2013-09-11, 21:19
Medlem
xstatics avatar
Testo och Mast sägs ju ha en påverkan på östrogenet, eller iaf att det är så pass androgent så risk för gyno är "minimal".

Hur är Testo tillsammans med Tren (i det här fallet, E båda två) tillsammans för gyno-risken!? Då eftersom Tren är det mest högandrogena man kan komma.

Citera
2013-09-11, 21:33
Medlem
adrenaline-rushs avatar
Hej. Jag kör just nu Testo P 100mg EoD(v6), och tänkte hoppa över till Testo E och slänga in Mast också, hur mycket ska jag köra E5D för att det ska vara samma som 100mg EoD? Ifall jag inte är helt ute och cyklar så är 500mg e5d motsvarigheten?

MVH.
Citera
2013-09-11, 22:18
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adrenaline-rush
Hej. Jag kör just nu Testo P 100mg EoD(v6), och tänkte hoppa över till Testo E och slänga in Mast också, hur mycket ska jag köra E5D för att det ska vara samma som 100mg EoD? Ifall jag inte är helt ute och cyklar så är 500mg e5d motsvarigheten?

MVH.
motsvarigheten? 100mg eod=350mg ew! 500mg e5d=700ew!!!! är det lika tycker du?!

250mg e5d=350 ew....

så du är ute o cykla rätt ordentligt
Citera
2013-09-11, 22:51
Medlem
adrenaline-rushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
motsvarigheten? 100mg eod=350mg ew! 500mg e5d=700ew!!!! är det lika tycker du?!

250mg e5d=350 ew....

så du är ute o cykla rätt ordentligt

Haha oj, riktigt dumt av mig, rätt ironiskt att jag går 5årig mattelinje på högskolan. Nåväl, tack för svaret, uppskattar det. Hur mycket mast bör jag lägga mig på, frågan är ifall 200mg E5D räcker där..
Citera
2013-09-12, 01:10
Medlem
Hur mycket tar egentligen en 50/50 anavar kur på levern? Har inte haft några problem med levern innan.
Om jag dricker 3-4l vatten/dag utöver vattnet på träningen, bör jag klara mig då?

Finns det någon som fått leversvikt av en anavar kur som man? Eller är det sällsynt även om det är en oral steroid?

Mvh
Citera
2013-09-12, 01:22
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drabek
Hur mycket tar egentligen en 50/50 anavar kur på levern? Har inte haft några problem med levern innan.
Om jag dricker 3-4l vatten/dag utöver vattnet på träningen, bör jag klara mig då?

Finns det någon som fått leversvikt av en anavar kur som man? Eller är det sällsynt även om det är en oral steroid?

Mvh
högst individuellt. du kommer aldrig få ett bra svar på det. men är du frisk har du mest troligt inget att bekymmra dej för
Citera
2013-09-12, 01:23
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adrenaline-rush
Haha oj, riktigt dumt av mig, rätt ironiskt att jag går 5årig mattelinje på högskolan. Nåväl, tack för svaret, uppskattar det. Hur mycket mast bör jag lägga mig på, frågan är ifall 200mg E5D räcker där..

målet med masten? varför vill du ha det i testo enan kuren nu? tidigare kurer förutom nuvarande propp?
Citera
2013-09-12, 05:06
Medlem
adrenaline-rushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
målet med masten? varför vill du ha det i testo enan kuren nu? tidigare kurer förutom nuvarande propp?

Mitt mål med masten var för att jag vill tighta till mig ytterligare, och även för att jag vill testa preppet. Men jag har lagt det på hyllan just nu, köper två flaskor Testo E nu och kör på det, ska till en VC och kolla upp kroppen hur den mår, och efter jag har fått resultaten på det så ska jag överväga om jag ska köra en 50/50 anavarkur om ett tag istället. Jag är ju trots allt relativt ung än, och detta är ju inte min sista kur så kan lika gärna vänta med mast till nästa.

Den enda kuren jag har kört innan denna var min 60/50 Turinabol, älskade det.
Vill upp på scen och tävla i Men's Physique så dags att vidga mina vyer preppmässigt sett.
Citera
2013-09-12, 14:58
Medlem
Ni som kört Winstrol återgick era blodfetter till normalt någon gång efter kur? Återgick leder till normalt skick eller kände ni ens av dåliga leder? Hur påverkades er lever? Är ute efter ett högandrogent deff prepp (oral) och winnar verkar vara mitt enda alternativ.
Citera
2013-09-12, 15:08
Medlem
Nu när jag låg på senast, 900mg testo i veckan (olika estrar) så stack mitt östrogen iväg rejält. vad rekomenderar ni för åtgärder för att förebygga det vid nästa kur.

Biverkningarna var mest kring libidon och jag kännde inte av någon gynno eller så. men östrot låg skyhögt...
Citera
2013-09-12, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leehaney
Nu när jag låg på senast, 900mg testo i veckan (olika estrar) så stack mitt östrogen iväg rejält. vad rekomenderar ni för åtgärder för att förebygga det vid nästa kur.

Biverkningarna var mest kring libidon och jag kännde inte av någon gynno eller så. men östrot låg skyhögt...
Vild jävla idé: Valfri SERM eller AI.
Citera
2013-09-12, 17:09
Bannlyst
Tjooo! Ligger på min första kur på testo ena 250mg e5d, satte första sticket igår med frontning på 500mg, idag... Har varit skitvarm i kroppen och svettats som fan, + att när jag drog en morgonrunk som vanligtvis är en seg kommaigång runk, så kom jag som om jag hade megan fox framför mig helt naken, förväntade mig verkligen inte att bli tvungen att torka så jävla mycket i mitt rum, ja jag vet... är noga med detaljerna, anyways... alla mina runkningar har vart så idag men det är säkert placebo...

Tillbaka till frågan, jag är medveten om att testofeber är stor chans att få + att jag har 500mg testo i kroppen obviously den kommer reagera på något sätt, men är det som jag säger? kroppen reagerar på all den nya teston?

säkert det :P

mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in