2013-09-16, 13:39
Medlem
Livsituations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draedon
Vad dillar du om? Fel rakt igenom. FAT32 används fortfarande. Sen är det inte utrymme som är begränsningen utan filstorlek, fat32 kan inte hantera filer större än 4gb. NTSC är förövrigt en standard för TV, du tänker nog på NTFS.

Men, betyder detta då att det ej kommer fungera för mig?
Borde ju fungera eftersom stickorna även är fat32...
2013-09-16, 13:41
Medlem
HestDrickaColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Finns det några recensioner att läsa ännu?
Kommer ut 16.00 har jag för mig.
2013-09-16, 13:43
Medlem
htsolna08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ibraflash
Ja jag undrar med det??? Någon överhuvudtaget som fått spelet idag? men efterlyser gärna om nån fått det genom spelbutiken eftersom jag själv beställt spelet därigenom. mvh

Har beställt genom spelbutiken men inte fått det idag.. så det blir väl imorgon
2013-09-16, 13:46
Medlem
BrorGertruds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ibraflash
Ja jag undrar med det??? Någon överhuvudtaget som fått spelet idag? men efterlyser gärna om nån fått det genom spelbutiken eftersom jag själv beställt spelet därigenom. mvh

Fick mitt ifrån Komplett idag, står dock "Utleverans Tisdag" på paketet men någon verkar ha varit lite väl ivrig. Klagar inte dock.

Ska bli spännande att se om spelet lever upp till förväntningarna som man har.
2013-09-16, 13:59
Medlem
Poddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LFsViba
Vet att man inte ska tjata om leveranser men ni som har bokat på Electroworld hur står det på eran leverans status? för mig har det inte ens skickats blir fan besviken om jag inte får det imorn

2013-09-16, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrorGertrud
Fick mitt ifrån Komplett idag, står dock "Utleverans Tisdag" på paketet men någon verkar ha varit lite väl ivrig. Klagar inte dock.

Ska bli spännande att se om spelet lever upp till förväntningarna som man har.

Förmodligen därför jag inte fått mitt brev från komplett. Tråkigt att posten i min kommun inte är så förvirrad. Men det kanske fungerar om jag går och kräver mitt brev på posten. Är så fruktansvärt sugen på att spela nu...
2013-09-16, 14:02
Medlem
skylten92s avatar
Har det blivit bekräftat om man behöver tanka sin bil eller inte?
2013-09-16, 14:04
Medlem
RobinTheBraves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skylten92
Nej, det behöver du inte. Du kan inte ens göra det.
2013-09-16, 14:05
Medlem
Någon som tror att recensionerna blir seriösa? Det kommer säkert bli som med IV att dom bara slänger ur sig extremt höga betyg då folk förväntar sig detta och då hypen kring spelet kräver höga betyg. Är ju inte bara GTA som får högre betyg tack vare namnet så klart men ska bli intressant att se om någon vågar komma med kritik också eller om sånt överlämnas till oss spelare som sist med IV.

Tänker dra upp till webhallen runt 0:45 och hoppas att det finns några ex kvar..orkar inte köa. Ska bli riktigt intressant att spela det i alla fall.
2013-09-16, 14:05
Medlem
Greedy Geniuss avatar
http://www.ign.com/articles/2013/09/16/grand-theft-auto-v-copies-go-on-sale-early-rockstar-investigates

rockstar är sura på Amazon som skickat ut spelen för tidigt så frågan är om några svenska försäljare har bollar nog att göra likadant? tror de flesta snällt får vänta tills imorgon.

tanka sin bil? haha fan vilken onödig och tidsödande funktion det hade varit.. hoppas dock att man i framtiden kan välja svårighetsgrad där den svåraste innebär typ att man kan åka dit för fortkörning/rödljus, måste tanka, tvingas uppleva lite speltid i fängelset om man skulle åka fast osv.
Senast redigerad av Greedy Genius 2013-09-16 kl. 14:07.
2013-09-16, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skylten92

Har tagits upp ett antal gånger.

SVAR: Nej du behöver inte tanka bilen.
2013-09-16, 14:09
Medlem
ApaOnCracks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Härlig country-musik
Fan ingen har nämnt musiken! Så ni som har spelat/kollat på streams, är musiken bra? GTA SA klass?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in