2013-09-07, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H.E.L.
Eller om hon tackat ja till 500:-
Då hade hon kanske levt idag. Ingen vet.

Precis, då hade hon sannolikt kunnat resa runt med Blondinbella och föreläst om kvinnligt företagande och hur unga flickor redan tidigt kan ta initiativ och tjäna pengar.
Citera
2013-09-09, 00:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av H.E.L.
Eller om hon tackat ja till 500:-
Då hade hon kanske levt idag. Ingen vet.
Ja, jo, verkligen. Att hon blev tillfrågad om hon ville sälja sig har säkert med hennes död att göra. Där slog du verkligen huvudet på spiken.
Citera
2013-09-09, 07:32
Medlem
Håller helt med, pappan gjorde rätt..
Citera
2013-09-09, 07:46
Medlem
bergochdals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Bra agerat av pappan, är så där dom ska tas peddona..
Svensk lag tillåter 15-åringar att idka samlag så det handlar inte om en pedofil. Snusksnackaren förtjänade dock att få smäll om det nu var så som tjejen beskrev det.
Citera
2013-09-09, 17:37
Medlem
HeHeHeXps avatar
Det finns alltid flera sidor av en händelse, tycker därför att ett sådannt impulsivt beteende, utan att ha 100% koll på situationen är grottmänniskobeteende.

Det kanske var ett skämt som flickan inte förstod?

Hon kanske är en manipulativ slyna som använde sig av förtal för att lura sin far, för att av någon anledning hämnas på denna kille?

Eller så är killen kanske bara pervers och orespektfull.

Vem vet?
Citera
2013-09-09, 19:05
Medlem
Sorkus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iamqueensblvd
Ja, jo, verkligen. Att hon blev tillfrågad om hon ville sälja sig har säkert med hennes död att göra. Där slog du verkligen huvudet på spiken.
Tror du missade poängen lite

Citat:
Ursprungligen postat av MiBromma
Håller helt med, pappan gjorde rätt..
Tycker nog större delen av sveriges befolkning med. Klen tröst, men en sann förebild för vad det innebär att vilja skydda sina egna barn.
Citera
2013-09-13, 09:54
Medlem
bergochdals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorku
Tror du missade poängen lite

Tycker nog större delen av sveriges befolkning med. Klen tröst, men en sann förebild för vad det innebär att vilja skydda sina egna barn.
Många snackar om att skydda sina barn men inte sällan är nog största anledningen att slåss/bråka (obs jag syftar inte på just detta ärende).

Vet en skithög som aldrig är hemma och ser efter sina satungar (nej han jobbar inte) utan låter satungarna springa omkring hejvilt och jävlas med grannar m. fl. Så fort någon säger till satungarna så blir det ett ståhej. Snuten förklarar bort det med att de busar.

Sen har vi alla föräldrar som upprörs över att deras ungar får tag i alkohol och vill skydda dem från det medan de inte har några problem med att låta dem åka utomlands och supa tills de krälar fram. Glöm heller inte det faktum att majoriteten av föräldrarna har druckit alkohol innan de fyllt 18 år.
Citera
2013-09-13, 10:22
Medlem
Har läst igenom tråden nu men hittar ingenstans de uppgifter jag letade efter... Hur mycket ville flickan ha för att bli slickad? Kan någon pma mig så att jag kan planera min budget inför nästa månad?
Citera
2013-09-13, 11:19
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robinli
Har läst igenom tråden nu men hittar ingenstans de uppgifter jag letade efter... Hur mycket ville flickan ha för att bli slickad? Kan någon pma mig så att jag kan planera min budget inför nästa månad?

beroende på hur din läggning ser ut så kan jag inte svara på om det är en bra eller dålig nyhet för dig att flickan är avliden sedan Juli. Idiot.
Citera
2013-09-14, 00:44
Medlem
CarolSeavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robinli

Verkar vara tvärtom, att hon erbjöds pengar (500:–) och sedan tackade nej. Tydligen har hennes pappa flippat ut totalt och misshandlat den som erbjöd pengar; och nu alldeles nyligen har hon tydligen avlidit (gissningsvis självmord, eller möjligen överdos av droger). Hennes FB är för övrigt fortfarande inte nedsläckt, och ger "wtibbar" om att allt inte stod riktigt rätt till, IMHO.
Senast redigerad av CarolSeaver 2013-09-14 kl. 00:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in