2013-09-09, 21:59
Medlem
Chew1907s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErPupone
Finns sittplats för sådana som er.
Låter vettigt. Ett tjugo-tal som vill flagga non-stop mot resten som vill se våra anfall utan att få sikten skymd under farliga lägen under matchen. Fast nej, det låter inte alls vettigt. Jag ser gärna flaggor på läktaren men tycker man får välja sina tillfällen dock så är BS bra med det när man står på 37:an, flaggar på utan att sabba sikten för resten.
2013-09-09, 22:00
Medlem
Vad är grejen med LS12? Har hört av många helsingborgare att de inte är så omtyckta. Chew eller Oympian? Utveckla?
2013-09-09, 22:01
Medlem
kofotleifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olympian
Överlag har det dock varit svårt att hålla sig på en särskild plats eftersom många av våra supportrar alltid har varit ute efter att närma sig och eventuellt söka konfrontation med motståndarsupportrar inför matcherna. Dels har folk velat undgå polisbevakning och dels har krogägare blivit nervösa över att deras lokaler ska bli förstörda i ett eller annat upplopp.

Hur många brukar ni vara på 37an?
Alla dessa är alltså ute letar box inför varje match?

Ni är alltså icke-önskvärda av krogägare i er egen stad. Jag förstår att ni är det här i skånes huvudstad så som ni betett er, men vad fan har ni gjort för att lyckas bli ovälkommna i er egen stad?

Vad är dem nervösa för? Att andra lag ska komma och göra kaos med er i er egen stad? Eller att ni ska ha ett internupplopp i deras krog?

Nu har du fan satt dig själv i skiten duktigt, igen. Bra jobbat.
2013-09-09, 22:01
Medlem
Chew1907s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theken1891
Det brukar oftast vara de som klagar på visuella som sjunger minst också, står där med armarna i kors medan man själv är helt död.
Tycker ofta det är tvärtom. Dom som flaggar står där och mumlar och fokuserar på sitt viftande medans man själv står där och blir hes efter första kvarten. Men kanske är annat hos vilket lag du nu supportrar.
2013-09-09, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olympian
Det beror lite på om man vill ha en fotbollsklack eller någon form av cirkus på läktaren.

What?!
2013-09-09, 22:02
Bannlyst
Tycka vad man vill om jonet Olympian, men jag kan hålla med honom och Chew (heter han så?) angående flaggviftandet.

Visst, flaggviftande i all ära. Men när det blir ett farligt läge, ta ned flaggjäveln, jag är här för att kolla på fotboll.
2013-09-09, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ikarosent
Tycka vad man vill om jonet Olympian, men jag kan hålla med honom och Chew (heter han så?) angående flaggviftandet.

Visst, flaggviftande i all ära. Men när det blir ett farligt läge, ta ned flaggjäveln, jag är här för att kolla på fotboll.

Då står man inte brevid/framför en flagga. Eller sätt dig på sittplats
2013-09-09, 22:03
Medlem
ErPupones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chew1907
Låter vettigt. Ett tjugo-tal som vill flagga non-stop mot resten som vill se våra anfall utan att få sikten skymd under farliga lägen under matchen. Fast nej, det låter inte alls vettigt. Jag ser gärna flaggor på läktaren men tycker man får välja sina tillfällen dock så är BS bra med det när man står på 37:an, flaggar på utan att sabba sikten för resten.
Det är din åsikt som hbgare, en gnagare som har problem med flaggor får betala en tusenlapp till och stå och se matchen från hörnet på östra alt sätta sig på norra övre.
2013-09-09, 22:04
Medlem
Olympians avatar
Personligen har jag inga problem med Levande Ståplats och har inte märkt av att någon annan har det heller. Att man får ha lite känsla för hur man använder en flagga under pågående match är något som gäller oavsett gruppering.
2013-09-09, 22:05
Medlem
ErPupones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ikarosent

Eftersom jag vet att du är gnagare; du är välkommen att flytta på dig från flaggorna. Du ser bättre på kanterna av norra alt. flytta till övre eller östra hörnan.
2013-09-09, 22:07
Medlem
Chew1907s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErPupone
Det är din åsikt som hbgare, en gnagare som har problem med flaggor får betala en tusenlapp till och stå och se matchen från hörnet på östra alt sätta sig på norra övre.
Klart att det är min åsikt, jag talar inte för någon annan än mig själv.

Vi vill väl ha ut olika saker av vårat besök på våra respektive arenor, inte svårare än så. Jag dömer inte er som inte bryr er men förstår inte riktigt hur man bara kan skita i vilket. Men men.
2013-09-09, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av westmars
Då står man inte brevid/framför en flagga. Eller sätt dig på sittplats

Ja, för man vet ju exakt vart alla flaggviftare är placerade.
Flaggor som skymmer sikten stör mig inte jättemycket såvida inget intressant håller på att hända på plan, finns ingen anledning att stå vifta i tex ett anfall.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in