2013-09-09, 15:23
Medlem
roookies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Hur svårt ska det vara? http://www.webhallen.com/se-sv/spel/xbox_360/113060-grand_theft_auto_v

Verkar som halva svenska folket inte vet vad google är

Inge svårt alls, men jag vill vara säker på att sidan jag beställer ifrån inte redan har ett fullbokat lager. Hur vet du att webhallen fortfarande har kvar exemplar på lager och att det inte är fullbokat?
2013-09-09, 15:24
Medlem
Skulle de vara smartare och ta bort bokningen på GameStop och boka ny billigare? för någon skrev att det kommer att kosta 699kr. Vilken butik föreslår ni då.
2013-09-09, 15:32
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roookie
Inge svårt alls, men jag vill vara säker på att sidan jag beställer ifrån inte redan har ett fullbokat lager. Hur vet du att webhallen fortfarande har kvar exemplar på lager och att det inte är fullbokat?

Ingen butik har väl några spel på lager än väl? De har väl inte skeppats till butiker ännu?

Själv lade jag min bokning på webhallen. Idag.
2013-09-09, 15:34
Medlem
Bert-Ljungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ufc123
Skulle de vara smartare och ta bort bokningen på GameStop och boka ny billigare? för någon skrev att det kommer att kosta 699kr. Vilken butik föreslår ni då.
På Electroworld.se får du spelet för runt femhundringen
2013-09-09, 15:34
Medlem
Verdess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ufc123

Beställde mitt från komplett. De har aldrig svikit mig förut och på kvittot står det att de skickar ut det den 15 september.

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=653083

Priset är dessutom bra i förhållande till andra butiker
2013-09-09, 15:40
Medlem
roookies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Ingen butik har väl några spel på lager än väl? De har väl inte skeppats till butiker ännu?

Själv lade jag min bokning på webhallen. Idag.

Nej jag tror inte det, det kommer nog om någon dag. Men men lagret så menade jag att varje butik vet ju hur många antal kopior dom får och även hur många antal beställningar som gör och kan på så sätt räkna ut ifall deras "lager" är fullbokat.
2013-09-09, 15:47
Medlem
RAGEDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verdes
Beställde mitt från komplett. De har aldrig svikit mig förut och på kvittot står det att de skickar ut det den 15 september.

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=653083

Priset är dessutom bra i förhållande till andra butiker

Postar dom tidigt den 15 så får du spelet redan nästa dag
2013-09-09, 15:51
Medlem
Verdess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RAGED
Postar dom tidigt den 15 så får du spelet redan nästa dag

Haha ja, jag håller tummarna!
2013-09-09, 16:00
Medlem
Måste kolla om någon vet hur det blir med gta V på xbox 360 med 4 gig minne? (det minsta)
Går det att fixa ett usb minne och installera via det? Frågade på 2 spelbutiker, den ena sa att det inte gick och att jag behövde köpa en ny hårddisk för 800... Den andra butiken sa att det kanske kunde gå men att man då kommer behöva "flytta" filerna mellan usb minnet och xboxen varje gång man ska spela. Någon som vet hur det blir med den frågan?
2013-09-09, 16:04
Medlem
Slår vad om att IGN och alla dom stora sidorna kommer ge detta 10/10

Hoppas bara att tillskillnad från GTA 4 så kanske detta verkligen förtjänar en fullpott?

För det gjorde verkligen inte 4an
2013-09-09, 16:08
Medlem
herrmuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babbi29
Måste kolla om någon vet hur det blir med gta V på xbox 360 med 4 gig minne? (det minsta)
Går det att fixa ett usb minne och installera via det? Frågade på 2 spelbutiker, den ena sa att det inte gick och att jag behövde köpa en ny hårddisk för 800... Den andra butiken sa att det kanske kunde gå men att man då kommer behöva "flytta" filerna mellan usb minnet och xboxen varje gång man ska spela. Någon som vet hur det blir med den frågan?

Kräver minimum 8 GB ledigt hårddiskutrymme. Om du inte har möjlighet att frigöra den mängden går det istället att komplettera med ett USB-minne på 16 GB (minst 15 MB/S läshastighet). / Webhallen
2013-09-09, 16:13
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roookie

Webhallen skriver alltid i röd text om nåt är fullbokat som collectors edition tex, dem har aldrig fått slut på vanliga exemplaret på nåt spel vid realease

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in