Citat:
Ursprungligen postat av
Lalajlaj
Har en myndighetsperson varit in i huset? Det är ingen uppgift som är känd tidigare bara att en "myndighetsperson" tittade in genom luckan och då inte såg något.
Men du, polisen säger ju att de har ett vittne som sett honom där dessa dagar och enligt uppgifter så har har medgivit det. Ska vi bortse från den information menar du och utgå ifrån att han inte var där då utan istället gissa att det var någon annan?
Nej nej jag säger inte att du eller nån annan ska bortse från något alls! Jag säger bara vad jag har för teori till benen i huset.
Jaha jag trodde "myndighetspersonen" kollat huset genom att vara in det. Har för mej jag läst i nåt inlägg att nån fått pm om att hen var säker på huset var tomt och för att vara säker måste man väl gjort mer än bara stuckit in näsan? Jag kanske skulle läst igenom alla tidigare inlägg vad gällde detta men jag hade inte så lång lunch.
Ja, vittnesuppgifterna har jag läst om och det stämmer säkerligen. Min undran var mer om polisen hade span på honom hela tiden just då? Kan dom sett han (eller nån annan) bära in nåt i huset? Polisen kanske är säkra och vet en massa, men jag är varken säker eller vet nåt så jag spånar bara på som så många andra här.