Citat:
Ursprungligen postat av
Saiik0
Så går det när man blåser fel folk

Jag, och många andra är väl medvetna om de tråkigheter och de följder som kan komma när man ger sig in i fel sväng, eller blåser någon på pengar, droger eller liknande.
Men tycker du är lite väl okänslig för tillfället.
Fast ändå är det bra samtidigt att det finns sådana som du,även om du inte är inblandad i just detta kanske, för det betyder att om det ligger ett brott bakom Gabriels försvinnanden ökar chanserna att få fast GM/ eller kanske i det här fallet GM'S.
Sådana som du bidrar till och tillsammans med andra till att de blir diskussion och de i sin tur leder till att någon försäger sig, eller röjer på något vis, via telefon, internet eller liknande, viktiga små och stora detaljer som i sin tur kan leda till ett gripande av GM./GM'S.
Men känn dig inte tuff på något vis.
I nästan varje tidigare försvunnens person tråd har det funnits en viss sorts ordning, så inte teorier övergått till konflikter folk emellan, och det tackar jag Quarrel för!
Här fortsätter jag nu att läsa hur som.
Lite rörigt, lite stökigt.
Mycket oklart.
Anhöriga och bekanta finns med och läser här med förmodar jag, och förstår om de inte vill lämna ut känsliga uppgifter, ifall det är så att Polis jobbar med dessa uppgifterna.
De uppgifter som inte anses känsliga, dela med er! anonymt om ni är oroliga. Till polis eller ts och mod på flashback.
Vill också tillägga att jag tänker på familjen och de närmaste till Gabriel....vila i frid Gabriel <3
~Reb