2013-09-14, 21:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rethen
Ja, och det har funnits det i San Andreas också, men bara under något mission

Vad jag vet så ska man kunna modifiera vapen på GTA V därmed kan man köpa silencer till vissa vapen. Fast jag har inte spelat GTA V (ännu) men skulle förvåna mig om man inte kan köpa silencer . Men det tror jag nog att man kan.
Senast redigerad av RiseOfTheMonkey 2013-09-14 kl. 21:38.
2013-09-14, 21:49
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Angående kameravinklar

Kanske tagits upp innan, men tror icke det.
Jag vill minnas att man har kunnat det i tidigare Grand Theft Auto också. Jag törs nästan säga att jag är övertygad om att det har gått tidigare.
2013-09-14, 21:52
Medlem
EggBoxJuans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Jag vill minnas att man har kunnat det i tidigare Grand Theft Auto också. Jag törs nästan säga att jag är övertygad om att det har gått tidigare.
Japp, i cinemaläget eller vad det kallades i IV kunde man det.
2013-09-14, 21:54
Medlem
OneRequests avatar
Tänkte på en grej. Minns att förut i tråden så diskuterades det om att när man kör en viss bil så dyker det upp likadana bilar hela tiden runt omkring dig. Men det jag har sett av gameplay så är det verkligen inte så! Någon mer som har tänkt på det?

Ni som spelar det är det så?
2013-09-14, 21:57
Medlem
Sitkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneRequest
Tänkte på en grej. Minns att förut i tråden så diskuterades det om att när man kör en viss bil så dyker det upp likadana bilar hela tiden runt omkring dig. Men det jag har sett av gameplay så är det verkligen inte så! Någon mer som har tänkt på det?

Ja det var likadant på San Andreas om jag inte missminner mig! Jag har inte heller märkt av det när jag har sett lite på gameplay.
2013-09-14, 22:02
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneRequest

Det är därför att det blir mindre krävande för hårdvaran att ständigt rendera nya objekt. Det har alltid varit så.
I Grand Theft Auto V upplever jag dock att det känns mycket lindrigare. Ja, samma fordon dyker ofta upp, men inte lika ofta som i fyran från vad jag har sett.
2013-09-14, 22:05
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Hur funkar det med bilarna man har i garaget?
Kommer man kunna spawna dom överallt?
2013-09-14, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiseOfTheMonkey
Vad jag vet så ska man kunna modifiera vapen på GTA V därmed kan man köpa silencer till vissa vapen. Fast jag har inte spelat GTA V (ännu) men skulle förvåna mig om man inte kan köpa silencer . Men det tror jag nog att man kan.

Jag kan bekräfta att silencer kan köpas till vapnen, du kan även ändra färg osv på vapnet m.m.. Såg det just på en livestream
2013-09-14, 22:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Banox
Jag kan bekräfta att silencer kan köpas till vapnen, du kan även ändra färg osv på vapnet m.m.. Såg det just på en livestream

Tänkte det. Kan man döda poliser osv utan dom märker mig medans man gömmer sig ? Vore häftigt.
Senast redigerad av RiseOfTheMonkey 2013-09-14 kl. 22:13.
2013-09-14, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rethen
Vad kan man göra med atomic blimp? Har ej förbokat men det känns ju något speciellt att ha med atomic blimp...

Nja, möjligtvis att man kanske kan hoppa fallskärm ur den. Men nä, anser inte heller att det är nå speciellt
2013-09-14, 22:15
Medlem
söker en stream där det inte spoilas uppdrag utan att dem bara free-roamar
2013-09-14, 22:15
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bernt-Benny
Hur funkar det med bilarna man har i garaget?
Kommer man kunna spawna dom överallt?
Mekaniker

Lägger detta i spoiler för säkerhets skull även fast jag vill minnas att Rockstar gått ut med denna informationen, men kommer inte ihåg var.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in