EDIT:Okej jag fattar nu
Vad fan har jag missat nu? Var det inte bara en skiva som skulle användas för att installera medan den andra för att spela? Menar de att vi inte ska installera skivan som är till för att spela?
Hänger inte riktigt med om jag ska vara ärlig.
Aha! Fan vad sugit att jag ändå måste installera, fan skulle ha skaffat PS3 istället
Öhm, du hade varit tvungen att installera på ps3 också, så jag förstår inte riktigt ditt problem?
Har du ingen hårddisk så köp ett bra usb-minne.
Kostar max 300 kronor.
På något sätt tycker jag bara att det är bra att det kostar mycket. Då har man ju något att sträva efter
Jo håller med! För man kan ju liksom sno vilken cool sportbil man vill på gatan, men de som man väljer att pimpa upp ska ta tid så dom blir snygga och unika, och tycker det är rätt att det ska kosta.
Du har två skivor till Xbox 360; Disc 1 och Disc 2. Den första skivan måste man installera för att få igång spelet. Den andra skivan går att installera, men det är inget krav. Enligt Rockstar blir resultatet sämre om man väljer att installera Play-skivan.
Vadå så först installerar jag första skivan, sedan sätter jag i den andra och då får jag göra något slags val mellan att installera och att inte installera? Då ska jag välja att inte installera de? Ifall jag även installerar den andra skivan, kan jag då spela spelet utan skiva?