Citat:
Hade först tänkt att skriva vist varför inte sålänge det inte är ett barmhärtighetsknull, att man faktiskt har standard, men efter ca en sekund så blev det uppenbart att även om man har standard, så trumfar känslan att man blir äcklad av dem på ett moralisktplan, och därför kommer knulla henne ändå, fast man totalt skiter i om hon har det skönt.
Såklart vill man att tjejen ska vara på, men är man riktigt kåt och inte känner sig moralisk, då är det ett ja.
Citat:
Okej. Men min fråga var hur den sortens sex känns för dig som man?
Har du varit i ett sådant förhållande som du beskriver? Hur känns/tror du att det känns att få sina HJ/BJ samt månatliga obligatoriska knull av en kvinna som inte vill eller njuter? Känns det på samma sätt som sex där kvinnan vill, eller känns det annorlunda och i så fall på vilket sätt? Du tänker dig att upplägget fungerar som långsiktig lösning för båda parter?
Vad gäller att kvinnans sexlust skulle avta, avta i förhållande till vad? Ålder?
(Själv är jag i ett öppet förhållande, så ja jag har lite svårt att relatera, därför frågar jag)
Har du varit i ett sådant förhållande som du beskriver? Hur känns/tror du att det känns att få sina HJ/BJ samt månatliga obligatoriska knull av en kvinna som inte vill eller njuter? Känns det på samma sätt som sex där kvinnan vill, eller känns det annorlunda och i så fall på vilket sätt? Du tänker dig att upplägget fungerar som långsiktig lösning för båda parter?
Vad gäller att kvinnans sexlust skulle avta, avta i förhållande till vad? Ålder?
(Själv är jag i ett öppet förhållande, så ja jag har lite svårt att relatera, därför frågar jag)
Hade man varit i ett förhållande där kvinnan inte vill ha sex, utan bara kör på rutin och obligatoriskt, då hade jag antagligen gjort slut snart nog.