Citat:
Ursprungligen postat av
PhilJones.
Shit här har vi visst en desperat som kände sig träffad av mitt inlägg haha.
Hade en ung tjej velat ha en gamling så hade hon letat på riktigt inte på internet.
Gäsp! Ge dig nu din inavlade bondlurk, klart som fan yngre tjejer träffar äldre män. Inte i din lokala bruksort, där männen är precis lika korkade och fula som de yngre grabbarna, men annorstädes händer det, ofta!
Citat:
Ursprungligen postat av
santos_deville
Gissar på ett peddo som blivit mördat, med andra ord ingen skada skedd.
Polisen kan lägga ner undersökningen..
Min teori.
Mannen har kommit i kontakt med någon av tjejerna, de säger att de är 10-14år och frågar om han vill betala för sex. Mannen dyker upp med jämna pengar och lämnar resten i bilen.
Väl på plats blir mannen uppmött av tjejerna och deras vänner som ska misshandla ett peddo och sno dennes pengar. Peddot försvarade sin läggning och skulle spela tarsan och blev knivhuggen till döds.
Jag gissar på att du har totalt fel och din teori mest består av tramsande skitsnack! Du kan ju börja med att förklara hur en jävla 10-åring fick plats på en sida som har 18-års gräns. Att ljuga så pass om sin ålder är inte rimligt, för att inte säga jävligt otroligt.
Snarare så gick det till som så att ligan, med tjejen/tjejerna som frontfigurer raggar upp män, bestämmer träff och tar med männen någonstans där kumpanerna väntar varpå man rånar och hotar de stackars offren. Går allt inte enligt planerna, ja då bankar man skiter ur offret, vilket vi såg hända här. Tyvärr för offret gick något väldigt snett.