2013-09-13, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluemes
https://www.facebook.com/to*e.a.f*lk

Är detta den andra?
Nej
Citera
2013-09-13, 13:46
Medlem
niclasnjs avatar
Citat:

Är detta den andra?

jo
Citera
2013-09-13, 13:49
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bger
Nej
Vadå nej? Det är klart att det är hon.
Citera
2013-09-13, 13:55
Medlem
i.b.ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex
Vadå nej? Det är klart att det är hon.

Verkar i allafall vara samma tjej som fanns med bland 18-åringens facebook bilder.
Citera
2013-09-13, 14:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bger
Nej

Jo det är det...
Citera
2013-09-13, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhilJones.
Jo det är det...
Oj, hamnade på en annan profil med samma namn, hon såg ut som hon legat under en sten i 25 år...
My bad Gringos!
Citera
2013-09-13, 14:27
Medlem
Vilka jävla WT-Orroz, finns det "lika bra" bilder på dom häktade männen?
Citera
2013-09-13, 15:09
Bannlyst
Citat:

Är detta den andra?
Alltså... ifall du ska maska namnen så kan du väl åtminstonde sätta ut vilka bokstäver lite längre ner

*= v a (Om det nu är dom bokstäverna, försökte iallafall med dom men länken var död)

Tjejen F*lisia verkar vara helt rubbad, leker gangster. Typisk småtjej som sett för mycket på tv och tror att hon är gangster
Citera
2013-09-13, 15:10
Medlem
Jag känner båda tjejerna som gjorde detta och tycker oerhört synd om BO och anhöriga..Båda blev nerdrogade och tvingade till att lura offret, dock så fick jag genom telefon-konversationer se att mannen var ute efter sex-köp vilket var helt fel. Men! jag vill bara säga att båda tjejerna mår oerhört dåligt efter händelsen och att dom inte ville skada BO på något sätt överhuvudtaget, utan blev "tvungna" av GM, att göra som han sa.

Återigen, tankar till anhöriga samt BO. R.I.P.
Citera
2013-09-13, 15:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Koskensnorva
Jag känner båda tjejerna som gjorde detta och tycker oerhört synd om BO och anhöriga..Båda blev nerdrogade och tvingade till att lura offret, dock så fick jag genom telefon-konversationer se att mannen var ute efter sex-köp vilket var helt fel. Men! jag vill bara säga att båda tjejerna mår oerhört dåligt efter händelsen och att dom inte ville skada BO på något sätt överhuvudtaget, utan blev "tvungna" av GM, att göra som han sa.

Sluta snacka skit. Det var inte första gången de lurade desperata killar från datingsiten att de skulle få fitta för att sen med hjälp av de 2 killarna råna offrena. Det var ett inarbetat tillvägagångssätt. Jag hoppas att fler som råkat ut för denna liga hör av sig till polisen.

Citat:
Ursprungligen postat av wiz.khaf

Tjejen F*lisia verkar vara helt rubbad, leker gangster. Typisk småtjej som sett för mycket på tv och tror att hon är gangster

Dålig uppfostring har lett till detta. Har bott på en del hem så misstänker att föräldrarna pundar eller dricker. En hobbyblatte av råge när man fick syn på instagramen, bild på lil wayne, spliff och poserar med en soft air gun. Sen har hon bytt efternamn till Staxx bara för hobbyturken Sebastian Kartellen Staxx.

Pinsam tjej.
Citera
2013-09-13, 15:17
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koskensnorva

Det är skittragiskt att två unga tjejer överhuvudtaget dras till sådana drägg som de gjort. Men lite verklighetsförankring måste även du ha. Neddrogade? Av vad om jag får fråga? Dom verkar inte behöva hjälp med att drogas då dom verkar tycka att droger är en helt okey grej. Hur mår tjejernas föräldrar? DOM tycker jag synd om, inte brudarna. Och naturligtvis BO och dennes anhöriga.

Varför hänger tjejerna med såna som GM? Vad tror du?
Citera
2013-09-13, 15:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KinkyE
Henne

Om det är F*lisia St*xx så är inte St*xx henns riktiga efternamn snarare Bran* gissar jag (*=e, *=a *=t)

Hennes instagram är f*lisiast*xx och en ny som hon gjorde för en vecka sedan (hmm?) f*lisiaw*st (*=e, *=a, *=e) den nyare är dock låst.
Hon heter El*nebrant i efternamn
*=l

Hon har KIK bara att söka på hennes användarnamn där så får man fram allting. Sen kan man hitta hennes adress på birthday.se
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in