Citat:
Ursprungligen postat av
johndoe01
Tycker att all fördömande gaphalsar borde hålla käften. Tänk på killens anhöriga. Detta är ju en sits som varannan snubbe på nätet skulle ha råkat ut för, ingen förtjänar att bli mördad för att han vill doppa.
hoppas g.m får jobbiga år på kåken för detta fega brott. Bevisningen ser ju ut att vara guld läge för staten, rätt åt g.m!
Varannan kille köper inte sex av en 15-åring som per definition är ett barn. Varannan kille köper inte sex ens av vuxna kvinnor.
När jag konstaterade att flickorna hade förespeglat om ett sexköp lade jag ingen större värdering i det. Sedan, om du vill veta vad jag tycker så tycker jag naturligtvis att det är olämpligt att köpa sex av någon så ung. Det är fakta och jag är så saklig jag förmår.
I vilket fall, det är ingen känga mot de anhöriga! Och de kommer få reda på vad som hände ändå.
Fram tills dess gör vi som vi alltid gör på fb, vi spekulerar! Jag motiverade mina spekulationer och har, så långt, rätt i dem! Återstår och se om jag hade rätt i resten också. Att jag läste av händelseförloppet och hade rätt kan jag knappast lastas för.
Självklart förtjänade han inte att mördas. Köper man sex
av barn förtjänar man att lagföras, inte att dö! Det är självklart!