2013-09-09, 19:32
Medlem
ojtbss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av collob
En fundering, var 91 dagar sen jag sist tog mitt testo E 250mg E4D.

Är jag ren nu ifall jag skulle få pissa på gymmet? verkar vara civvar där nu

Det är nog på håret. Runt 3 månader sägs det vara, men skulle nog inte ta det för givet. 4 månader brukar vara lugnt så länge det är urinet de kollar (vilket det är).
Citera
2013-09-09, 22:38
Medlem
YngreHerres avatar
Tjejen har vetat om mitt bruk och tyckt det varit min buisness, om vi gör slut och hon anmäler till polisen att jag brukar, vad är oddsen på en husis? Helt prickfritt i registret tidigare..
Citera
2013-09-09, 22:49
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YngreHerre
Tjejen har vetat om mitt bruk och tyckt det varit min buisness, om vi gör slut och hon anmäler till polisen att jag brukar, vad är oddsen på en husis? Helt prickfritt i registret tidigare..
Har hänt en polare till mig, de var där samma dag. Hon sade dock att han hade det hemma och mängder och allt sådant.
Citera
2013-09-09, 23:47
Medlem
YngreHerres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Har hänt en polare till mig, de var där samma dag. Hon sade dock att han hade det hemma och mängder och allt sådant.
Mängder etc har hon inte en aning om, ger en mindre detaljerad anmälan lägre risk för patrull tror du? Får skyffla undan överflödiga grejer till hemlig ort och så men kommer ju vara på efter vi gjort slut så blir ju ändå positiv på piss/blod. Kanske spela in lite fucksessions och förklara att om hon golar så får hennes framtida partner en kopia på våra äventyr.
Idiot man är alltså som låter tjejen veta, hon hittade ett set pump,kanyl och ampull så vare bara att erkänna.
Citera
2013-09-10, 00:37
Medlem
Citat:
Mängder etc har hon inte en aning om, ger en mindre detaljerad anmälan lägre risk för patrull tror du? Får skyffla undan överflödiga grejer till hemlig ort och så men kommer ju vara på efter vi gjort slut så blir ju ändå positiv på piss/blod. Kanske spela in lite fucksessions och förklara att om hon golar så får hennes framtida partner en kopia på våra äventyr.
Idiot man är alltså som låter tjejen veta, hon hittade ett set pump,kanyl och ampull så vare bara att erkänna.
Snarare idioter som inte låter dem veta imo. Vad ska du göra som är så brutalt elakt att hon vill riskera att förstöra dit liv med att anmäla dig?
Citera
2013-09-10, 01:49
Medlem
Kör på? Eller bör ja skippa det om ja inte förlängar dbol till 20/50?

22år
84kg
1,80cm
bra träningserfarenheter

20/25 Dianabol, oralt.

pct novaldex:

vecka 1: 40mg

vecka:2-3 20mg

Nybörjare, vill testa på. Förväntar mig inga massiva gains, utan mer en boost i styrka, placebo & något kilo i muskelmassa.
Citera
2013-09-10, 08:25
Medlem
quickeees avatar
Malay mix masterone + OT?

Gmorgon.

Jag hoppade på en kur Malay mix ( 100 NPP, 100 Testo P, Mast 50) ligger på 1,5ml e2d och undrar om det skulle vara en bra kombo att lägga in 40mg OT ed?
Tacksam för svar.
Citera
2013-09-10, 12:54
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fundersam1
Kör på? Eller bör ja skippa det om ja inte förlängar dbol till 20/50?

22år
84kg
1,80cm
bra träningserfarenheter

20/25 Dianabol, oralt.

pct novaldex:

vecka 1: 40mg

vecka:2-3 20mg

Nybörjare, vill testa på. Förväntar mig inga massiva gains, utan mer en boost i styrka, placebo & något kilo i muskelmassa.

20/25 är totalt slöseri.
Citera
2013-09-10, 14:00
Medlem
Citat:

Inget att ha om hon skulle anmäla dig om ni gör slut!!!

Mvh
Citera
2013-09-10, 16:40
Medlem
Paskiiis avatar
Tja. Har en fråga Ang AAS och Metadon/Subutex. Om man går i programmet och tar
sub/metta varje dag och vill börja kura. Tar organen extra skada eller något utsätter man sig för någon mer risk
än om man kurade och inte gick på någon av dessa mediciner?
MVH
Citera
2013-09-10, 17:01
Medlem
YngreHerres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pelleaxelsson
Snarare idioter som inte låter dem veta imo. Vad ska du göra som är så brutalt elakt att hon vill riskera att förstöra dit liv med att anmäla dig?
Ja alltså jag skulle 'bara' göra slut, inget elakt alls egentligen. Bara nojjig att hon skulle jävlas med mig efteråt för att hon var kärlekskrank eller så..
Citera
2013-09-10, 21:47
Medlem
Rullkardins avatar
Tja!
skulle vilja ha lite info om upplägg av kurer, av en erfaren.
detta är fortfarande bara i planerings och ide stadiet men jag vill ha kött på benen.
Lite nybörjar frågor och förklaringar typ.
INGET KRAN FISKE!
bara ute efter info.
PM. gärna mig!
MVH
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här