Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-09-15, 23:50
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infogiver
För henne eller för att 5 nassar springer och omringar henne? Såg ju knappast ut som om hon blev gripen, mer som att hon blev skyddad.
Vad som händer är inte värre än att funktionärer hindrar kvinnan att röra sig från platsen (har förmodligen kastat vattenballonger) därefter påkallar man polisens uppmärksamhet så de kan ta kvinnan från platsen för eventuell identifiering och möjligtvis delges misstanke om ofredande.

/Micke
Citera
2013-09-15, 23:51
Medlem
Citat:
Vad gjorde denna medelålders kvinna för att få Christ*ffer Stenkv*st V*rgstedts uppmärksamhet?

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=VMlADJ0SGdI
Uppenbarligen gjorde hon något, vad tror du själv? Att de bara sprang fram till henne på kul? Det blir särskilt svårt att avgöra när man inte såg vad som hände, men det såg väldigt misstänkt ut. När även fler pekade på henne lär det ha varit något hon gjorde.
Citera
2013-09-16, 00:09
Medlem
White Christmass avatar
Citat:
Man ser inget kastas på filmen, hon kanske skrek något ni yttrandefrihets kämpar ogillade. Vem är målsägande om hon greps för ofredande? Finns ju inget som heter försök till ofredande.

Det som kärringen gjorde var att hon slängde en vattenfylld petflaska (1,5 liter) mot de som gick i främsta ledet, skulle tro mot partiledaren. Kunde ha blivit stora huvudskador om någon hade träffats. Tittar man noga så ser man att hon var tvungen att ta sats för att kasta för att den var så tung.
Senast redigerad av White Christmas 2013-09-16 kl. 00:29.
Citera
2013-09-16, 00:27
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Vad gjorde denna medelålders kvinna för att få Christ*ffer Stenkv*st V*rgstedts uppmärksamhet?

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=VMlADJ0SGdI

Tror du verkligen att han sprang fram till henne för skojs skull? För övrigt är titeln på klippet patetisk.
Senast redigerad av MrSkargard 2013-09-16 kl. 00:29.
Citera
2013-09-16, 00:54
Bannlyst
Varför är det så fort man är borta några dagar en massa svagsinta och lågbegåvade svenskfientliga som härjar runt i tråden och spyr ur sig trams och dravel? Tröttsamt.

Nåväl:

Angående det migrationspolitiska dokumentet. Jag vet ju inte hur alla här på Flashback resonerar, men att vi inte driver samma linje som innan, om ett etniskt svenskt Sverige - ja det är helt enkelt felaktigt och ett lögnaktigt påstående.

Då vi stryper invandringen och kommer att genomföra ett utvandringsprogram, så kommer Sverige återige nett bli etniskt homogent. Att det eventuellt kommer finnas en del äldre människor som lever kvar här ett antal år, innebär ju ingenting, för så fort de har gått bort, och vi inte tar in fler, så kommer det att innebära ett homogent Sverige.

Citat:
Ursprungligen postat av Bjornserkr
Röding pissar ner sig när denne blir omhändertagen av polis:

http://www.youtube.com/watch?v=m6F4HhNl71k&feature=youtu.be

Fantastiskt roligt. Hur i hela fridens namn lyckas man?
Ganska roligt faktiskt.

Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Flaskan var dessutom av glas, och i literstorlek.
Då kan du förstås länka till denna film som du pratar om, för du pratar väl inte strunt som vanligt?

Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Är detta pack överhuvudtaget intresserade av politik, eller är de bara intresserade av att bråka?
Någon som gång på gång uttalar sig om att "det inte finns ett judiskt inflytande" trots att han konsekvent vägrar att studera professor MacDonald eller andra experter på området trots att dessa länkas och serveras på ett silverfat till denne ska väl inte anklaga andra för att vara "ointresserade av politik"?

Kan du länka till ett enda inlägg du har gjort där du skrivit någonting politiskt relevant så blir jag mycket förvånad. Att man gastar om olika petitesser och ointressant nonsens samtidigt som man ignorerar de större frågorna innebär inte att man är intresserad av politik. Det vittnar snarare om att man är en enfaldig idiot. Och sådana finns det redan så det räcker och blir över utav.
Senast redigerad av Straybullet 2013-09-16 kl. 00:58.
Citera
2013-09-16, 01:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheAwesomeboy1993
Nu är videon uppladdad!

http://www.youtube.com/watch?v=Y1R-jvlGMBQ
Kul video. Det är alltid viktigt att peka ut den evige och hatiske juden som en destruktiv fiende. Det får man inte glömma bort. Kul också med en spjutkastande Spansk.
Citera
2013-09-16, 01:30
Medlem
mykorrhizas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAwesomeboy1993
Nu är videon uppladdad!

http://www.youtube.com/watch?v=Y1R-jvlGMBQ

Vad tycker ni?

Vad jag skrattar och mår bra!
God talang du har även för rörligt material.

Det som poppar upp bakom Obama-masken... grymt, hahaha

Höjdpunkten för mig är vid "å vi går inte till höger, vi går inte till vänster, VI GÅR FRAMÅT!!!" Budskapet som läses upp därefter är klockrent och det är kanske där som en oinsatt svensson får den tydligast och mest lättsmälta kritiken emot det nuvarande systemet. Samtidigt som förste riksdagspack lustigt kastas över axeln. Trevlig musik, passar bra.

Möjlig kritik: när dräggen rusar fram och skriker "inga rasister..." så är nationalistens ansikte i helbild ett par gånger och han skriker något som jag inte hör vad det är, originalspråk från filmen antar jag? Det hade varit fint om det var textat ett passande moralhöjande slagord där.

Bra jobbat, hatten av för det!
Citera
2013-09-16, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Kul video. Det är alltid viktigt att peka ut den evige och hatiske juden som en destruktiv fiende. Det får man inte glömma bort. Kul också med en spjutkastande Spansk.

Bra även att SD fick vara med på ett hörn, alltid viktigt att belysa var SD har sin sanna lojalitet någonstans och var de egentligen står. Kan tänka mig att en del inbitna Sverigedemokrater blir skitnödiga av filmen, men det är nödvändigt att visa att även de i slutändan är fiender till nationalismen. Oinsatta/nya invandringskritiker lär bli lite förvånade att även SD åker på däng i filmen, vilket kan leda till att de blir nyfikna och fördjupar sig i varför, vilket är väldigt positivt. Myten att SD är ett oppositionsparti måste dö.

Sådana här filmer som är blandade med humor och allvar är väldigt positivt. Kreativa och duktiga nationalister bör lägga ned mer tid och energi på att producera sådana, det är mer effektivt än vad man kan tro.
Citera
2013-09-16, 01:56
Medlem
mykorrhizas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blodjord

Ööö alltså tanken är väl att vi tids nog skall få folket med oss, eller??

Jag tror att vi har mest att vinna på att visa upp den otroliga mångfald som vi faktiskt har inom partiet!
Alltså tittar man på deltagarna i gårdagens demonstration så är det faktiskt ganska häftigt hur brett som partiets medlems underlag är, tänker då på åldrar och stilar bland deltagarna.

Jag tror alltså inte att vi har något att vinna på att likrikta klädseln, tvärt om!

Och för att avsluta med en fråga. Varför är det så många nationalister som klär sig i svart? Ser ju lite trist och stelt ut kan jag tycka!

Instämmer med ovan.

Enhetligt för ledande individer isf. Övriga i vanliga kläder. Jag tror det känns mer inkluderande för gemene man att gå med då, alla skall kunna känna att de platsar. Samtidigt som officiella representanter logiskt sett uppvisar mest av struktur och därmed professionalism.

Men överlag en uppmuntran till vårdad och städad klädsel. Inte överdrivet men lite att skärpa till sig ett snäpp mer än till vardags.
Citera
2013-09-16, 12:38
Medlem
mrphonks avatar
Har skrivit en sammanfattning om helgens internationella konferens på https://www.realisten.se/2013/09/16/europas-nationalister-tog-kliv-framat-vid-festival-boreal/

Har lagt upp några fler bilder på Facebook: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.723998737626724.1073741827.284800594879876& type=3
Citera
2013-09-16, 15:18
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Man ser inget kastas på filmen, hon kanske skrek något ni yttrandefrihets kämpar ogillade. Vem är målsägande om hon greps för ofredande? Finns ju inget som heter försök till ofredande.

Citat:
Ursprungligen postat av White Christmas
Det som kärringen gjorde var att hon slängde en vattenfylld petflaska (1,5 liter) mot de som gick i främsta ledet, skulle tro mot partiledaren. Kunde ha blivit stora huvudskador om någon hade träffats. Tittar man noga så ser man att hon var tvungen att ta sats för att kasta för att den var så tung.
Och där har du ditt svar infogiver hoppas du är nöjd med svaret.

/Micke
Citera
2013-09-16, 15:22
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xMADBALLx
Alltså vem är du? Mår du bra? Stora huvudskador? Det är inte world of warcraft.
Nog kan man golva och ge ett ganska bra jack i skallen om man drar en full petflaska i pallet på någon, allt handlar om hur den träffar. Alldeles oavsett så ska folk ge fan i att kasta saker på en tillståndsgiven demonstration såvida man inte uppskattar efterspelet.

/Micke
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in