Citat:
Ursprungligen postat av
Bohlwinkel
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Du menar alltså på fullt allvar att du använder ett cirkelresonemang när du svamlar i tråden?
Nej det menar jag inte, det är du som inte vet vad ett cirkelresonemang är för något. Jämför tidigare inlägg.
Jag ett standardexempel på ett cirkelresonemang. I ett tidigare inlägg. Jag och de allra flesta, inkluderande dig, vet vad ett cirkelresonemang är. Jag förstår att det känns genant för dig, men det är inte mitt fel att du använder ett sådant.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bohlwinkel
Citat:
Ditt snack om att andra skribenter är mindre begåvade får en ny dimension.
Det är du inte kapabel att bedöma.
Eftersom du konstant, utan större lycka, försöker förolämpa och påstå att andra är mindre vetande, måste du förstå att du gör dig löjlig genom att använda så simpel argumentationsteknik. Så visst är jag kapabel att bedöma dina osofistikerade påståenden.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bohlwinkel
Citat:
Finns det annars någon diskussion mellan sjukhusen om att låta undersöka Bergwall någon annanstan?
Hur ska jag kunna veta det?
Jag inser nu att jag borde ha lagt in en passus att jag inte kunde förvänta mig att du skulle kunna svara på det. Nu är det ändå intressant att veta om de i varje fall försöker göra något för att få till en diagnos på karln.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bohlwinkel
Och jag noterade i något inlägg att Vresrosen (som jag givetvis har på ignore) uppmanat mig att inte agera som ett offer. Jag har aldrig betraktat mig som något offer, tvärtom, hoten är vederkvickande men inte desto mindre är det roligt att reta gallfeber på den hotfulle genom fortsatta betraktelser kring pedofilen och hans idiotiska agerande.
Jag kan hålla med att Vresrosen är lite speciell. Jag ser inte heller någon anledning till varför du skulle se dig som offer.