2013-09-11, 19:30
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilJones.
Det är stor skillnad haha. 15-18 åriga tjejer gillar alltid äldre. Äldre som i 5+ sin egen ålder inte 16+ som i det här fallet.

Får mer fitta än dig.

Det måste vara jobbigt för dig att inse att du är passerad av män som är 10+ år än dig, men så är det när man knappt fått hår på pungen och bor hemma hos morsan och pluggar på fordonsprogrammet... Tjejer har alltid föredragit äldre män som kan tala och betala för sig och inte beter sig som en idiotisk barnrumpa, som fortfarande skrattar åt infantil kiss & bajs humor, när de umgås.

Sen påstod tjejen sig vara åtminstone 18 (som man måste vara enligt datingsajten), så dina banala antaganden om en ålderskillnad på 16 år är rent trams. En 18-åring som träffar en 32-åring? Konstigare saker har hänt, ja kanske inte i Burträsk, Årjäng eller i vilken inavlad håla du nu kommer från, men det är inte direkt ovanligt, så släpp tankarna på att mannen på något sätt fick skylla sig själv.
Citera
2013-09-11, 19:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bearforceone
Det måste vara jobbigt för dig att inse att du är passerad av män som är 10+ år än dig, men så är det när man knappt fått hår på pungen och bor hemma hos morsan och pluggar på fordonsprogrammet... Tjejer har alltid föredragit äldre män som kan tala och betala för sig och inte beter sig som en idiotisk barnrumpa, som fortfarande skrattar åt infantil kiss & bajs humor, när de umgås.

Sen påstod tjejen sig vara åtminstone 18 (som man måste vara enligt datingsajten), så dina banala antaganden om en ålderskillnad på 16 år är rent trams. En 18-åring som träffar en 32-åring? Konstigare saker har hänt, ja kanske inte i Burträsk, Årjäng eller i vilken inavlad håla du nu kommer från, men det är inte direkt ovanligt, så släpp tankarna på att mannen på något sätt fick skylla sig själv.

Shit här har vi visst en desperat som kände sig träffad av mitt inlägg haha.

Hade en ung tjej velat ha en gamling så hade hon letat på riktigt inte på internet.
Citera
2013-09-11, 19:49
Medlem
santos_devilles avatar
Gissar på ett peddo som blivit mördat, med andra ord ingen skada skedd.
Polisen kan lägga ner undersökningen..

Min teori.

Mannen har kommit i kontakt med någon av tjejerna, de säger att de är 10-14år och frågar om han vill betala för sex. Mannen dyker upp med jämna pengar och lämnar resten i bilen.

Väl på plats blir mannen uppmött av tjejerna och deras vänner som ska misshandla ett peddo och sno dennes pengar. Peddot försvarade sin läggning och skulle spela tarsan och blev knivhuggen till döds.
Citera
2013-09-11, 19:55
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Vänligen håll er till ämnet.
//Moderator
Citera
2013-09-11, 20:00
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilJones.
Shit här har vi visst en desperat som kände sig träffad av mitt inlägg haha.

Hade en ung tjej velat ha en gamling så hade hon letat på riktigt inte på internet.

Gäsp! Ge dig nu din inavlade bondlurk, klart som fan yngre tjejer träffar äldre män. Inte i din lokala bruksort, där männen är precis lika korkade och fula som de yngre grabbarna, men annorstädes händer det, ofta!

Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville

Min teori.

Mannen har kommit i kontakt med någon av tjejerna, de säger att de är 10-14år och frågar om han vill betala för sex. Mannen dyker upp med jämna pengar och lämnar resten i bilen.

Väl på plats blir mannen uppmött av tjejerna och deras vänner som ska misshandla ett peddo och sno dennes pengar. Peddot försvarade sin läggning och skulle spela tarsan och blev knivhuggen till döds.

Jag gissar på att du har totalt fel och din teori mest består av tramsande skitsnack! Du kan ju börja med att förklara hur en jävla 10-åring fick plats på en sida som har 18-års gräns. Att ljuga så pass om sin ålder är inte rimligt, för att inte säga jävligt otroligt.

Snarare så gick det till som så att ligan, med tjejen/tjejerna som frontfigurer raggar upp män, bestämmer träff och tar med männen någonstans där kumpanerna väntar varpå man rånar och hotar de stackars offren. Går allt inte enligt planerna, ja då bankar man skiter ur offret, vilket vi såg hända här. Tyvärr för offret gick något väldigt snett.
Citera
2013-09-11, 20:15
Medlem
RobertoSavianos avatar
Troligtvis är det snarare sexköp än pedofili.

Anledningen till att det är troligare är för att i och med att bestämma en sexträff där offret betalar för sex är för att då vet de som rånar att offret kommer dyka upp med pengar. Skulle de dessutom mötas för bara en vanlig träff så träffas man inte i nån jävla skogsdunge.

Jag menar jag har dejtat en del på internet och skulle jag vara så dum att jag åkte ut i skogen skulle jag ändå inte ha några kontanter med mig. Vem har kontanter liksom?

Jag tror att de hade utmanande bilder på sin Badoo. Raggade på honom med väldigt mycket sex-anspelningar. Erbjöd honom att köpa dem/henne. Frestade kanske med trekant (uppfylla en pojkdröm) och detta får personen att tänka med kuken och endast med kuken vilket gör att han i sin desperata kåthet till och med kanske tänder på tanken att möta henne/dem i en skogsdunge.

Solklart.
Citera
2013-09-11, 21:17
Medlem
Troians avatar
BO är troligen av utländsk härkomst, enligt PM:are som bevittnat personer som stod i närheten och sörjde.

Citat:
Alla hade ett utseende som för tankarna till arab-länder och/eller Kazakstan, ungern typ så.

Kan nog stämma. Har ändå gått några dagar nu, ofta brukar någon på Flashback som känner till BO då ha droppat namnet. Undantag om personen tillhör en grupp vars umgänge inte direkt tillhör Flashback-kärnan. Vissa invandrargrupper, hemlösa/utslagna, frikyrkliga personer...
Citera
2013-09-11, 21:24
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Den yngsta är 15, inte 16.

Lite blandat med folk. Kvinna född 1995 bosatt i Åkersberga, man född 1988 bosatt i Solna, man född 1987 bosatt i Brandbergen. Kvinnan född 1997 vet jag inte var hon är ifrån, men förmodligen Åkersberga. Mannen född 1988, som har ett baltisktklingande namn (Litauen?), driver ett företag inom byggbranschen

Varför inte bara droppa namnen, åtminstone på männen? Såna här svin är inte värda att skyddas.
Citera
2013-09-11, 21:27
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Troligtvis är det snarare sexköp än pedofili.

Anledningen till att det är troligare är för att i och med att bestämma en sexträff där offret betalar för sex är för att då vet de som rånar att offret kommer dyka upp med pengar. Skulle de dessutom mötas för bara en vanlig träff så träffas man inte i nån jävla skogsdunge.

Jag menar jag har dejtat en del på internet och skulle jag vara så dum att jag åkte ut i skogen skulle jag ändå inte ha några kontanter med mig. Vem har kontanter liksom?

Jag tror att de hade utmanande bilder på sin Badoo. Raggade på honom med väldigt mycket sex-anspelningar. Erbjöd honom att köpa dem/henne. Frestade kanske med trekant (uppfylla en pojkdröm) och detta får personen att tänka med kuken och endast med kuken vilket gör att han i sin desperata kåthet till och med kanske tänder på tanken att möta henne/dem i en skogsdunge.

Solklart.

Men vet vi ens om offret blev mördad i skogsdungen och inte bara dumpad där i efterhand? Men visst kan sexköp vara en anledning.

Dock har det gått upp för mig hur många sakramentskade rövhål till människor som tycker att mord/våldtäktsoffer borde få skylla sig själva, som finns i detta landet det senaste året. Fy fan!
Citera
2013-09-11, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville

Min teori.

Men för fan din djävla analfabet, har du inte läst någonting i tråden? Sajten som dom träffades på har en 18-årsgräns,tror du då att pedofiler är där och jagar småbarn? Dessutom har du nollkoll på begreppen, gillar så pass "gamla" barn är man knappast pedofil utan hebefil.
Citera
2013-09-11, 21:38
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rattvisaebra
Men för fan din djävla analfabet, har du inte läst någonting i tråden? Sajten som dom träffades på har en 18-årsgräns,tror du då att pedofiler är där och jagar småbarn? Dessutom har du nollkoll på begreppen, gillar så pass "gamla" barn är man knappast pedofil utan hebefil.

Men det stod "dejtingsajt" på Aftonbladet. Finns det ens någon dejtingsajt för personer under 18 år?
Citera
2013-09-11, 21:45
Medlem
BO var ingen pedofil och ingen sexköpare. Sluta snacka skit och tänk på hans anhöriga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in