2013-09-11, 17:04
Medlem
styrlunds avatar
Får inte ihop saker.
Om killen bestämt en "normal" träff via nätet har jag svårt och se varför han lämnar plåbok och telefon i bilen.
Det måste ju varit ett medvetet beslut att lämna dessa saker i bilen. Varför han gjorde det kan man ju fundera på.
Första man kommer och tänka på är att han nån stans kände på sig att detta kunde bli snurrigt och lämnade sina värdesaker.
Citera
2013-09-11, 17:10
Medlem
murder_us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av styrlund
Får inte ihop saker.
Om killen bestämt en "normal" träff via nätet har jag svårt och se varför han lämnar plåbok och telefon i bilen.
Det måste ju varit ett medvetet beslut att lämna dessa saker i bilen. Varför han gjorde det kan man ju fundera på.
Första man kommer och tänka på är att han nån stans kände på sig att detta kunde bli snurrigt och lämnade sina värdesaker.

Allvarligt talat, i min bok sker en normal träff inte ute i en skog.
Citera
2013-09-11, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Ingen av de misstänkta gärningsmännen har ett romskt-klingande namn, i alla fall.

Vad heter de misstänkta GM?
Vem är BO?
Citera
2013-09-11, 17:37
Medlem
Buttra Molnets avatar
Kan det vara frågan om en sexdejt från början kanske...
Citera
2013-09-11, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buttra Molnet
Kan det vara frågan om en sexdejt från början kanske...
Det kan vi nog räkna med,han är säkert inte den förste att ha blivit lurad av dessa patrask.
Fast den här gången gick det inte bra för nån av dom.

Valparna hade räknat med pengar och BO lite hallongrotta.
Citera
2013-09-11, 18:02
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jravmsa
Vem är BO?

Vet inte. Vet inte hur man får fram det heller. Någon annan som vet?
Citera
2013-09-11, 18:17
Medlem
fernebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av styrlund
Får inte ihop saker.

Fast uppenbarligen handlar det ju inte om en normal träff. Antingen handlar det om en sexdejt, alternativt att han blivit utpressad då han haft nån form av sexuell kontakt med minderåriga.

Det är ju liksom inte första gången som kåta snubbar råkar illa ut efter nätragg. Det är inte bara tjejer som bör vara försiktiga när det gäller nätdejter.
Citera
2013-09-11, 18:27
Bannlyst
Jobbigt, hoppas b.o var singel åtminstone. ..vilka är g.m & tjejerna?
Citera
2013-09-11, 18:34
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Ingen av de misstänkta gärningsmännen har ett romskt-klingande namn, i alla fall.

PM:a gärna namnen på de misstänkta.

I övrigt tycker man att BO borde insett under vilka märkliga omständigheter flickorna ville träffas. Ute i en skog dessutom, det låter knappast riskfritt när man bestämmer träff med folk man inte känner.
Citera
2013-09-11, 18:39
Medlem
Quinqqs avatar
Jag skulle vilja veta vem GM är, skriv gärna det här annars skulle jag uppskatta ett PM också!
Citera
2013-09-11, 18:39
Medlem
Bearforceones avatar
Riktigt vidrigt brott! Människor som använder sig av hot, utpressning som våld affärsmodel, förtjänar enbart tortyr och en livstid av lidande! Hoppas rätten tar sitt använder sitt sunda förnuft och spärrar in SAMTLIGA misstänkta på livstid, tjejerna var lika mycket delaktiga som killarna som mördade mannen.
Citera
2013-09-11, 19:30
Medlem
Norska VG skriver idag om saken.

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10126171
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in