2013-09-11, 10:01
Medlem
tuffkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
http://cdn.tv3.se/sites/tv3.se/files/styles/header_image_desktop/public/ems_topp_130826_2.jpg?itok=pXBWwcpo

Vem är vem?
Citera
2013-09-11, 10:54
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Vem är vem?
Från vänster:
Therese Wickman, Magdalena Graaf (programledare), Madelene Falk, My Martens.
Citera
2013-09-11, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag har tyvärr inget skvaller att komma med. Bara mina omdömen efter första programmet.

My: Driftig tjej med huvudet på skaft. Har skaffat sig ett bra liv på egen hand, trots en massa motgångar tidigare i livet. Min klara favorit. Hoppas verkligen hon hittar sitt livs kärlek nu, och inte blir bedragen igen.

Madelene: Fet WT-bimbo så det skriker om det. Korkad och obildad undersköterska som skaffade barn redan på gymnasiet. Döper dottern till WT-namn, och dottern är redan vid 6 års ålder, precis som mamman, överviktig. Urk. Kommer säkert att bli ihop med nån tribaltatuerad lastbilschaffis, gå ut i media om hur lycklig hon är, för att göra slut månaden efter.

Therese: Någonstans mitt emellan de båda tidigare beskrivna. Har inte fått någon klar bild av henne än. Mest intetsägande så här långt.

Vad tycker ni andra?

Du verkar verkligen vara en tragisk människa. Visst att du får ha vilka åsikter du vill om deltagarna, men att hoppa på ett barn sådär. Jag tycker verkligen synd om dig.
Citera
2013-09-11, 13:11
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThankYou
Du verkar verkligen vara en tragisk människa. Visst att du får ha vilka åsikter du vill om deltagarna, men att hoppa på ett barn sådär. Jag tycker verkligen synd om dig.

Jag hoppar inte på barnet, utan hennes mamma. Eller menar du att barnet själv bestämt sitt namn eller orsakat sin övervikt?
Citera
2013-09-11, 13:26
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Hen har rätt om Madelene iallafall som fick sin dotter när hon var 18 http://www.tv3.se/mamma-madelene.
Citera
2013-09-11, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag hoppar inte på barnet, utan hennes mamma. Eller menar du att barnet själv bestämt sitt namn eller orsakat sin övervikt?

Nu är det så att jag känner till Madelene, och hennes dotter defenitivt inte överviktig pga osund mat eller onyttigheter, och ja hon fick sin dotter när hon var 18, dotterns far jobbade då och Madelene tog ett sabbatsår. WT vet jag inte riktigt, och obildad? Nej tvärtom. Madelene öppnade ett spa i eskilstuna 2010/11 som faktist gick väldigt bra. Hon sålde det då hon ville jobba med människor. Inte så mycket till obildad där. Men det var väl bara din åsikt du ploppade ur dig så, då får det vara så. Men kalla ett sexårigt barn överviktigt när det ligger nåt kilo över genomsnittet?
Citera
2013-09-11, 16:04
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Madelene öppnade ett spa i eskilstuna 2010/11 som faktist gick väldigt bra. Hon sålde det då hon ville jobba med människor.
Jobbar man inte med människor om man driver ett spa?
Citera
2013-09-11, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Jobbar man inte med människor om man driver ett spa?

Hon gick tillbaka som undersköterska. Så jag menade.
Citera
2013-09-11, 18:05
Medlem
MarxistHunters avatar
Citat:
Nu är det så att jag känner till Madelene, och hennes dotter defenitivt inte överviktig pga osund mat eller onyttigheter, och ja hon fick sin dotter när hon var 18, dotterns far jobbade då och Madelene tog ett sabbatsår. WT vet jag inte riktigt, och obildad? Nej tvärtom. Madelene öppnade ett spa i eskilstuna 2010/11 som faktist gick väldigt bra. Hon sålde det då hon ville jobba med människor. Inte så mycket till obildad där. Men det var väl bara din åsikt du ploppade ur dig så, då får det vara så. Men kalla ett sexårigt barn överviktigt när det ligger nåt kilo över genomsnittet?
Barnet är en tjockis. Ok?
Citera
2013-09-11, 20:17
Medlem
GeneralPoops avatar
Citat:
Hon gick tillbaka som undersköterska. Så jag menade.

Så från att gå från att ha startat ett spa, som går bra enligt dig, till att bli undersköterska med allt vad det innebär?

Ja, det låter ju...vettigt...
Citera
2013-09-11, 20:42
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Det är väl ganska WT att bli gravid när man är 18?
Citera
2013-09-11, 21:57
Medlem
zupdawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Beach boy
Det är väl ganska WT att bli gravid när man är 18?

Fan vad folk på FB kastar ur sig WT hit och dit utan att veta vad det betyder.

Lever man i en husvagn och super alternativt knarkar för sina sista pengar som man förmodligen inte har skrapat ihop i sitt anletes svett är man så kallat white trash, inte för att man fick en unge i tidig vuxen ålder och råkar sitta på ett par extra kilon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in