WHA och BF kör rätt mycket, men lite tråkiga tags tycker jag. Tror aldrig jag sett en piece med BF. Kär postpink med dem? Hen har iaf lite toligare tag än resten.
Finns en BF piece vid almedal/ Lisebergs parkeringen som är gjord av Weet och Efter.
Ska försöka lösa bild i veckan!
Haha, skönt att du inte bor i Göteborg där varken, HNC, KILL, BOA eller MSE har ''tagit semester''
Hnc och kill är tvärfeta, håller med dig. Men jämfört med de jag nämnde har de inte alls bombat lika mycket. Men jag kanske inte rör mig i rätt områden. Boa och mse har enligt mig legat jävligt lågt ett tag. Särskilt jämfört med innan. Bortser då såklart från linneområdet.
Tycker Dept från mäv har fått upp mycket tags. mävs har också lagt två riktigt clena pieces mellan Mölndal och Liseberg fast det var ett tag sen dom gjordes dock. I övrigt kan ju crew tagen diskuteras, mäv, valde dom det mest osköna dom kunde tänka sig skriva?
Tycker Dept från mäv har fått upp mycket tags. mävs har också lagt två riktigt clena pieces mellan Mölndal och Liseberg fast det var ett tag sen dom gjordes dock. I övrigt kan ju crew tagen diskuteras, mäv, valde dom det mest osköna dom kunde tänka sig skriva?