2013-09-15, 00:29
Medlem
Evil-Ernsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Markvii
Skall han bli mördad försöker köpa sex - nja mörkertalet är stort för väldigt liten
promille av alla sexköp worldwide åker fast

nej - men låt oss säga att - såna här saker förekommer och blir hyfsat vanliga
samtidigt som tjejerna inte åker fast utan klarar sig - det är ju inte dom som
fysiskt rånar och mördar - då blir det ju fler tillgängliga damer för oss icke-kriminella
män.

En medbroders BO död - två kriminella medbröder på långa fängelsestraff och
två damer lediga för parning samtidigt som tre män är ute ur leken.

Lite satt i system behöver ju inga män betala för sex - win win m a o

LOL...intressant kalkyl indeed...skall vi då hoppas på att sådana här brott som denna topic handlar om och liknande ökar?!?
Citera
2013-09-15, 00:31
Medlem
Teabag-ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evil-Ernst
Jovisst och självklart skall han inte bli mördad pga att han ville köpa sex av en/två tjejer som utger sig för att vara låt oss säga 18-20 år. Det är heller inte ok enligt lagboken och många människors moraliska kompass, tror det var det sistnämnda Markvii menade men låt oss inte träta om detta då jag tror att vi egentligen tycker samma sak men missförstår varandra.

Meh, har inte sa stora problem med sexkop. Har sjalv aldrig gjord det och kommer inte heller, men tycker det finns mycket storre problem i varlden an sexkop i I-varlden.

Peddos som knullar smapojkar i ostasien ar ju en annan sak.
Citera
2013-09-15, 00:36
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Skall han bli mördad försöker köpa sex - nja mörkertalet är stort för väldigt liten
promille av alla sexköp worldwide åker fast

nej - men låt oss säga att - såna här saker förekommer och blir hyfsat vanliga
samtidigt som tjejerna inte åker fast utan klarar sig - det är ju inte dom som
fysiskt rånar och mördar - då blir det ju fler tillgängliga damer för oss icke-kriminella
män.

En medbroders BO död - två kriminella medbröder på långa fängelsestraff och
två damer lediga för parning samtidigt som tre män är ute ur leken.

Lite satt i system behöver ju inga män betala för sex - win win m a o
Intressant att du kallar två mördare för medbröder.

Om du försökte vara rolig med detta inlägg, så kan jag upplysa dig om att det föll lika pladask på magen som din urusla svenska gjorde.
Citera
2013-09-15, 00:39
Medlem
Evil-Ernsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teabag-d
Meh, har inte sa stora problem med sexkop. Har sjalv aldrig gjord det och kommer inte heller, men tycker det finns mycket storre problem i varlden an sexkop i I-varlden.

Peddos som knullar smapojkar i ostasien ar ju en annan sak.

Jag håller med dig i stort sett, ifall två vuxna människor gör upp om en deal så bör det i regel inte finnas så stora problem i sammanhanget, det finns oftast större problem att bekymra sig för. Har heller aldrig gjort det och kommer nog aldrig göra det heller (även om vissa säger att man aldrig skall säga aldrig ).
Självklart, peddos är en helt annan sak, duh!
Citera
2013-09-15, 00:43
Medlem
Evil m fl - enligt lagen skall man inte bli mördad för att man köper eller försöker köpa sex av 10 - 12-åringar heller - men rätt många skulle tycka detta vore helt OK eller t o m jävligt bra.
Citera
2013-09-15, 00:48
Medlem
Men det är tillåtet att köpa sex - det går att anställa screwing maids-
dvs en fastanställd hushållerska som också skall upplåta sitt underliv
till arbetsgivaren - för dem som har råd.

Det är helt lagligt - det köp av tillfälliga sexuella förbindelser som är förbjuden -
fattar Ni - rikemansköpesex är rätt ok - men fattigmansköpesex är åthelvete.

BO - desperat som han var - anställt en screwing maid på fast anställning
så hade han både fått det juste hemma + sex - men han var för sniken och
vill bara betala för ett begränsat antal minuter och det är olagligt
Citera
2013-09-15, 00:49
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Evil m fl - enligt lagen skall man inte bli mördad för att man köper eller försöker köpa sex av 10 - 12-åringar heller - men rätt många skulle tycka detta vore helt OK eller t o m jävligt bra.
Så du jämför detta fall med ett pedofilfall där någon har köpt sex av 10-12 åringar?
Citera
2013-09-15, 00:52
Medlem
Evil-Ernsts avatar
Citat:

Naturligtvis så stödjer inte (tex. Svenska) lagen att hebefiler eller pedofiler skall avrättas eller lynchas och självklart så tycker många ändå att sådana personer borde straffas på dylika sätt då det är ett avskyvärt brott. Sedan att själv stå där med fingret på avtryckaren eller motsvarande så kanske det inte är så lätt att helt plötsligt att släcka livet för den personen, peddo-äckel eller inte. Men visst måste samhället skyddas mot sådana "rovdjur" på det ena eller andra sättet, nackskott, slänga bort nyckeln eller terapi i psykologisk, kemisk eller båda fallen, där tvistar de lärde så att säga. Att hata sådana gärningsmän är dock inget konstigt alls!
Citera
2013-09-15, 00:54
Medlem
KexKrille - jag förklarade lagen - alla sexköp är så klart förkastliga och åthelvete
(förutom om någon dam skulle betala mig 1,000 kr per drag men det lär inte
ske i detta land med dagens sneda könsfördelning)
Citera
2013-09-15, 01:00
Medlem
Teabag-ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evil-Ernst
Jag håller med dig i stort sett, ifall två vuxna människor gör upp om en deal så bör det i regel inte finnas så stora problem i sammanhanget, det finns oftast större problem att bekymra sig för. Har heller aldrig gjort det och kommer nog aldrig göra det heller (även om vissa säger att man aldrig skall säga aldrig ).
Självklart, peddos är en helt annan sak, duh!

forlat, jag menade dom som koper sex av pojkar i typ thailand. det dar ar prostitution som man motsatter sig mot. som du sa, tva vuxna som gor det ar ju inte sa farligt och det var nog det BO trodde ocksa.
Citera
2013-09-15, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Båda tjejerna har tidigare kriminell historia, förvisso småbrott.

De här flickornas idé har varit att för att ha sex ska de få pengar i förväg. Men när de har fått pengar har de stuckit, uppger källan.

Två manliga vänner till flickorna involverades i rånplanen. Deras första intentioner ska ha varit att skydda flickorna från att råka illa ut när de väl har rånat sina offer på pengar.

- De hade någon plan att killarna skulle komma ut och säga "vad håller ni på med här då?", och sen var det meningen att tjejerna skulle komma därifrån säkert och att killarna de stämt träff med skulle bli rädda och dra, uppger källan.

http://www.expressen.se/nyheter/sa-lockades-offret-i-flickornas-sexfalla/

I denna artikel antyds att det var flickornas idé, och att männen sen involverades.
Allt enligt "källa".
Är detta scenario helt omöjligt?
Citera
2013-09-15, 01:15
Medlem
Evil-Ernsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teabag-d
forlat, jag menade dom som koper sex av pojkar i typ thailand. det dar ar prostitution som man motsatter sig mot. som du sa, tva vuxna som gor det ar ju inte sa farligt och det var nog det BO trodde ocksa.

Jag håller med dig helt och fullt, även om jag tycker att även sexköp av flickor i typ Thailand är lika illa som av pojkar.
Jag håller helt med om att jag också tror att BO hade tänkt sig att köpa "rajtantajtan" av en/två vuxna tjejer (läs: åtminstone 18-20 år gamla i detta fallet), oavsett vad tjejernas riktiga ålder är och sedan kan man tycka vad man vill om det citamentet.
Senast redigerad av Evil-Ernst 2013-09-15 kl. 01:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in