2013-09-11, 12:25
Medlem
säger INTE att H*nri* är skyldig eller inblandad, Har absolut ingen aning!
har bara oxå hört ryktet och att de ska ha varit osams innan, men artikeln i nlt visar bara att H ( om det nu är han) begärdes häktad för utpressning/Rån fredagen den 6/9... G försvann 14 augusti, då satt inte H häktad....
Och att någon pratat med H i förrgår, betyder inte att han inte kunnat sitta anhållen igår.....
Citera
2013-09-11, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonnybee
jag känner honom bättre än du känner din morsa ! jag vet att han inte ens vart i närheten av lidköping när g försvann så bara lägg ner jävla parasit.

såg detta nu, är du säker på att han inte var i närheten så är det troligen inte han heller.
Trist om det bara är ett elakt rykten, sånna förstör för människor.
Citera
2013-09-11, 12:31
Medlem
Henrik har ingenting med försvinnandet att göra...
Citera
2013-09-11, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogmullen
säger INTE att H*nri* är skyldig eller inblandad, Har absolut ingen aning!
har bara oxå hört ryktet och att de ska ha varit osams innan, men artikeln i nlt visar bara att H ( om det nu är han) begärdes häktad för utpressning/Rån fredagen den 6/9... G försvann 14 augusti, då satt inte H häktad....
Och att någon pratat med H i förrgår, betyder inte att han inte kunnat sitta anhållen igår.....

igår prata jag med han på telefon vid 22.00 så det är skitsnack att han är anhållen! jag prata även med hans flickvän idag.
Citera
2013-09-11, 12:33
Medlem
Citat:
igår prata jag med han på telefon vid 22.00 så det är skitsnack att han är anhållen! jag prata även med hans flickvän idag.

då tycker jag att alla ska lägga ner detta hemska rykte i så fall, och att den som börjat sprida det här i stan ska sluta med det genast.
Citera
2013-09-11, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogmullen
då tycker jag att alla ska lägga ner detta hemska rykte i så fall, och att den som börjat sprida det här i stan ska sluta med det genast.

Ja det tycker jag åckså för det är rent förtal
Citera
2013-09-11, 13:05
Medlem
Citat:
jag känner honom bättre än du känner din morsa ! jag vet att han inte ens vart i närheten av lidköping när g försvann så bara lägg ner jävla parasit.

Vad jag förstått av folk har H till och med synts i Lidköping dagen G försvann .
Så det är ju ganska suspekt. Även så ifall rykten stämmer om att dom skall ha varit osams / haft något otalt.
Senast redigerad av mdrkakaa 2013-09-11 kl. 13:09.
Citera
2013-09-11, 13:26
Medlem
Jo, men det vet jag också att det stämmer. Hört det från flera håll och dom ska även ha setts tillsammans dagen innan.
Citera
2013-09-11, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GLIFE
Jo, men det vet jag också att det stämmer. Hört det från flera håll och dom ska även ha setts tillsammans dagen innan.

Jo hört det här ifrån folk också vilket skulle förvåna mig fruktansvärt ifall det inte stämde.
Så är det nu så att folk sitter med information och samtidigt rädsla för något tycker jag det är rätt tillfälle att vända sig till farbror blå .
Citera
2013-09-11, 13:31
Medlem
Citat:
Vad du har förstått!! du verkar ju efterbliven så du har nog inte förstått ett skit jävla horunge.

Vårda ditt språk. Det jag säger är att ifall flertal folk sett H i trakten så lutar det ju åt att folk gjort det?
Är ett fritt forum det här och vill du säga att han inte varit där, eller ifall han sagt t dig att han inte ens varit där så får du tala för det. Och dem som säger sig sett honom tala för de
Senast redigerad av mdrkakaa 2013-09-11 kl. 13:34.
Citera
2013-09-11, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mdrkakaa
Vårda ditt språk, framstår som du sitter och skyddar person här ?

Skyddar? man behöver inte skydda en oskyldig! fattar ni inte att ni ställer till en massa skit mellan släkt och vänner?
Citera
2013-09-11, 13:36
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Skyddar? man behöver inte skydda en oskyldig! fattar ni inte att ni ställer till en massa skit mellan släkt och vänner?
(min feting)

Kanske dags för dem att sluta läsa denna tråd om dom far illa av den, eller vad tycker du Einstein?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in