2013-09-13, 01:55
Medlem
QJLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaltaSupreme
Mkhitaryan är ju helt galen på demot! Pris första veckan? Vad gissar gubbarna på?

Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
15-20k skulle jag gissa och hoppas på. Även jag har tänkt att slänga in han i mitt första lag.

Citat:
Ursprungligen postat av EySanchez
Det som är mitt största problem, vet inte om jag vill köra med en eller två strikers, och hur jag vill kombinera. Jag tror mig ha hittat två riktigt bra alternativ och nu är frågan om jag alltså ska köra 433 (5), 352, 4231 (2) eller en tråkig 41212.

Har ni några trupper ni tänkt börja med? Hade vart intressant att se hur man kan få in honom i en hybriduppställning.
Citera
2013-09-13, 01:56
Medlem
Knugen37s avatar
Någon som kan fixa 9 chem på varje utan att ändra för mycket? http://www.futhead.com/14/squads/209626/
Citera
2013-09-13, 05:21
Medlem
Cashen redo, laget snart här!

http://www.futhead.com/14/squads/227478/
Citera
2013-09-13, 07:04
Medlem
HestDrickaColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bestatfifa
Cashen redo, laget snart här!

http://www.futhead.com/14/squads/227478/
Finns en liten risk att några av spelarna kan kosta lite över den "normala" FUT:arens budget.

Skämt åsido. Hur har du tänkt att skaffa det där? Liksom, Lucas själv kommer garanterat ligga på minst 15k.
Citera
2013-09-13, 07:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av QJL
Har ni några trupper ni tänkt börja med? Hade vart intressant att se hur man kan få in honom i en hybriduppställning.
Man kan ju länka upp han med Özbiliz så nån RPL-Bundes hybrid ser det ut att bli.
Citera
2013-09-13, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EySanchez
Det som är mitt största problem, vet inte om jag vill köra med en eller två strikers, och hur jag vill kombinera. Jag tror mig ha hittat två riktigt bra alternativ och nu är frågan om jag alltså ska köra 433 (5), 352, 4231 (2) eller en tråkig 41212.
Angående 4231 (2) så funkar inte den alls för mig, yttrarna är inte delaktiga öht. Hur funkar den för er andra på demon? Det är ju lätt den formationen som ser rätt ut på pappret. :/
Citera
2013-09-13, 07:23
Medlem
HestDrickaColas avatar
Citat:
Angående 4231 (2) så funkar inte den alls för mig, yttrarna är inte delaktiga öht. Hur funkar den för er andra på demon? Det är ju lätt den formationen som ser rätt ut på pappret. :/
Hur kan du ha skaffat en uppfattning om det redan? Ge den lite tid så kommer du spela på det sätt som behövs för att vingarna ska få boll.

Lät sjuuuukt otrevlig nu men menade absolut inte illa!
Citera
2013-09-13, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HestDrickaCola
Hur kan du ha skaffat en uppfattning om det redan? Ge den lite tid så kommer du spela på det sätt som behövs för att vingarna ska få boll.

Lät sjuuuukt otrevlig nu men menade absolut inte illa!
Nej, sant. Bara lirat fem matcher, den funkar ju ganska bra, men enda anledningen till att jag vill lira den är yttrarna, och dem funkar inte alls ÄN. Förhoppningsvis är det annorlunda på FUT. Kanske handlar om att jag inte riktigt har fått igång ett lika bra spel på 14 som 13
Citera
2013-09-13, 07:40
Medlem
HestDrickaColas avatar
Citat:
Nej, sant. Bara lirat fem matcher, den funkar ju ganska bra, men enda anledningen till att jag vill lira den är yttrarna, och dem funkar inte alls ÄN. Förhoppningsvis är det annorlunda på FUT. Kanske handlar om att jag inte riktigt har fått igång ett lika bra spel på 14 som 13
Troligtvis! Jag är fortfarande jätteobekväm på demot haha, torskar typ på Proffs-nivån. Alltså så tror jag att det handlar om ren vana att spelarna inte är där de var förut.

Annars är det synd. 4-2-3-1 var grym på 13 och med LM lär den bli mest använd och främst nu när den är gratis.
Citera
2013-09-13, 07:50
Medlem
Sliskas avatar
Citat:
Delar din uppfattning helt
Citera
2013-09-13, 07:56
Medlem
Dunderqvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohhnySack
NEEEEJ Azevedo är inte med i år! Vem ska jag leka med nu som ytterback? jag har sett att det inte finns 5* skill på ytterbackspositionen.

Jetro Willems har både 4* skills och 4* weakfoot så honom tycker jag att du ska testa!
Citera
2013-09-13, 08:36
Bannlyst
Någon mer än jag som har tänkt lira den portugisiska guldklimpen Éder i sitt förstslag? Killen ser ju magisk ut!! Borde även gå att få för en hyffsat billig peng
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in