2013-09-11, 16:08
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaiGOon
Hur blev det med vanliga gtatråden? Rensa tråden är väll gjort på 10min? Dumt att sega med det nu när det verkligen är högaktuellt.
Det handlar också om att det ska kännas lite. Helt rätt då tråden hela tiden fylls av ointressanta oneliners och snabbt blir till en chattråd om saker som inte ens har med spelet i sig att göra.
Citera
2013-09-11, 16:28
Medlem
Är nu också med i gruppen, heter även lebelle där och jag har ps3

OT
Just nu spelar jag: uncharted 2&3, Little Big Planet 2, Max Payne 3 och GTA IV (försöker klara ut de, hehe).

Om någon äger något utav dessa spel och är sugen å spela lite har jag galet mkt fritid efter 18.00 och jag skypar gärna. Skriv PM så får du mitt psn!

Har även fler spel, men de är ovanstående jag lirar nu
Senast redigerad av lebelle 2013-09-11 kl. 16:37.
Citera
2013-09-11, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SylvesterLundgren
Det handlar också om att det ska kännas lite. Helt rätt då tråden hela tiden fylls av ointressanta oneliners och snabbt blir till en chattråd om saker som inte ens har med spelet i sig att göra.

Jo det har du iofs rätt i. Vet inte om det finns nåt varningssystem för användare. Men taktiken funkar säkert, synd att alla straffas bara, och forumet i sig drabbas ju också då många kanske delar information på annat håll.
Citera
2013-09-11, 16:32
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SylvesterLundgren
MASSVIS med ny info om GTA Online från Game Informer: http://www.computerandvideogames.com/428953/gta-online-details-character-creation-activities-and-more/

Trevligt med lite ny info. Det kommer verkligen att bli att nöta online så man kan sätta ihop sina egna massiva heists med 16 spelare. High residency bitch!
Citera
2013-09-11, 17:58
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Trevligt med lite ny info. Det kommer verkligen att bli att nöta online så man kan sätta ihop sina egna massiva heists med 16 spelare. High residency bitch!
Ja, jag är lätt på!
Kommer garanterat bli arbetslös efter detta! haha.

Vet exakt hur min online gubbe ska se ut, en sån person som inte visar att han har det bra ställt men sedan visar det sig att han har 10 top of the line fordon hemma.
Citera
2013-09-11, 18:14
Medlem
frantiks avatar
Vad innebär det att gå med i erat crew? Kommer det ställas något slags krav på hur mycket man måste spela för att få vara med? Eller kan man bara poppa in lite då och då när man känner för det?

Visst, jag kommer säkert att spela en massa. Men jag tänker ju inte viga mitt liv åt detta spel precis.
Citera
2013-09-11, 18:26
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Vad innebär det att gå med i erat crew? Kommer det ställas något slags krav på hur mycket man måste spela för att få vara med? Eller kan man bara poppa in lite då och då när man känner för det?

Visst, jag kommer säkert att spela en massa. Men jag tänker ju inte viga mitt liv åt detta spel precis.
Det är bara att gå med, det kommer inte ställas några speciella krav ifall man bara är sugen på att spela lite ibland och glida runt. Blir man sugen på att spela mer kan man satsa på att stiga i rank genom att hamna högt på topplistorna, det är i alla fall planen än så länge. Vi är ändå för många och det är för lite folk på varje server för att vi skall kunna ställa krav på speltid osv. Men om man är helt inaktiv kommer man att få lämna, då är det ju ingen idé att vara med.
Citera
2013-09-11, 18:29
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Det är bara att gå med, det kommer inte ställas några speciella krav ifall man bara är sugen på att spela lite ibland och glida runt. Blir man sugen på att spela mer kan man satsa på att stiga i rank genom att hamna högt på topplistorna, det är i alla fall planen än så länge. Vi är ändå för många och det är för lite folk på varje server för att vi skall kunna ställa krav på speltid osv. Men om man är helt inaktiv kommer man att få lämna, då är det ju ingen idé att vara med.
Jahaja, nämen då går jag med då. Har själv inga direkt krav på att stiga i rank. Arbetar gärna som en "muscle" - vad det nu innebär.

Papa-Emeritus, PS3.
Citera
2013-09-11, 18:45
Medlem
Solidaritet92s avatar
Kommer man att kunna gå ut och festa, krogen/klubba?
Citera
2013-09-11, 18:47
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vickej
You're not alone!

Citat:
Nädå, det är 38 stycken i vårt Crew som har Xbox. Det är säkerligen fler då 45 inte har uppgett konsol

Bra, då återkommer jag när jag ordnat socialclub, då jag vill vara med
Citera
2013-09-11, 18:51
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solidaritet92
Kommer man att kunna gå ut och festa, krogen/klubba?
Det är i alla fall bekräftat att man kan gå på stripklubb, få lite "touchy-feely" och kunna "make it rain"
Citera
2013-09-11, 18:58
Medlem
MuchA1s avatar
Har gått med nu i crewet på social club. Nickar Koskeen och kommer köra ps3
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in