2013-09-14, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Att ligga på folk bättre, ringkvällar måste fixas. Sen vet jag att ett drygt 50-tal valde fotbollen istället för demonstrationen.

/Micke

Jo, sen kan det nog också löna sig att satsa på att bygga starkare sociala band genom diverse "civila happenings", typ pub-kvällar, utflykter, mm.

Vi måste också försöka göra det till mer än ett demonstrationsdeltagande som dom deltagande får!
2013-09-14, 23:29
Medlem
thelindgrennheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silence-is-wild
Det såg ut som att de som faktiskt DÖK UPP hade tusen anledningar att skämmas. Men kan man inte mobilisera fler än 200+ pers i en "stor" demo så ställer man väl gladeligen upp vad skit som helst på gatan för att kunna räkna in några huvuden

Jag fortfarande varit stolt idag, om det endast varit 30 istället för 300 nationella som marscherat, vi vann fortfarande gatan idag, det kan ni inte släppa därför hetsar ni i tråden med massor utav OT och trams, som hur deltagarna såg ut (LOL SKA EXTREMVÄNSTERN SNACKA UTSEENDE HAHHAHAHAH) samt en fixering vid deltagarantalet osv. Ni förlorade idag och det kan du inte släppa
2013-09-14, 23:30
Medlem
.buenaventura.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av videosvar
Om du och din familj bott i Sverige 150år så bor man inte där - Lögnare!

???

Är väl drygt 100k invandrare som bor i stormalmö och i hela stormalmö så bor det 600k så nog fan finns det folk här som alltid bott här. Hade jag bott här i 150 år hade jag nog varit död nu för folk brukar inte bli så gamla
2013-09-14, 23:30
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorkenSture
Otroligt pinsamt SvP.
Är ens 20% av deltagarna myndiga? Tur att dom hade polisen som skyddade sig. På filmerna ser det ut som dom håller på bryta ihop av rädsla.
80-talet ringde och ville ha tillbaka sina skinnbulor.
Det där stämmer inte, jag vandrade rätt in i byket vid två tillfällen för att hämta en Vuvzela och ett par flaskor som otyget missbrukade, hände exakt ingenting. Inte ett enda slag delades ut från den röda "eliten" och då är jag en dvärg på 177,5 cm och 85kg.

/Micke
2013-09-14, 23:35
Medlem
thelindgrennheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .buenaventura.
Alla som vågar och alla som kan släppa tjacket under några timmar

Also, du bör fixa till din stavning innan du börjar ropa om att du är stolt svensk. Att en nazist inte kan stava är ju fan bara komiskt.

Lustigt med en vänsterextremist som ska snacka om tjack, med tanke på er historia där tungt drogmissbruk var standard hos 95% utav era medlemmar. Eller kolla bara på idag, där RF tydligen ska ha nitat en kille för han hade en tröja där det "såg ut som det stod funktionär på.."
2013-09-14, 23:36
Medlem
Citat:
Söderman, har jag fått intrycket av, är väl någorlunda slipad. Det är väl skäl nog för att inte beblanda sig med det där vi såg marschera idag? Den enda typ av övermänniska som fanns i era led idag var övermänskligt duktiga chipsätare och tv-tittare...

Ja, det är naturligtvis oerhört mycket mer högstående att kasta urinfyllda ballonger på andra människor.

Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Man får undra. Däremot finns det väldigt många andra som borde ifrågasättas mer än Söderman, som redan visat vad han går för. Jag är helt säker på att det finns väldigt mycket mer än 250 nationalister i Stockholm.

Som jag uppfattade det så var vänsterextremisternas störande betydligt mer påtaglig på plats än vad den var via den direktkopplade livestreamingen. Förmodligen hörde både Spansk och Jakobsson sig själva sämre än vad vi gjorde som inte hörde så mycket kringljud. Därför upplevdes det som lite konstigt ibland. Så tror jag.

Det stämmer sannolikt. Någonstans måste SvP ha fallerat i sin information för den förklaring som har avgetts i tråden om att "vissa prioriterade fotboll" kan bara inte stämma. Det låter helt barockt.

Det låter som en rimlig förklaring.
2013-09-14, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thelindgrennhero
Jag fortfarande varit stolt idag, om det endast varit 30 istället för 300 nationella som marscherat, vi vann fortfarande gatan idag, det kan ni inte släppa därför hetsar ni i tråden med massor utav OT och trams, som hur deltagarna såg ut (LOL SKA EXTREMVÄNSTERN SNACKA UTSEENDE HAHHAHAHAH) samt en fixering vid deltagarantalet osv. Ni förlorade idag och det kan du inte släppa

Nja ska vi vara korrekta så var det snuten som höll gatan åt er. Som vanligt. Och "vinna" är ju som bekant ett relativt begrepp för er. Så relativt att det nog bara är ett relativt nederlag om alla dör på er demo... Ni skulle ha en "stor" demonstration. Det dök upp 200 inavlade miffon. Era tal överröstades och ingen kunde ju höra dem ändå eftersom snutens avspärrningar omöjliggjorde att några spontana åhörare kunde dyka upp. Ni gjorde bort er och alla utom ni själva skrattar åt er. En relativ seger helt enkelt...
2013-09-14, 23:39
Medlem
.buenaventura.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelindgrennhero
Lustigt med en vänsterextremist som ska snacka om tjack, med tanke på er historia där tungt drogmissbruk var standard hos 95% utav era medlemmar. Eller kolla bara på idag, där RF tydligen ska ha nitat en kille för han hade en tröja där det "såg ut som det stod funktionär på.."

Nej du är drogmissbrukare!!!!!!!!!!!!!1112femsjutton

Var har RF skrivit att dom gjorde det? Jag har inte sett något sådant på deras facebook så tycker du verkar göra massa antaganden vilket inte passar sig riktigt.

Kolla också en gång till på namnet på killen jag citerade
2013-09-14, 23:40
Medlem
MrBONGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mauen88
Gripanden:
http://i39.tinypic.com/9rtyed.jpg

Hahaha!!! Vad gjorde neger honan?
2013-09-14, 23:40
Medlem
videosvars avatar
Citat:
Jag har vita, etniska svenskar så långt bak det ens går att titta i släktforskningen. Typ. Ändå flyttade jag till malmö och bor här sedan 10 år. Och älskar staden. lustigt va?

Citat:
Ursprungligen postat av videosvar
Du nämner ett område på 332 hektar. Din släkt har bott här i 150år. 100 000 är ett belopp, och inom detta område bor det 23563 personer. Du hycklar!
Att du missuppfattar saker för att själv behålla din stolthet är ganska talande för vem du är.

Nu har jag säker citerat fel.
Hycklare hur som haver.
2013-09-14, 23:41
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europeisch
Ja, det är naturligtvis oerhört mycket mer högstående att kasta urinfyllda ballonger på andra människor.

Det stämmer sannolikt. Någonstans måste SvP ha fallerat i sin information för den förklaring som har avgetts i tråden om att "vissa prioriterade fotboll" kan bara inte stämma. Det låter helt barockt.

Det låter som en rimlig förklaring.
De som valde fotbollen är inte aktiva medlemmar. Vad Söderman gjorde är hans ensak, han har gjort tillräckligt för att klara sig undan ett bortfall från en enda demonstration utan att jag ska bli besviken

Micke
2013-09-14, 23:42
Medlem
thelindgrennheros avatar
Citat:
Nja ska vi vara korrekta så var det snuten som höll gatan åt er. Som vanligt. Och "vinna" är ju som bekant ett relativt begrepp för er. Så relativt att det nog bara är ett relativt nederlag om alla dör på er demo... Ni skulle ha en "stor" demonstration. Det dök upp 200 inavlade miffon. Era tal överröstades och ingen kunde ju höra dem ändå eftersom snutens avspärrningar omöjliggjorde att några spontana åhörare kunde dyka upp. Ni gjorde bort er och alla utom ni själva skrattar åt er. En relativ seger helt enkelt...

Givetvis är allt relativt. Till exempel de faktum att ingen utav våra 300+ deltagare dog (Fast ni skulle döda alla nazzar) eller det faktum att marschen genomfördes utan att stoppas eller ens byta rutt (trots att nazzarna aldrig kommer att få genomföra en marsch på era gator) osv osv... ni ser dagen som en vinst, det om något är skrattretande.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in