2013-09-15, 15:18
Medlem
Hej_tjos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ludwiq
Ja absolut, men det var någon som frågade tidigare om man inte kunde spela GTA Online om man hade 12GB versionen.

Det var jag, och det fick jag inget svar på.
2013-09-15, 15:19
Medlem
ThomasTeleborians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hej_tjo
Det var jag, och det fick jag inget svar på.
Jag tror inte det, men om det går så blir hårddisken fullproppad. Köp en större hårddisk för några hundralappar är mitt råd.
2013-09-15, 15:20
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hej_tjo
Just nu har jag inget PS3 men har tänkt köpa ett 25e, jag ser då att massa snackar om att man MÅSTE ha mer än 12GB för att kunna spela online senare. Är det lika bra att köpa PS3 500GB då? Finns detta bekräftat någonstans?
Jag vill påstå att jag är relativt uppdaterad och insatt vad gäller Grand Theft Auto V, och jag har inte hört ett knyst om Grand Theft Auto: Online rent storleksmässigt. Jag vill därför påstå att det inte finns någon information tillgänglig gällande din fråga ännu.
2013-09-15, 15:20
Medlem
Kaejkos avatar
Bara jag som har "stalkat" massa saker på Lifeinvader.com så man senare kan få gratis saker på GTA?

Get Social Self Respect™ on the Lifeinvader network. Social Club members can log in to www.lifeinvader.com to Stalk some new friends from Los Santos and Blaine County as well as a few favorite local brands, shops and services to get special exclusive offers to be redeemed in Story Mode.

http://www.rockstargames.com/V/socialclub
2013-09-15, 15:21
Medlem
kaptentus avatar
Kan man göra trick på bmx/cross som tex volter?
2013-09-15, 15:34
Medlem
mphummers avatar
Hur kommer onlinedelen att funka? Är andra spelare online samtidigt som man tex kör vanliga singleplayer uppdrag?
2013-09-15, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HestDrickaCola
Hur kommer ni köra? Framåtlutad, tungan ute och bara köra uppdrag tills ni är klara eller som jag, bakåtlutad, kör ett uppdrag då och då men mest ute och leker.

Skulle GTA bara vara uppdrag som Need for Speed skulle jag nog inte köra det, det är free-mode som gör GTA ju!

Jag kommer nog köra ganska mycket uppdrag tror jag, främst för att jag vill veta vad det handlar om och jag ofta blir fångad i handlingen! Jag körde igenom GTA IV och där finns det ju inget annat att göra än att köra uppdrag, världens tråkigaste spelvärld för free roam. Men när jag körde SA spenderade jag mer tid åt att åka runt och titta på saker och utforska världen än att köra uppdrag, så jag vet itne hur det kommer att bli faktiskt. Det kommer nog naturligt.
2013-09-15, 15:39
Medlem
yedis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mphummer
Hur kommer onlinedelen att funka? Är andra spelare online samtidigt som man tex kör vanliga singleplayer uppdrag?
Man kommer slumpas in på en server där spelarna anpassas varefter vilken "stats" du har. Man kommer m.a.o inte köra som nybörjare mot erfarna spelare.

Sen kan man självklart välja ifall man vill spela freeroam eller om man vill göra uppdrag.
2013-09-15, 15:39
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
Bara jag som har "stalkat" massa saker på Lifeinvader.com så man senare kan få gratis saker på GTA?

Get Social Self Respect™ on the Lifeinvader network. Social Club members can log in to www.lifeinvader.com to Stalk some new friends from Los Santos and Blaine County as well as a few favorite local brands, shops and services to get special exclusive offers to be redeemed in Story Mode.

http://www.rockstargames.com/V/socialclub

Har stalkat en hel del jag också, vad tror du man får?
2013-09-15, 15:40
Medlem
buttnutters avatar
Är det möjligt att hitta de andra huvudkaraktärerna i freeroam? Eller "försvinner" de ur världen när man byter?
2013-09-15, 15:40
Medlem
yedis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buttnutter
Är det möjligt att hitta de andra huvudkaraktärerna i freeroam? Eller "försvinner" de ur världen när man byter?
Det går att finna "varandra".

EDIT: HOLY HELL 1500 sidor och spelet har inte släpps än!
2013-09-15, 15:41
Medlem
TheEvilUnicorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mphummer
Kolla i Multiplayer tråden istället

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in