2013-09-12, 12:42
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Du tror att man alltid måste publicera autentiska foton?

Nu kanske jag är lite väl säkerhetsnojjig men om jag hade som "yrke" att råna män så skulle jag vara rätt noggrann med att hålla min identitet hemlig. Jag skulle tex INTE publicera ett autentiskt foto.

Det måste dom ju gjort, eftersom dessa tjejer numera är bakom lås och bom? Fast det kan kanske funnits andra bevis också...
Citera
2013-09-12, 12:51
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Vadå otroligt och inte rimligt.
Alla ljuger om sin ålder på internet, välkommen till verkligheten.

Att tjejerna har ljugit om sin ålder är ju uppenbart då siten enbart tillåter personer över 18 år och tjejerna är under 18. Att de reggar sig som 18 och hittar pedofiler genom bilder på tjejer som inte ser 18 ut och säger att de är yngre än 14 för att locka peddos är varken otroligt eller ologiskt.

Sen att du med full kraft försöker försvara peddos är din sak, jag bryr mig inte.

Har du någon slags hangup på pedofiler? Ge dig nu för fan, tjejerna är 18 och 15 samt att du har noll bevis för din peddo teori, du snackar med andra ord en massa skit utan ett uns substans i dina påstående.
Citera
2013-09-12, 13:00
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bearforceone
Har du någon slags hangup på pedofiler? Ge dig nu för fan, tjejerna är 18 och 15 samt att du har noll bevis för din peddo teori, du snackar med andra ord en massa skit utan ett uns substans i dina påstående.

Och dina teorier bygger på vetenskapliga fakta tagna ur röven ?
From nu är teorier förbjudna på Flashback, det tycker Bearforceone
Citera
2013-09-12, 13:04
Medlem
Citat:
Sant, men att påstå att det är otroligt eller omöjligt är ju en total lögn då de uppenbarligen redan ljugit om sin ålder då de registrerade sig.

Men om nu BO (enligt vänner) inte behövde betala för sex, var en fighter och en människa med känningar (kommande hämnd enligt vänner) Vad gjorde han då där ute i skogen ?

Jag gissar ändå på att det handlade om sex mot betalning, och om han nu är så snygg så att han ändå får tjejer "gratis" så handlar det ändå kanske om en preferens mot de yngre åren.

Två unga tonåringar att knulla för x antal hundra..

Hej
Varför är det så att mäniskor ska alltid tro det värsta om andra och dömma andra innan man vet nått eller känner BO. Bo var ingen pedofil så lägg ner detta..

Ta reda på riktig fakta innan man dömmer någon ......
Citera
2013-09-12, 13:31
Medlem
Hoppas det blir ingen hämnd el dyl från anhöriga/ vänner- usch, om ngn av er läser detta hoppas jag verkligen att detta inte sker!!
Citera
2013-09-12, 13:36
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Sant, men att påstå att det är otroligt eller omöjligt är ju en total lögn då de uppenbarligen redan ljugit om sin ålder då de registrerade sig.

Men om nu BO (enligt vänner) inte behövde betala för sex, var en fighter och en människa med känningar (kommande hämnd enligt vänner) Vad gjorde han då där ute i skogen ?

Jag gissar ändå på att det handlade om sex mot betalning, och om han nu är så snygg så att han ändå får tjejer "gratis" så handlar det ändå kanske om en preferens mot de yngre åren.

Två unga tonåringar att knulla för x antal hundra..
Det är klart att det är möjligt att han stämde träff med dem i syfte att ha sex med unga personer men det finns inget som tyder på det. Det vore ju synd om denna tråd skulle spåra ur till att handla om hur förfärligt det är att män köper sex, att de kanske köper sex av minderåriga osv.

Vad det tycks handla om här är ju att två tjejer har valt att lura dit honom under falska förespeglingar och det är ju ganska klandervärt. Det tycks inte ha varit tjejerna som dödade honom men de är ju inte helt oskyldiga till händelsen.
De valde att hänga på dejtingsiten och att där stämma träff med killen. Det var inte tjejerna som blev lurade av killen. Det var tvärtom.

En människa har dött och i tråden tjatas det om annat. Synd.
Citera
2013-09-12, 13:38
Bannlyst
Citat:
Och dina teorier bygger på vetenskapliga fakta tagna ur röven ?
From nu är teorier förbjudna på Flashback, det tycker Bearforceone

Det är redan känt att bearforce är en av dom du beskriver därför reagerar han som han gör.

Har ni fått reda på namn på bo än? Annars hur kan ni veta att han är fighter?
Citera
2013-09-12, 13:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Det är klart att det är möjligt att han stämde träff med dem i syfte att ha sex med unga personer men det finns inget som tyder på det. Det vore ju synd om denna tråd skulle spåra ur till att handla om hur förfärligt det är att män köper sex, att de kanske köper sex av minderåriga osv.

Vad det tycks handla om här är ju att två tjejer har valt att lura dit honom under falska förespeglingar och det är ju ganska klandervärt. Det tycks inte ha varit tjejerna som dödade honom men de är ju inte helt oskyldiga till händelsen.
De valde att hänga på dejtingsiten och att där stämma träff med killen. Det var inte tjejerna som blev lurade av killen. Det var tvärtom.

En människa har dött och i tråden tjatas det om annat. Synd.

Vadå "inget som tyder på det"? Står ju svart på vitt i expressen att det var just så det var.

"För att ha sex ska de få pengar i förväg" går de att läsa i expressen. ...
Citera
2013-09-12, 13:40
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilJones.
Vadå "inget som tyder på det"? Står ju svart på vitt i expressen att det var just så det var. Betala för sex....
Jag skulle nog ha uttryckt mig tydligare. Jag skrev "unga personer". Jag skulle ha skrivit "underåriga", att inget tyder på det.
Citera
2013-09-12, 13:42
Bannlyst
Citat:
Jag skulle nog ha uttryckt mig tydligare. Jag skrev "unga personer". Jag skulle ha skrivit "underåriga", att inget tyder på det.

Aha ok nej att han skulle vara pedofil är det inget som tyder på eftersom badoo har 18 års gräns. Då hade han helt klart letat ligg på andra sidor. Men att betala för sex de skulle han.
Citera
2013-09-12, 13:55
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilJones.
Aha ok nej att han skulle vara pedofil är det inget som tyder på eftersom badoo har 18 års gräns. Då hade han helt klart letat ligg på andra sidor. Men att betala för sex de skulle han.
Det är mycket möjligt att han hade tänkt sig det.

Och tjejerna och killarna hade tänkt sig att råna honom. Och så dödade de honom visst också. Lite värre än att vilja köpa sex kan man tycka.
Citera
2013-09-12, 14:13
Medlem
Citat:
Det är mycket möjligt att han hade tänkt sig det.

Och tjejerna och killarna hade tänkt sig att råna honom. Och så dödade de honom visst också. Lite värre än att vilja köpa sex kan man tycka.

Håller med dig.....
Och i Expressen står den att man misstänker att det handlade om köp av sex... Räcker det att man ska dömma en människa?
Fram går det någonstans att hade pengar med sig???M,,MMMM
Snälla ta reda på mer fakta innan ni dömmer någon mäniska..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in