2013-09-13, 08:39
Medlem
Dunderqvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Någon mer än jag som har tänkt lira den portugisiska guldklimpen Éder i sitt förstslag? Killen ser ju magisk ut!! Borde även gå att få för en hyffsat billig peng

Då jag tänkt lira några unrare-lag de första veckorna kan jag garantera att han kommer finnas med i något av mina lag! Killen är ju ett monster, 188 cm och 83 i styrka kombinerat med hans exotiska egenskaper!
Citera
2013-09-13, 09:54
Medlem
Tjena gubbar!!

Får be om ursäkt om det redan tagits upp i tråden, men har nyss börjat följa Fut 14 tråden och orkar inte läsa alla sidor!

Jag undrar vart det är bäst att förhandsboka helt enkelt.

Det jag är ute efter är Fifa 14 till Ps3 ofc osså vill jag ha PACKS eller sånna fifa coins att köpa packs för... Vill inte ha det skitet med att få ett pack i veckan i 24 veckor, utan vill ha allt på en gång!!

Går det att fixa eller är det endast ett i veckan som gäller?

Tack på förhand!!
Citera
2013-09-13, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oppa
Tjena gubbar!!

Får be om ursäkt om det redan tagits upp i tråden, men har nyss börjat följa Fut 14 tråden och orkar inte läsa alla sidor!

Jag undrar vart det är bäst att förhandsboka helt enkelt.

Det jag är ute efter är Fifa 14 till Ps3 ofc osså vill jag ha PACKS eller sånna fifa coins att köpa packs för... Vill inte ha det skitet med att få ett pack i veckan i 24 veckor, utan vill ha allt på en gång!!

Går det att fixa eller är det endast ett i veckan som gäller?

Tack på förhand!!
Jag går till Elgiganten och förhoppningvis får spelet för under 300 på realesedagen sen köper man fifa points för 500 kr.Tycler season ticket och ultimate edition eller vad allt heter aboslut inte är värt. Bättre att köpa points och öppna på happy hour.
Senast redigerad av farsanbalooo 2013-09-13 kl. 10:13.
Citera
2013-09-13, 10:16
Medlem
EySanchezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Angående 4231 (2) så funkar inte den alls för mig, yttrarna är inte delaktiga öht. Hur funkar den för er andra på demon? Det är ju lätt den formationen som ser rätt ut på pappret. :/

Kan det ha med workrates att göra? Jag tycker formationen funkar bra på demon trots workrates H/H på Alexis. Om du testar två yttrar med H/L kanske det funkar bättre?
Citera
2013-09-13, 11:30
Bannlyst
Även jag brukar bege mig till Elgiganten på releasedagen. Dock har jag aldrig fått de för under 400kr. Spelar de nån roll när på dygnet man är där eller haha?
Citera
2013-09-13, 11:57
Medlem
Langsdales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Även jag brukar bege mig till Elgiganten på releasedagen. Dock har jag aldrig fått de för under 400kr. Spelar de nån roll när på dygnet man är där eller haha?

Brukar åka dit på förmiddagen, redan då brukar det finnas få kvar bara. Kanske höjer priset när det har tagit slut och man tar in nya från lagret
Citera
2013-09-13, 12:07
Medlem
marcmarocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EySanchez
Givetvis kan han utvecklas men anfallare ska göra mål och det är just vad han gör, vilket per definition gör honom till en klassanfallare då han utför sitt arbete, i (en av?)världens högst aktade liga. Fattar inte riktigt varför du tjafsar emot utan att komma med ett enda ordentligt argument. Tycker han förtjänar 83-ratingen och den talar sitt tydliga språk: Han är en av Brasiliens bästa anfallare. Jag tycker det är rätt uppenbart men du får ju tycka som du vill, vi släpper det där.

Har någon byggt ett bra lag med Montero-Rojas/Martinez? Tror iaf. Montero kan bli förhållandevis billig.

FÖrsökte mig på att få in martinez.. Snodde lite av ngn som hade gjort en 3-5-2 formation. .Jag diggar ju 4321 så blev så här iaf.. Har ingen aning vem Mina är men hans stats var ju ändå ok. Bra på att nicka antar jag.

http://www.futhead.com/14/squads/208178/
Citera
2013-09-13, 12:15
Medlem
PSG är ju sååå sköna att lira med på demot!
Citera
2013-09-13, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Langsdale
Brukar åka dit på förmiddagen, redan då brukar det finnas få kvar bara. Kanske höjer priset när det har tagit slut och man tar in nya från lagret

Är det verkligen så billigt på Elgiganten som ni påstår? För på deras hemsida står det att det kostar 599:-

Själv har jag förhandsbokat från Spelbutiken för 529:- ink. Frakt, men överväger att avbeställa och dra till Elgiganten istället!
Citera
2013-09-13, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intejjoohhaann9
Är det verkligen så billigt på Elgiganten som ni påstår? För på deras hemsida står det att det kostar 599:-

Själv har jag förhandsbokat från Spelbutiken för 529:- ink. Frakt, men överväger att avbeställa och dra till Elgiganten istället!
elgiganten är löjligt billigt när det kommer till spel, deras standardpris på nya spel är 444kr där jag köper
Citera
2013-09-13, 12:51
Medlem
T0xicitys avatar
Köpte FIFA 13 för 444 spänn på Elgiganten förra året och hoppas på samma i år! Detta fifa verkar vara mycket realistisk, kanske största förändringen på länge.
Citera
2013-09-13, 12:59
Medlem
marcmarocs avatar
ngn hundring hit o dit... vem bryr sig? men ni kanske är unga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in