Citat:
Ursprungligen postat av
Koskensnorva
Jag känner båda tjejerna som gjorde detta och tycker oerhört synd om BO och anhöriga..Båda blev nerdrogade och tvingade till att lura offret, dock så fick jag genom telefon-konversationer se att mannen var ute efter sex-köp vilket var helt fel. Men! jag vill bara säga att båda tjejerna mår oerhört dåligt efter händelsen och att dom inte ville skada BO på något sätt överhuvudtaget, utan blev "tvungna" av GM, att göra som han sa.
Återigen, tankar till anhöriga samt BO. R.I.P.
Sluta snacka skit. Det var inte första gången de lurade desperata killar från datingsiten att de skulle få fitta för att sen med hjälp av de 2 killarna råna offrena. Det var ett inarbetat tillvägagångssätt. Jag hoppas att fler som råkat ut för denna liga hör av sig till polisen.
Citat:
Ursprungligen postat av
wiz.khaf
Tjejen F*lisia verkar vara helt rubbad, leker gangster. Typisk småtjej som sett för mycket på tv och tror att hon är gangster
Dålig uppfostring har lett till detta. Har bott på en del hem så misstänker att föräldrarna pundar eller dricker. En hobbyblatte av råge när man fick syn på instagramen, bild på lil wayne, spliff och poserar med en soft air gun. Sen har hon bytt efternamn till Staxx bara för hobbyturken Sebastian Kartellen Staxx.
Pinsam tjej.