPad 4? Jag har i vart fall en iPad 3 och kvalitén är fantastisk. Aldrig haft ett enda problem.

Tänker jag fel när jag menar Ipaden med retinaskärm som inte är mini?

Den som finns att inhandla i både svenska och amerikanska applestoren?

Såg att det var 4an jag menade, my bad!

Någon som har haft problem med version #4?
Senast redigerad av mrfjalar 2013-09-16 kl. 21:42.
Citera
2013-09-16, 21:47
Medlem
Citat:

min fungerar perfekt, inga som helt fel eller problem, dock verkar det inte finnas några skal/skydd som är anpassade till 4an (har inte kollat så noga så har säkert missat dom som finns)
Citera
2013-09-16, 21:48
Medlem
mphummers avatar
Citat:

Nepp den är fantastisk, men apple har väl world wide service? En kompis köpte sin iphone 5 i usa och drog till applestore i täby och fick den utbytt gratis.
Citera
2013-09-16, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falken0emil
min fungerar perfekt, inga som helt fel eller problem, dock verkar det inte finnas några skal/skydd som är anpassade till 4an (har inte kollat så noga så har säkert missat dom som finns)

på iphonebutiken såg jag att de hade en hel del att välja mellan, men vet inte ifall den sidan är säker eller inte.

Är väl rätt skönt att ha ett heltäckande skydd, både på fram och baksida om man väl köper en sån här!
Citera
2013-09-16, 21:57
Medlem
Citat:
Nepp den är fantastisk, men apple har väl world wide service? En kompis köpte sin iphone 5 i usa och drog till applestore i täby och fick den utbytt gratis.

Är otroligt osäker på det.

Vad jag har fått höra, så ser Apple USA som ett garantiområde, EU länder som ett område osv, vet inte om det hade att göra med att telefonerna på de olika områdena ser olika ut hårdvarumässigt och då blir det problem med reparationer och liknande.

Sen så var det inte säkert att 5Sn skulle bli helt kompatibel med Sveriges 4G nät så då var det lika bra att vänta, enligt de flesta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in