Citat:
Ursprungligen postat av
BlackJewel
Snälla nån, 35 år? Vad var lögnen, jesus kristus? Jag förstår inte dig när du säger Lögnen, hade du då en källa att hämta tankarna eller varför man nu tyr sig till en tro religion eller vad som var det du trodde på.. en källa bara? eller var det monoteism + polyteism, lite om vartannat?
De som lovordar christianity, de trivs med det, men har märkt att de sällan blandar så vågat och fr får jag fårga dig, iskt som många anedra, vilka säger ett enda dagen sedan oförhappandes kommer med fabulationer som är trista : talar du om livets ord du också eller var det scientologi-kyrkan ?
Dvs . var det sekt som fick dig där i 35??? år? en fråg till, vilken kontinent, afrika asien europa australien indiska bukterna övärld eller usa ?
Lögnen handlar om mig själv. Jag gjorde saker som var bortifrån min sanning. I grund och botten handlade det om att jag vägrade känna på min känslomässiga smärta. Jag visste givetvis inte bättre. Jag trodde det var alla andras fel att jag mådde som jag gjorde.
Det är din tolkning. Jag skriver bara min sanning. Människor förstår inte men det är lugnt. Jag vill skriva det jag skriver ändå. Även om folk tycker det är "bullshit". Jag har fått höra mycket för att jag går utanför "boxen". Vänner har försvunnit för att dom helt enkelt inte förstår eller inte vill förstå. När en person förändras, förändras även det runtomkring.