2013-09-14, 23:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Godhem
Nu ser jag att det börjar bli lite komplicerat för dig. Men för att förtydliga: 43 000 på AIKs match betyder att 43 000 personer var intresserade och stötte och deltog i detta arrangemang, plats Solna.
Upptagningsområde Stockholm.

Svp demonstration, 200 personer var intresserade och stötte och deltog. Plats, centrala Stockholm. Upptagningsområde Sverige, och övriga Norden.
Säger inte det dig någonting?
Och när kommer hamstrarna in i ekvationen?
2013-09-14, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blodjord
Men herregud människa, är du dum på riktigt!

Det är väl klart att det är lättare att mobilisera folk för något som är totalt okontroversiellt och som spelar makthavarna helt i händerna!

Dom vill ha en etniskt splittrat befolkning!
Ni vill ha "mångkultur"!

Dom vill ha en demoraliserad befolkning!
Ni gillar homosexuella och andra sexuella-avikare!

Dom vill ha en....

Också vidare, måste kännas skönt för er nu, att efter Göteborgskravallerna åter få stå vid husbondes sida igen!

Haha, ja allt är en gigantisk konspiration mot er. Senaste regnbågsparaden (i år) så attackerade snuten det svarta HBTQ-blocket efter demon. Gjorde de det för att vi spelar makthavarna i händerna? Är det samma sak varje gång snuten går på våra demosar? Den man älskar agar man, eller hur tänker du?
2013-09-14, 23:21
Medlem
videosvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorkenSture
Otroligt pinsamt SvP.
Är ens 20% av deltagarna myndiga? Tur att dom hade polisen som skyddade sig. På filmerna ser det ut som dom håller på bryta ihop av rädsla.
80-talet ringde och ville ha tillbaka sina skinnbulor.

Såhär låter de när dumskallar får uttrycka sig.
Du bortser från skolvalen då dessa ibland kan uppnå över 20% på judisk-influerade-nationalistiska-partier. Du tror att barn och ungdomar "inte riktigt har lärt sig än".
Men fel av dig - dessa barn och ungdomar växer upp i ett helvete och vill ändra på saker.
Du kommer få se, ungdomarna idag som växer upp är inte lika snälla som jag.
2013-09-14, 23:21
Medlem
thelindgrennheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blodjord
Men herregud människa, är du dum på riktigt!

Det är väl klart att det är lättare att mobilisera folk för något som är totalt okontroversiellt och som spelar makthavarna helt i händerna!

Måste kännas skönt för er nu, att efter Göteborgskravallerna åter få stå vid husbondes sida igen!

Ingen idé att försöka förklara för dem. De verkar oförmögna att förstå att vi är en revolutionär rörelse som vill bryta mönstret, medans dem är reaktionärer som vill se saker och ting fortsätta i samma takt, oförhindrat.
2013-09-14, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Feru
Håller verkligen med. Den svenska nationalismen behöver verkligen fler och bättre talare, och jag vet att Söderman är en bra sådan, så man kan tycka att det var synd att han inte var med (?).

Jag vet inte. Nu är detta kanske lite off topic men om du ska få en person att äta en påse med bajs så räcker det föga med att argumentera väl för det. Du måste nog på sikt byta ut hela innehållet i påsen. Jag tror du är med på analogin?
2013-09-14, 23:23
Medlem
MrBONGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silence-is-wild
På vilket sätt har detta att göra med att ni ser för jävla inavlade ut?

Jag kan slå vad om att du är värre
2013-09-14, 23:23
Medlem
thelindgrennheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silence-is-wild
Söderman, har jag fått intrycket av, är väl någorlunda slipad. Det är väl skäl nog för att inte beblanda sig med det där vi såg marschera idag? Den enda typ av övermänniska som fanns i era led idag var övermänskligt duktiga chipsätare och tv-tittare...

Men trots detta så var dem ute och ägde gatorna medans du satt och kollade livestream och gnällde i aftonbladets kommentarsfält om nazzarna!
2013-09-14, 23:26
Medlem
thelindgrennheros avatar
[quote=StorkenSture|45243113]Efterlyser fler bilder/filmer på nazist-bönderna.
Eller gömde sig resten av dom feta grisarna inne på McDonalds?[/QUOTE]

Njaa, snarare var det så att antifa gömde sig inne på hotell Scandic när de fått storstryk utav nationalisterna
2013-09-14, 23:26
Medlem
videosvars avatar
Citat:
När dessa har fyllt 18år har hjärnan och självförtroendet utvecklats färdigt och då står dom garanterat inte för samma åsikter som nu.

Kanske inte, men det beror knappast på de.
Indoktrinering kan man dessvärre inte välja bort som ämne i skolan.
Du kommer få se!
2013-09-14, 23:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmskisen
SvP är väl sjukt små här i Stockholm. Stockholmare struntar i sånt förlegat gammalt skit som nazism och rasism.

Det tillhör lantisarna. Ska ni bli många här i stan får ni bussa in mycket folk helt enkelt.
Om du är vit så förstår jag hur du resonerar, fånge i ditt eget hem som du är. Svartskallar äger din vardag, då gäller det att försöka se den andra sidan av myntet och låtsas som det faktiskt är bättre så. Att stå upp för sig själv i det egna landet att förlegat skit, eller hur?
2013-09-14, 23:27
Medlem
videosvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .buenaventura.
Hehe. Blatte och blatte. Min familj har bott i sverige i 150 år så kanske räknas som en blatte då gissar jag. Och angående hotet säger jag bara en sak ; Kom då!

Om du och din familj bott i Sverige 150år så bor man inte där - Lögnare!
2013-09-14, 23:28
Medlem
.buenaventura.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelindgrennhero
Citat:
Efterlyser fler bilder/filmer på nazist-bönderna.
[b]Eller gömde sig resten av dom feta grisarna inne på McDonalds?

Njaa, snarare var det så att antifa gömde sig inne på hotell Scandic när de fått storstryk utav nationalisterna

Vad är SvPs åsikter om vandalism? Är det OK att vara writer?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in