Citat:
Ursprungligen postat av
Yatsy
Nej visst,det är inte alls säkert.Och som du säkert såg så skrev jag bara vad jag själv tror.Om jag förstår dig rätt så är du mer inne på att GM är en person som hamnar i bråk och våldsbrott men kommer undan varje gång?Hur skulle du vilja beskriva GM personlighet mer ingående?
Nej, jag är inte inne på nånting. Men många i tråden repterar att om GM var en galning, ett psykfall som skulle återfall i våldsbrott så skulle han åkt dit. Jag ville bara visa att så inte är fallet, även om det nu är så att han fortfarande är en galen bråkstake. Jag har ingen aning. Men om jag får gissa på vem mördaren är så gissar jag på en nyligen immigrerad, krigsskadad ungdom från balkan som idag helt håller sig borta från all form av kriminalitet. En person jag kände för ett par år sen bröt ihop för mig på fyllan och sa att han hittat jesus och idag ångrar en massa dåliga saker han gjort förr och därför håller sig långt från all sags kriminalitet, trots att han kunde fixa vapen, knark och smuggelcigaretter. Det måste han ju göra av någon speciell anledning, tänkte jag, och kom direkt att tänka på dubbelmordet, säkert samma år han kom till Sverige. Men jag vill inte tipsa och lämna namn. Den personen åkte dit för misshandel för 5-6 år sen och var väldigt orolig för sitt medborgarskap. Om han topsades vet jag inte.
Skulle kännas riktigt fittigt och elakt att peka ut alla man kan tänka sig vara dubbelmördaren. Jag behöver mer att gå på än så för att kontakta polisen. Läser polisen det här så kan dom säkert kolla upp det. Misshandeln skedde mot en yngre tjej sommaren 2008, skulle jag tro. Förnamnet börjat på T.