2013-09-11, 19:22
Medlem
Paskiiis avatar
Jag är gärna med ps3 crewet när jag fixat med social club. bör jag skaffa headset tro?
Citera
2013-09-11, 19:27
Medlem
Verdess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paskiii
Jag är gärna med ps3 crewet när jag fixat med social club. bör jag skaffa headset tro?

Det kommer onekligen förenkla kommunikationen om du tänkt spela mycket online, så det lär inte skada att köpa ett headset om du har råd
Citera
2013-09-11, 19:49
Medlem
MackeMack88s avatar
Citat:

Jag köpte min ps3 för några månader sedan och har endast kört med Skype, men funderar också på om det är dags att köpa headset...

Annars om det finns en grupp på ps3 som vill lira med Skype så kan vi lira ihop! Har några till som brukar spela med mig
Citera
2013-09-11, 19:52
Medlem
Hummlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tord-Eugene
Nej inte närmaste månaderna, man kommer lira GTA.

Hahaha

Jag är sjukt taggad. Kollar denna tråden minst 2 gånger i timmen och kollar runt på andra forum. Några dagar kvar tills man kan stilla halva begäret med lite single player iaf.
Citera
2013-09-11, 20:00
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Jag tycker nästan att headset känns som ett måste. Det är ju bland annat bekräftat att man kan hetsa personalen i butiken man rånar genom att tala högre i sin mic
Citera
2013-09-11, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No.1beginner
Just nu är vi 4 ps3 och en xbox

Hur joinar man då?
Citera
2013-09-11, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Nädå, det är 38 stycken i vårt Crew som har Xbox. Det är säkerligen fler då 45 inte har uppgett konsol

Hur uppger man konsol på hemsidan?
Citera
2013-09-11, 20:12
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FHCDanne
Hur uppger man konsol på hemsidan?
Det är bara att välja att länka sitt konto på PSN eller Xbox Live. Alternativt kan du skriva det här i tråden eller via PM, jag försöker hålla någorlunda koll på vem, och hur många, som kör vilken konsol via ett dokument.
Citera
2013-09-11, 20:20
Medlem
vaneriss avatar
Någon som spelar på PS3 och vill gå med i mitt sofistikerade crew kan vänligen skicka ett PM till mig! Jag har stora planer som kräver mycket muskler!
Citera
2013-09-11, 20:25
Medlem
wemas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vaneris
Någon som spelar på PS3 och vill gå med i mitt sofistikerade crew kan vänligen skicka ett PM till mig! Jag har stora planer som kräver mycket muskler!

Varför delger du inte dina planer med oss andra och joinar Flashbacks Crew?
Citera
2013-09-11, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Det är bara att välja att länka sitt konto på PSN eller Xbox Live. Alternativt kan du skriva det här i tråden eller via PM, jag försöker hålla någorlunda koll på vem, och hur många, som kör vilken konsol via ett dokument.

Jag nickar ChiltoNN i crewet och vill vara med i xbox360 crewet
Citera
2013-09-11, 20:54
Medlem
cepss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FHCDanne
Jag nickar ChiltoNN i crewet och vill vara med i xbox360 crewet

Det finns bara ett gemensamt crew: Flashback Crew på social club. Bara att gå med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in