2013-09-12, 08:38
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Om du tror att det är vanligt att män som ska betala för sex ogillar att tjejerna är under 18 så tror du fel! Det är vanligare än man tror även bland till synes "normalt" folk!

Jag tror att det är mycket vanligt att män som köper sex föredrar yngre tjejer, så jag kan bara instämma. Detta stärker bara mina misstankar om att BO faktiskt tänkte köpa sex.
Citera
2013-09-12, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Jag tror att det är mycket vanligt att män som köper sex föredrar yngre tjejer, så jag kan bara instämma. Detta stärker bara mina misstankar om att BO faktiskt tänkte köpa sex.

Jo och det står ju även i Expressens artikel:
citat:
Citat:
- De här flickornas idé har varit att för att ha sex ska de få pengar i förväg. Men när de har fått pengar har de stuckit, uppger källan
Citera
2013-09-12, 09:48
Bannlyst
Tycker att all fördömande gaphalsar borde hålla käften. Tänk på killens anhöriga. Detta är ju en sits som varannan snubbe på nätet skulle ha råkat ut för, ingen förtjänar att bli mördad för att han vill doppa.
hoppas g.m får jobbiga år på kåken för detta fega brott. Bevisningen ser ju ut att vara guld läge för staten, rätt åt g.m!
Citera
2013-09-12, 10:31
Medlem
madtops avatar
Citat:
Jojo, men man har väl ögon att se med om tjejerna hade bilder ute?

Du tror att man alltid måste publicera autentiska foton?

Nu kanske jag är lite väl säkerhetsnojjig men om jag hade som "yrke" att råna män så skulle jag vara rätt noggrann med att hålla min identitet hemlig. Jag skulle tex INTE publicera ett autentiskt foto.
Citera
2013-09-12, 10:49
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Jojo, men man har väl ögon att se med om tjejerna hade bilder ute?

Det förekommer ju även att folk lägger ut bilder som inte ens föreställer sig själva. Nu säger jag inte att det är så i detta fallet, men det förekommer. Du vet folk som lägger ut en skitsnygg bild på sin profilbild så ser dom ut som rövhål när man ser dom IRL?
Citera
2013-09-12, 11:15
Medlem
AM arbetade 2010 som pedagog på denna förskola i Solna.

http://www.vittra.se/V%C3%A5raskolor/StockholmNorr/Fr%C3%B6sunda/V%C3%A5raarbetslag.aspx
Citera
2013-09-12, 11:24
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bearforceone
Gäsp! Ge dig nu din inavlade bondlurk, klart som fan yngre tjejer träffar äldre män. Inte i din lokala bruksort, där männen är precis lika korkade och fula som de yngre grabbarna, men annorstädes händer det, ofta!

Jag gissar på att du har totalt fel och din teori mest består av tramsande skitsnack! Du kan ju börja med att förklara hur en jävla 10-åring fick plats på en sida som har 18-års gräns. Att ljuga så pass om sin ålder är inte rimligt, för att inte säga jävligt otroligt.

Snarare så gick det till som så att ligan, med tjejen/tjejerna som frontfigurer raggar upp män, bestämmer träff och tar med männen någonstans där kumpanerna väntar varpå man rånar och hotar de stackars offren. Går allt inte enligt planerna, ja då bankar man skiter ur offret, vilket vi såg hända här. Tyvärr för offret gick något väldigt snett.

Vadå otroligt och inte rimligt.
Alla ljuger om sin ålder på internet, välkommen till verkligheten.

Att tjejerna har ljugit om sin ålder är ju uppenbart då siten enbart tillåter personer över 18 år och tjejerna är under 18. Att de reggar sig som 18 och hittar pedofiler genom bilder på tjejer som inte ser 18 ut och säger att de är yngre än 14 för att locka peddos är varken otroligt eller ologiskt.

Sen att du med full kraft försöker försvara peddos är din sak, jag bryr mig inte.
Citera
2013-09-12, 11:27
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rattvisaebra
Men för fan din djävla analfabet, har du inte läst någonting i tråden? Sajten som dom träffades på har en 18-årsgräns,tror du då att pedofiler är där och jagar småbarn? Dessutom har du nollkoll på begreppen, gillar så pass "gamla" barn är man knappast pedofil utan hebefil.

Tjejerna är under 18 och ljög om sin ålder för att bli medlemmar.
De kan ha haft bilder som lockade pedofiler där tjejerna såg betydligt mycket yngre än de 18 man måste vara. Tänk utan för boxen din barnknullare
Citera
2013-09-12, 11:34
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Tjejerna är under 18 och ljög om sin ålder för att bli medlemmar.
De kan ha haft bilder som lockade pedofiler där tjejerna såg betydligt mycket yngre än de 18 man måste vara. Tänk utan för boxen din barnknullare
De kan också ha haft bilder där de såg ut att vara äldre än de var. Det är väl inte alla sexköpare som vill ha just minderåriga flickor?
Citera
2013-09-12, 11:44
Medlem
Smakkers avatar
Tragiskt!

Men vad betyder egentligen AG/AM?
GM och BO vet jag dock.
Citera
2013-09-12, 11:53
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smakker
Tragiskt!

Men vad betyder egentligen AG/AM?
GM och BO vet jag dock.
Initialerna på misstänkta GM.

https://www.flashback.org/sp45196791
Citera
2013-09-12, 12:33
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
De kan också ha haft bilder där de såg ut att vara äldre än de var. Det är väl inte alla sexköpare som vill ha just minderåriga flickor?

Sant, men att påstå att det är otroligt eller omöjligt är ju en total lögn då de uppenbarligen redan ljugit om sin ålder då de registrerade sig.

Men om nu BO (enligt vänner) inte behövde betala för sex, var en fighter och en människa med känningar (kommande hämnd enligt vänner) Vad gjorde han då där ute i skogen ?

Jag gissar ändå på att det handlade om sex mot betalning, och om han nu är så snygg så att han ändå får tjejer "gratis" så handlar det ändå kanske om en preferens mot de yngre åren.

Två unga tonåringar att knulla för x antal hundra..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in