2013-09-16, 13:34
Medlem
MackeMack88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juppjupp18
Nu har jag skickat inbjudan till crewet, cptcraycray. Ska linka ps3 id senare.

Hur kommer det gå till i praktiken i morgon när kanske 100 spelare vill spela? Detta kanske har gåtts igenom tidigare men kan någon göra en recap om vad som har bestämts och vilka regler som gäller?

Online delen går ej upp imorgon! Bara Sp
Citera
2013-09-16, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MackeMack88
Online delen går ej upp imorgon! Bara Sp

Ah. Det hade jag ju förstått om jag hade läst ordentligt... Men man ska kunna börja med deathmatches direkt va?
Citera
2013-09-16, 13:57
Medlem
Fhitals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juppjupp18
Ah. Det hade jag ju förstått om jag hade läst ordentligt... Men man ska kunna börja med deathmatches direkt va?

Nej, allt som har med multiplayer eller online att göra drar igång första oktober.
Citera
2013-09-16, 13:59
Medlem
Fhitals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Misantr
Tror du?

Ja jag kan ju inte veta säkert vilka lägen som finns eftersom att jag ej har haft tillgång till GTA Online, precis som resten av världen. Det fanns ju dock liknande gamemodes i tidigare spel så varför skulle de ta bort det?
Citera
2013-09-16, 14:17
Medlem
Lite funderingar kring det här med crew och servrar. Det jag kommer fråga har säkert redan tagits upp men har inte orken att bläddra igenom alla sidor så tänkte att det kanske finns någon vänlig själ. Det jag undrar över Crew är bara en simpel fråga så som visst kan man vara medlem i flera samtidigt?
Den andra frågan handlar om servrar och om man kommer kunna hosta egna servrar eller om det bara kommer vara Rockstars servrar som man kan spela på?
Citera
2013-09-16, 14:22
Medlem
RobinTheBraves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAlux
Lite funderingar kring det här med crew och servrar. Det jag kommer fråga har säkert redan tagits upp men har inte orken att bläddra igenom alla sidor så tänkte att det kanske finns någon vänlig själ. Det jag undrar över Crew är bara en simpel fråga så som visst kan man vara medlem i flera samtidigt?
Den andra frågan handlar om servrar och om man kommer kunna hosta egna servrar eller om det bara kommer vara Rockstars servrar som man kan spela på?
Ja, du kan vara medlem i flera samtidigt, men du kan bara vara "active" i en av dom.
Citera
2013-09-16, 15:56
Medlem
Fhitals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mphummer
Tja!

Finns det någon som kan speca ner hur multiplayer kommer funkar i GTA V? Kommer man kunna köra singleplayer med en kompis? Och kommer andra spelare vara online när man spelar singleplayer? Så man tex kan glida runt och starta krig med någon onlinespelare?

Eller är det en helt separat del där man typ väljer att man ska göra ett rån, fightas mot en crew osv?

Den första oktober öppnar GTA Online. Du behöver inte ladda ner någonting utan allt material ligger på disken. Man kommer inte att kunna spela SP med sina vänner och man kan inte heller spela flera på samma konsol som i SA.

Det kommer inte att vara några andra Onlinespelare i din SP värld men du kan hoppa in i Free Roam online där du kan göra allt möjligt.
Citera
2013-09-16, 15:58
Medlem
mphummers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fhital
Den första oktober öppnar GTA Online. Du behöver inte ladda ner någonting utan allt material ligger på disken. Man kommer inte att kunna spela SP med sina vänner och man kan inte heller spela flera på samma konsol som i SA.

Det kommer inte att vara några andra Onlinespelare i din SP värld men du kan hoppa in i Free Roam online där du kan göra allt möjligt.

Grymt, tack för ett utförligt svar. Nu blev man ju inte alls mer sugen
Citera
2013-09-16, 16:12
Medlem
Skickat request nu också, nick Thurgood-Jenkins

Inte många timmar kvar nu folk!
Citera
2013-09-16, 16:17
Medlem
Fhitals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mphummer
Grymt, tack för ett utförligt svar. Nu blev man ju inte alls mer sugen

Då behöver jag inte berätta att du kan köpa hus, bilar, kläder, tatueringar, flygplan etc i onlinevärlden.
Citera
2013-09-16, 16:49
Medlem
Pa1n0fD3aThs avatar
Nu har även jag skickat in min ansökan till FB Crew!
-ScienceCarl
-PS3

(Bara jag som har haft problem med att synca mitt Psn-id? De kunde fortsätta min "linc request"...)

Ska jag synca min gamertag på Xbox-live för tillfället trots att jag ska spela på ps3 så jag inte blir kickad från crewet sen?

EDIT: För att kunna spela tillsammans med er måste jag ha Xbox-live guldmedlemskap eller? Om jag köper spelet på xbox dvs.
Lyckades synca min gamertag men inte mitt psn, konstigt...
Senast redigerad av Pa1n0fD3aTh 2013-09-16 kl. 17:03.
Citera
2013-09-16, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pa1n0fD3aTh
Nu har även jag skickat in min ansökan till FB Crew!
-ScienceCarl
-PS3

(Bara jag som har haft problem med att synca mitt Psn-id? De kunde fortsätta min "linc request"...)

Ska jag synca min gamertag på Xbox-live för tillfället trots att jag ska spela på ps3 så jag inte blir kickad från crewet sen?

Nope samma med mig och några polare har också problem med att synca PSN till Social Club.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in