2013-09-15, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guardian Angel
Menar du på fullt allvar att du inte kan se det omogna i att 30-åriga män beter sig så? Det finns inget roligt eller tufft i det.

Vem sa att JAG inte kan se? Skall jag stå tillsvars för hans facebook nu oxå? OM jag beskriver någonting så är det inte samma sak som att jag TYCKER si eller så.
Citera
2013-09-15, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaBitch
Vem sa att JAG inte kan se? Skall jag stå tillsvars för hans facebook nu oxå? OM jag beskriver någonting så är det inte samma sak som att jag TYCKER si eller så.
Tyvärr kan en del inte skilja på person, hoppas du har orken/lusten
att stanna kvar i tråden,tror de flesta av oss sätter värde
på den information du besitter.
Citera
2013-09-16, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModerEva
Ja det kan man ju tycka. Kan det vara så att han p g a sitt mentala tillstånd faktiskt tror att han är oskyldig? Om AJ nu är psykopat (kanske beroende på en skada/rubbning från barndomen?) och inte "bara" en vanlig skitstövel.

Vet man om hans mamma använde droger eller söp när hon väntade honom? Eller är han adopterad? Blev han slagen som barn, fick hårda smällar i huvudet? Har han ADHD?

Varför skrivs det inget om hans pappa i tråden? Levde han med mamman under AJs barndom och var är han idag?

Han vet ju naturligtvis att hon dött pga honom, men säkert var det i hans hjärna hennes eget fel. Hon fick honom att döda henne och han är ett stackars offer för omständigheterna. Tror jag. Jag är ingen psykolog och vet heller inte att han faktiskt är psykopat, men det känns som att han är helt inkapabel att ta ansvar för sina handlingar, kanske för att han verkligen inte förstår att han gjort fel. Men det är intressant det du skriver, man undrar ju hur han blev som han blev. Angående pappan verkar han vara helt bortkopplad men samtidigt skrevs det väl att han var med i det där programmet där föräldrarna (för visst var det båda föräldrarna?) inte kunde hindra sonen (AJ) från att ha hakkors på väggarna?
Citera
2013-09-16, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissSofia74
Id* skulle fyllt 24 år idag. Hoppas det finns lite samvete hos berörda personer som deltog till att hon inte fick uppleva det...

Fruktansvärt... Finns inget annat att säga.
Tror dessvärre att det bara är de närstående som mår dåligt idag och inte den/de som orsakat detta tragiska...
Citera
2013-09-16, 10:03
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaBitch

Nej du ska absolut inte hållas ansvarig för hans facebook, jag hoppas innerligt att du inte uppfattat att jag tycker det?

Känner du de övriga i fallet? Kände du Id@?
Citera
2013-09-16, 11:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kvarnslatt
Han var den sista kända på brottsplatsen. Hans bästa vän har erkänt sig ha kommit dit för att hämta honom. Han körde då en bil som senare brändes. Vid denna bil fanns fynd som visade att även Ida färdats i den. Ida har återfunnits och även om dödsorsaken inte kan fastställas via kroppen så vittnar hennes blod om att hon inte dött av naturliga orsaker.

Det är för en gångs skull en situation där inte ord står mot ord utan besvärande omständigheter pekar på moroten, i bästa fall till och med DNA. Jo, ord står mot ord. De tre har olika versioner och AJ har redan tvingats med egna ord tala mot sina egna ord och gissningsvis får han snart göra det igen.

Håll tummarna och tänk bara på Ida!

Är det fetade önsketänkande eller nya fakta ? Isf. behövs en källa på detta.
Citera
2013-09-17, 08:52
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanel-Kalle
Rättelse: replika är INTE en soft airgun.
Replika är en kopia.

De riktiga nerdsen med soft air guns köper inte de i plast, utan just kopior i metall, dvs replikor.
Citera
2013-09-17, 08:56
Medlem
panzertaxs avatar
Senaste nytt här är alltså att det är troligt att åtal väcks den 27'e, annars inget nytt under solen på ett tag?
Citera
2013-09-17, 09:02
Medlem
gadden666s avatar
Segt i tråden nu.

Har jag fattat saken rätt, att DB t.v flytt fältet till mammas famn och att FH lunkar på i SvP:s högborg Grästorp?
Har dessa spillror mottagits med highfive i sin omgivning....eller tisslas o tasslas det bakom ryggen på dom.....självklart med på klistrat leende om man springer på spillrorna?

Dom bör ju verbalt ha lättat på trycket i sina umgängen....ingen som har ngt matnyttigt att delge här?
Citera
2013-09-17, 09:13
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
Senaste nytt här är alltså att det är troligt att åtal väcks den 27'e, annars inget nytt under solen på ett tag?
Nej, det är inte troligt att åtal väcks den 27:e, eftersom åklagaren yrkade på fyra veckors häktning.
Citera
2013-09-17, 12:45
Medlem
FH's bil http://www.blocket.se/alvsborg/Chevrolet_suburban_2500_48944623.htm?ca=16&w=1 ???
Citera
2013-09-17, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mleh
Var i Lysekil isåfall ?
Tror ja inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto